|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wie rijdt dan ook 90 op een SNELweg? kun je een keer sneller, doe je het niet!? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: m'n kever gaat niet sneller, maximaal 110, maar dan slurpt hij dus Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: dan kun jij er ook nix aan doen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ben es 90 gaan rijden omdat tank bijna leeg was, had me ff 40 km met afstand tot volgende tank vergist ik dacht ik tank na antwerpen wel maar tot breda staat er geen station tot minderhoud kwam ik achter, maar voor de rest, selweg per definitie 120 tenzij een inhalende opa voor me... |
|
snelweg = standaard 130 - 140, anders val ik in slaap respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: mjah op de flitspaal stukken na ook wel es ja maar ik moet rekening houden met heel erg magere portemonnee dus ik rij lever wat rustiger en val in slaap knal tegen ene boom --> verzekering ik hard rijden en boete --> eigen portemonnee nog wat harder knijpen... |
|
quote: all risk verzekerd? anders kun je je bek afvegen en moet je je portemonee nog harder aanknijpen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
mjah niet over nagedacht es ff nakijken... |
|
Wat de topictitel betreft: JA!!! |
|
En nu? ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
quote: Nou ja, meer valt er niet over te zeggen. Iedereen kan dat zelf wel invullen. Tenzij jij specifieke frustraties omtrend de kwestie wilt spuien. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |