|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey cool dat je die cd hebt. Zoals ik al zei, de keyboards en athmospherische stukken verdwijnen NIET!!! De muziek is alleen over het algemeen iets heftiger geworden sinds de line-up wisselingen een tijdje geleden. We zijn net bezig om een nieuwe toetsenist(e) in te werken en de eerste tekenen zijn veelbelovend. Sinds de CD zijn er nu in totaal 6 nieuwe nummers klaar en ook daar ligt de nadruk op de mix van mooi en stevig. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ik heb de CD ook en ben wel benieuwd hoe jullie nu klinken...ik hoop dat het zal meevallen..."Soft Glow..." vond ik erg goed. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sorry, het was niet m'n bedoeling om de topic nu ineens over de meest geniale en fantastische band van Friesland te laten gaan maar goed, je snapt dat ik er ook niet echt mee kan zitten ... Te gek in ieder geval dat veel mensen het blijken te kennen en het nog waarderen ook. De originele zanger en toetsenist zijn een tijdje geleden vertrokken dus we zijn druk bezig met zang en toetsenpartijen. Maar als die klaar zijn duiken we de studio in voor een promootje. En natuurlijk zo snel mogelijk weer op de planken met die herrie!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |