|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jij geeft gas bij? Oud Vuil. |
|
quote: gasloslaten en remmen zijn twee verschillende dingen, ik doelde op de mensen die volop hun rem gaan staan en zo bijna kettingbotsingen veroorzaken natuurlijk. |
|
en waarom zijn dat altijd vrouwen!!! |
|
quote: vrouwen hebben nu eenmaal een sterk remmende werking. Oud Vuil. |
|
Nee van die oude vandagen die 70 op de snelweg rijden das een pretje zeg die moeten ze hun rijbewijs afnemen een gevaar op de weg zijn ze ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: Die kan je nog links voorbijgaan. Als ze voor je ineens bovenop de rem staan, heb je een wat groterder probleem. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
oke, slome bejaarden die rechts blijven rijden dan |
|
Ze kunnen ook gewoon naast de busstrook, de bejaardenstrook aanleggen. Probleem opgelost! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ja das ook weer waar maar wat dacht je op een 2-bands weg waar je niet mag inhalen en waar je 100 km/uur mag rijden das vervelend. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
Dan moeten ze daar ook maar een ouwe vandagen rijstrook maken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: 2 bands? slayer EN cannibal corpse |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: sorry mij excuses 2-baans weg ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: nag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nagnag nag nag nag nag nag |
|
quote: Jij gaat morgenochtend lopen naar de metro begrijp ik? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: nee |
|
Nee kan op de fiets naar mn werk ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: en wat had jij hier mee te maken? |
|
quote: Tja, Raj heeft die luxe niet... dus die gaat lopen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: heel goed idee ! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Hm, een interessante vraag, met hoogstwaarschijnlijk een antwoord dat als een schokgolf door de feministische gemeenschap gaat heentrekken... Maar zeg niet te gauw: "Het is weer een vrouw", want ik moet toegeven dat ik dit soort magistraal rijgedrag ook al bij mannelijke bestuurders heb gezien. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Hello there mate |
|
waarom krijg ik vaak geïrriteerde reacties als ik altijd 90 rijdt op de snelweg Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Je bent een oude bok Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |