IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Evoken, Officium Triste, Desire mini-tour Vorige pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-10-2003 12:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

OK...tof voor je.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-10-2003 12:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 12:14 schreef Voice Of Doom het volgende:
OK...tof voor je.

zekers, jij kan toch ook naar Evoken?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 04-10-2003 3:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

JA!!!

Gelukkig wel.

Evoken was weer te gek!

Desire en OT natuurlijk ook...maar lang niet zo geniaal als Evoken...

De setlist was bijna hetzelfde als op DDD2 alleen de volgorde was wat anders en me speelde geen toegift. Dus geen "Shades of Night Descending" deze keer.

Maar daar maal ik niet om...het was geweldig!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 05-10-2003 17:33 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

gisterne gezien in gent

patheist was beetje saai, ze kunnen beter!
insanity reigns supreme speelden mooie nummers van een debuut en enigste cd
officium triste was geweldgi
desire was erg kut en pretentieus
evoken niet meer opgelet, was te moe

Do androids dream of electric sheep?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 17:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 17:33 schreef Kristof het volgende:
desire was erg kut en pretentieus
pretentieus?

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 05-10-2003 17:37 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

soundcheck van een half uur, arrogant tegen iedereen doen, voortdurend lullen over het geluid, terwijl dat goed was

en candlemass cover was toch neit echt super

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 17:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 17:37 schreef Kristof het volgende:
soundcheck van een half uur, arrogant tegen iedereen doen, voortdurend lullen over het geluid, terwijl dat goed was

en candlemass cover was toch neit echt super

Hmmm...ik heb ze deze week twee keer zien spelen en er niks gemerkt van waar jij het over hebt...

En ja...al is het geluid in de zaal goed dan kan het op het podium natuurlijk nog steeds klote zijn...

En ik heb 2x een goede uitvoering gezien van "Solitude"

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 05-10-2003 18:30 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

solitude vond ik iets te traag, en ja zang op dat nummer is gewoon slecht, komt niet over

maar goed, boeit voor de rest ook niet, best leuke avond gistern in gent

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 19:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Tja...een cover precies hetzelfde spelen schiet natuurlijk ook niet op...

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 05-10-2003 19:43 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Het heerschte gister wel in Gent ja
Alleen ik heb gewoon geen kut meegekregen van Evoken helaas...

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 05-10-2003 20:26 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Was gaaf gisteravond. vooral Officium Triste.

Maarja, een beetje Doom-overkill

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 05-10-2003 21:08 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

wtf zit iedereen hier naast de kwestie te lullen ? Evoken was fantastisch, beter dan de overige bands samen !

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 22:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Jazeker! Nog nooit eerder een band gezien die zo'n live-sound weet te creëren. Geniaal! Zelfs beter dan op "Quietus".

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 05-10-2003 22:59 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

en die dISEMBOWELMENT cover

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 23:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja! Icing on the cake!

Super! Ik ben blij dat ik ze afgelopen week 2x gezien heb.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-10-2003 23:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 22:59 schreef X-Act het volgende:

en die dISEMBOWELMENT cover

"diSEMBOWELMENT"

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 23:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 23:03 schreef JFrost het volgende:
"diSEMBOWELMENT"
X-Act heeft Evoken dat nummer tenminste live zien spelen.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 05-10-2003 23:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Sterf. Met een penis in je reet

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-10-2003 23:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wanneer kwam je ook al weer langs?

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-10-2003 14:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heerschend in gent... echt geweldig Evoken heerscht, en die cover,

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com