IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Darkness Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-09-2003 13:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wie kent deze band? Een vriend van me is er helemaal weg van en laat me er regelmatig naar luisteren. Hun muziek doet me heel erg denken aan eightiesbands zoals Van Halen. Hun kleding en video's zijn dan weer erg seventies gericht( cf. Queen ten tijde van Bohemian Rhapsody en optredens van Led Zeppelin), compleet met bliksemschichten, glitterpakken met olifantenpijpen en ver openstaande strakke hemden. De stem van de zanger is dan weer vrij hoog en met gierende powermetal-uithalen. Ik hou er zo niet van, ik hou namelijk meer van hele donkere stijlen...maar voor fans van power en eightiesmetal is het dan weer bijzonder boeiend.

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 19-09-2003 14:14 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Die hebben zeker net een album uit?
In het ene boekje de hemel ingeprezen, in andere boekjes met de grond gelijk gemaakt.

Zelf heb ik het nog niet gehoord, maar ik ken wel een thrash band genaamd "Darkness"

A black heart can only find beauty in darkness.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-09-2003 14:45 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb hun cd in MP3 vorm op mn computer staan en ik vindt t wel leuke muziek voor af en toe.
Ik zou het echter geenszins onder het kopje heavy metal scharen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2003 15:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik zag laatst hun (nieuwste? enige?) clip, tering, wat was dat een foute clip, maar dat maakte het wel weer grappig, ik heb me er in ieder geval 3 en een halve minuur mee vermaakt. Alleen de muziek was een beetje, tsja, slecht, nou ja, ik vond het tenminste slecht misschien is het eigenlijk wel heel goed, maar wat weet ik er nou van, bla bla bla, bla bla bla...

[/blaat modus]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 19-09-2003 16:33 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Geniale groep!!! Ik hun hun cd meteen gekocht toen ik er een recensie van las in de Humo. Zo moeten er meer groepen zijn. Hardrock met een hele grote dosis humor!

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-09-2003 20:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hoewel ik zelf niet zoveel naar hun muziek luister,vind ik ze wel buitengewoon grappig. Die vids zijn om je een bult te lachen

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 20-09-2003 16:02 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

GEWELDIGE band vooral die queen pakjes van die zanger (heb ze aleen live gezien dus weet niet hoe ze op cd klinken)

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 20-09-2003 16:02]

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 20-09-2003 18:40 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Geniale band..erg lachwekkend ook die clip

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 27-09-2003 11:08 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Heb de clip zojuist gezien en meteen maar gekeken of er al een topic over was. Wat een clip!!! Lekker over the top!!

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-09-2003 13:20 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik heb ook met grote verbazing naar hun videoclip zitten kijken die voorbij kwam toen ik weer eens aan het kanaalzwemmen was en ik heb mezelf krom gelachen. De muziek is niet helemaal mijn ding eigenlijk.

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 27-09-2003 13:22 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Dat hele hoge gegil moest ik wel even aan wennen, maar het past wel prima binnen het concept...en dan die walgelijk overdreven muur van Marshalls, haha

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

devilsmusic
Usericon van devilsmusic
Posted 27-09-2003 17:25 by devilsmusic Wijzig reactieProfiel van devilsmusicQuote dit bericht

ik heb ze ook op tv gezien nou ik vindt er niks aan

luister is maar naar manowar das beter

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 27-09-2003 18:00 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

'k zag ze toevallig langs komen op de BBC. Wat een onzin zeg, dit soort nepzooi zouden ze moeten verbieden. Een beetje proberen te scoren door rock & roll een beetje belachelijk te gaan maken terwijl ze zelf met niks origineels kunnen komen. En dan je band nog the Darkness noemen ook . Afschieten die lui.

Murder in the front row.......

devilsmusic
Usericon van devilsmusic
Posted 27-09-2003 19:37 by devilsmusic Wijzig reactieProfiel van devilsmusicQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 18:00 schreef Moridin het volgende:
'k zag ze toevallig langs komen op de BBC. Wat een onzin zeg, dit soort nepzooi zouden ze moeten verbieden. Een beetje proberen te scoren door rock & roll een beetje belachelijk te gaan maken terwijl ze zelf met niks origineels kunnen komen. En dan je band nog the Darkness noemen ook . Afschieten die lui.

precies

[Dit bericht is gewijzigd door devilsmusic op 27-09-2003 19:38]

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-09-2003 20:42 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 17:25 schreef devilsmusic het volgende:
ik heb ze ook op tv gezien nou ik vindt er niks aan

luister is maar naar manowar das beter

Hoezo? Dat is toch ook een parodie?

Sorry, inkoppertje..

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 15:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Manowar is ook niet alles
Darkness ook niet echt. in de Metal Hammer van augustus ofzo staan ze. niet zo'n heel bijzonder stuk trouwens maar das mijn mening

Subtiel kamerolifantje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-09-2003 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

The Darkness rules
eindelijk weereens iets fatsoenlijks op mtv, let the 80's relive man.

Metal
Usericon van Metal
Posted 28-09-2003 17:59 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

hèhè toen ik voor het eerst hun clips zag moest ik onmiddelijk denken aan Zodiac Mindwarp. hèhè The darkness, nice nice!
Het roze druipt wel van het scherm maar dat zal wel zelfspot zijn.

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 30-09-2003 18:29 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:59 schreef Metal het volgende:
hèhè toen ik voor het eerst hun clips zag moest ik onmiddelijk denken aan Zodiac Mindwarp. hèhè The darkness, nice nice!
Het roze druipt wel van het scherm maar dat zal wel zelfspot zijn.

Ik hoop dat het zelfspot is, anders hoef ik niet lang te gissen naar hun sexuele geaardheid.
Verder vind ik de muziek zwaar kut

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2003 18:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 18:29 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Ik hoop dat het zelfspot is, anders hoef ik niet lang te gissen naar hun sexuele geaardheid.
Verder vind ik de muziek zwaar kut

hoe bedoel je kortzichtig...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-10-2003 20:48 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kvin hut wel lekkere muziek ja!

die zanger heeft een gave stem en maakt de nummers speciaal!

I Find That I Am Not There...

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-10-2003 21:44 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Die clip... MWAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA wat homofiel

this user is dead

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-10-2003 21:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 15 oktober 2003 20:48 schreef rvanderholst het volgende:
...en maakt de nummers speciaal!

Speciaal? Dat meen je toch niet serieus he? D'r is niks speciaals aan die muziek. Het is een bij elkaar gejat zootje van Led Zeppelin, AC/DC en vooral Queen.

Het ligt allemaal wel lekker in het gehoor hoor. Geinige radio nummers. Maar niks wereldschokkends. Gewoon een beetje grappenmakers-rock.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-10-2003 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

En toch zijn zij de enige die dit momenteel doen op MTV, de enige die het aandurven iig en erin slagen. Dus zijn ze uniek of je wilt of niet, en ik vindt het heersen. Misschien dat ik 8 november naar a'dam ga, het is toch maar 12,50 ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-10-2003 22:14]

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-10-2003 22:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik zag ze laatst op MTV, ik vond ze een beetje gay overkomen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-10-2003 22:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 22:46 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zag ze laatst op MTV, ik vond ze een beetje gay overkomen.

gaat het er nou echt om hoe ze overkomen?? tgaat toch om de muziek??? kan mij dat nou als ze gay zijn......

ik vind het leuk en sluit me aan bij Ghoulliette

I Find That I Am Not There...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com