IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Callenish Circle + Flesh Made Sin + Sauron @ Mezz in Breda op 07.12 ! Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-09-2003 19:20 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

- METAL MATINEE -

ZONDAG 07.12 @ MEZZ in BREDA

CALLENISH CIRCLE
+ FLESH MADE SIN
+ SAURON

More info soon!

www.callenish-circle.com

www.mezz.nl

!!! THE SIGN IS ON !!!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-09-2003 19:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

jammer dat et zo ver is, kunnen jullie eens zon show in den haag doen ofzo

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-09-2003 19:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm, daar ga ik wel eventjes langs denk ik.

Ik, Wil Schuurman

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-09-2003 20:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 19 september 2003 19:51 schreef Snagger het volgende:
Hmm, daar ga ik wel eventjes langs denk ik.

Dat weet ik wel zeker!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 19-09-2003 20:41 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

*vraagje aan Hoolie99*

Wie doet de metal programmering van de Mezz????

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 20-09-2003 11:41 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:41 schreef ratje het volgende:
*vraagje aan Hoolie99*

Wie doet de metal programmering van de Mezz????

Op hun website kun je alle info vinden.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 23-09-2003 13:25 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 19:22 schreef arrebar het volgende:
jammer dat et zo ver is, kunnen jullie eens zon show in den haag doen ofzo

Welke zaal had je in gedachten?

!!! THE SIGN IS ON !!!

Sesamstraat Terror
Usericon van Sesamstraat Terror
Posted 07-11-2003 22:15 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

Nog 4 weken dan is het zover!

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-11-2003 22:16 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 22:15 schreef Sesamstraat Terror het volgende:
BLABLABLA

treurige naam hoor cookiemonster

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-11-2003 22:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 september 2003 13:25 schreef Hoolie99 het volgende:
Welke zaal had je in gedachten?

het musicon heeft altijd erg goede metalavonden.
de bazart is ook wel leuk.
denk dat het bijde zaaltjes zijn waar jullie goed in kunnen headlinen. en dan gewoon met flesh made sin erbij.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sesamstraat Terror
Posted 10-11-2003 9:16 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 22:16 schreef Brujeria het volgende:
treurige naam hoor cookiemonster

Nee voor jou hangen ze de vlag uit zieltje

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 13-11-2003 16:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

De Metaalfabriek: 07.12.2003.

Callenish Circle
Flesh Made Sin
Sauron

* Aanvang: 16.00 uur
* Zaal open: 15.30 uur
* Prijs aan zaal: 9 euro
* met Mezz Card: 8 euro

De Metaalfabriek

De Metaalfabriek is de noemer voor metal in Mezz. De fabriek staat garant voor een heftige portie gitaargeweld voor de ware metalfreakz. Deze tweede editie is wederom een zeer behoorlijke met dit keer Callenish Circle, Flesh Made Sin en Sauron. Be prepared, want deze bands beroven je van je zondagsrust!

Callenish Circle

Iets meer dan een jaar nadat voorganger Flesh_Power_Dominion is uitgekomen, kwam Callenish Circle afgelopen zomer al met zijn vierde complete album. Desondanks is My Passion//Your Pain niet even snel in elkaar gezet, maar heeft de Limburgse metalband met deze cd zelfs één van zijn betere gemaakt. Het massieve geluid zorgt er voor dat Callenish Circle zeer krachtig overkomt. Daarnaast legt de band een flinke dosis melodie in zijn gitaarpartijen. De band die al ruim 10 jaar aan de weg timmert is klaar voor de toekomst en dat zullen ze tijdens deze tweede Metaalfabriek zeker duidelijk maken. De vraag blijft: Will their passion be our pain? (www.callenish-circle.com)

Flesh Made Sin

Deze Tilburgse band werd opgericht in 1999. De vier bandleden hebben van jongs af aan een brandende liefde voor Thrash, met name uit de late jaren 80. Deze bikkelharde muziekstijl wordt op passende wijze voorzien van teksten die handelen over (serie-)moord, dood en verderf. Hoewel de muzikale roots uit het verleden komen bestaat Flesh Made Sin uit jonge muzikanten. Niet dat deze niet succesvol zijn want begin 2000 behaalde Flesh Made Sin de derde plaats in de finale van de Aardschok Metal Bash. Hierna zijn nog enkele albums gereleased en ook de toekomst ziet er volgens de band rooskleurig uit: Thrash is back! (www.fleshmadesin.nl)

Sauron

Sauron is in 1997 opgericht door leden uit verschillende bands. Wanneer na een paar maanden ook een nieuwe drummer gevonden is kan de band het maken van furieuze black metal weer oppakken; ruw en zonder compromissen. Dat deze band progressie heeft gemaakt is meer dan duidelijk. De laatste releases zijn complexer, sneller, furieuzer en strakker gespeeld dan eerdere opnames. Sauron is er klaar voor: Humanity is a disease, Sauron is the cure. (www.saurondeathsquad.com)

!!! THE SIGN IS ON !!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-11-2003 17:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Sauron en Flesh Made Sin zijn wel gaaf. Ik kom misschien wel.

Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 18-11-2003 19:17 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

Thrashing insanity !!!

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 19:28 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik ben dr

Sesamstraat Terror
Posted 24-11-2003 9:18 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

Me 2

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 24-11-2003 10:47 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Aanwezig !

changed to 'ouwe'

Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 26-11-2003 19:01 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

THRASH GODVERDOMME!!!

The Crusher
Usericon van The Crusher
Posted 27-11-2003 12:02 by The Crusher Wijzig reactieProfiel van The CrusherQuote dit bericht

Present!

Burghuzahlka
Usericon van Burghuzahlka
Posted 28-11-2003 21:44 by Burghuzahlka Wijzig reactieProfiel van BurghuzahlkaQuote dit bericht

ook present

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 28-11-2003 22:03 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Wel present, alleen iets later...onze plaatselijke trots moet nog wel eerst even tegen SC Heerenveen.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 01-12-2003 10:26 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Zou toch 3 punten in de knip moeten zijn lijkt me zo. Als je heel erg snel bent kun je nog een kwartiertje van Flesh Made Sin meepikken.

!!! THE SIGN IS ON !!!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-12-2003 13:40 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Dan kom ik net terug uit Oostenrijk, es even kijken of ik nog levend genoeg ben dan kom ik wel langs

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 01-12-2003 21:00 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Dan kom je gewoon lekker op de ski's...

!!! THE SIGN IS ON !!!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-12-2003 21:15 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 21:00 schreef Hoolie99 het volgende:
Dan kom je gewoon lekker op de ski's...

Die moet ik daar achter laten denk ik

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 01-12-2003 22:10 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

kut he, dat word dus mooi kiezen, want 7 dec staat Textures in de 013.. *dilema*

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com