|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die hebben zeker net een album uit? In het ene boekje de hemel ingeprezen, in andere boekjes met de grond gelijk gemaakt. Zelf heb ik het nog niet gehoord, maar ik ken wel een thrash band genaamd "Darkness" A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Ik heb hun cd in MP3 vorm op mn computer staan en ik vindt t wel leuke muziek voor af en toe. Ik zou het echter geenszins onder het kopje heavy metal scharen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik zag laatst hun (nieuwste? enige?) clip, tering, wat was dat een foute clip, maar dat maakte het wel weer grappig, ik heb me er in ieder geval 3 en een halve minuur mee vermaakt. Alleen de muziek was een beetje, tsja, slecht, nou ja, ik vond het tenminste slecht misschien is het eigenlijk wel heel goed, maar wat weet ik er nou van, bla bla bla, bla bla bla... [/blaat modus] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Geniale groep!!! Ik hun hun cd meteen gekocht toen ik er een recensie van las in de Humo. Zo moeten er meer groepen zijn. Hardrock met een hele grote dosis humor! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Hoewel ik zelf niet zoveel naar hun muziek luister,vind ik ze wel buitengewoon grappig. Die vids zijn om je een bult te lachen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
GEWELDIGE band vooral die queen pakjes van die zanger (heb ze aleen live gezien dus weet niet hoe ze op cd klinken) [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 20-09-2003 16:02] |
|
Geniale band..erg lachwekkend ook die clip |
|
Heb de clip zojuist gezien en meteen maar gekeken of er al een topic over was. Wat een clip!!! Lekker over the top!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik heb ook met grote verbazing naar hun videoclip zitten kijken die voorbij kwam toen ik weer eens aan het kanaalzwemmen was en ik heb mezelf krom gelachen. De muziek is niet helemaal mijn ding eigenlijk. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Dat hele hoge gegil moest ik wel even aan wennen, maar het past wel prima binnen het concept...en dan die walgelijk overdreven muur van Marshalls, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik heb ze ook op tv gezien nou ik vindt er niks aan luister is maar naar manowar das beter |
|
'k zag ze toevallig langs komen op de BBC. Wat een onzin zeg, dit soort nepzooi zouden ze moeten verbieden. Een beetje proberen te scoren door rock & roll een beetje belachelijk te gaan maken terwijl ze zelf met niks origineels kunnen komen. En dan je band nog the Darkness noemen ook . Afschieten die lui. Murder in the front row....... |
|
quote: precies [Dit bericht is gewijzigd door devilsmusic op 27-09-2003 19:38] |
|
quote: Hoezo? Dat is toch ook een parodie? Sorry, inkoppertje.. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Manowar is ook niet alles Darkness ook niet echt. in de Metal Hammer van augustus ofzo staan ze. niet zo'n heel bijzonder stuk trouwens maar das mijn mening Subtiel kamerolifantje |
|
The Darkness rules eindelijk weereens iets fatsoenlijks op mtv, let the 80's relive man. |
|
hèhè toen ik voor het eerst hun clips zag moest ik onmiddelijk denken aan Zodiac Mindwarp. hèhè The darkness, nice nice! Het roze druipt wel van het scherm maar dat zal wel zelfspot zijn. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Ik hoop dat het zelfspot is, anders hoef ik niet lang te gissen naar hun sexuele geaardheid. Verder vind ik de muziek zwaar kut |
|
quote: hoe bedoel je kortzichtig... |
|
kvin hut wel lekkere muziek ja! die zanger heeft een gave stem en maakt de nummers speciaal! I Find That I Am Not There... |
|
Die clip... MWAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA wat homofiel this user is dead |
|
quote: Speciaal? Dat meen je toch niet serieus he? D'r is niks speciaals aan die muziek. Het is een bij elkaar gejat zootje van Led Zeppelin, AC/DC en vooral Queen. Het ligt allemaal wel lekker in het gehoor hoor. Geinige radio nummers. Maar niks wereldschokkends. Gewoon een beetje grappenmakers-rock. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En toch zijn zij de enige die dit momenteel doen op MTV, de enige die het aandurven iig en erin slagen. Dus zijn ze uniek of je wilt of niet, en ik vindt het heersen. Misschien dat ik 8 november naar a'dam ga, het is toch maar 12,50 ofzo [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-10-2003 22:14] |
|
Ik zag ze laatst op MTV, ik vond ze een beetje gay overkomen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: gaat het er nou echt om hoe ze overkomen?? tgaat toch om de muziek??? kan mij dat nou als ze gay zijn...... ik vind het leuk en sluit me aan bij Ghoulliette I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |