|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatst nog 10 seconden van gehoord Met dank aan Horst I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb zijn laatste twee albums, vind horror grandeur veel beter dan sketch of a supposed murderer. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
The Horror Grandeur is geniaal! Sketch.. is ook ok, maar wel minder dan The Horror... naar mijn idee. Parody.. is ook erg gaaf, maar niet heel origineel ofzo.. alles wat daarvoor zit ken ik eigenlijk niet |
|
Morgul kickt ass, alleen vind ik sketch ietsie minder...THG daarentegen draai ik echt verschrikkelijk vaak, moet er eigenlijk nog een shirt van hebben en ik weet dat ze bestaan, wie helpt me? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
The horror grandeur is inderdaad een geweldige cd. Jammer genoeg vind ik de rest van hun materiaal stukken minder. Hopelijk gaan ze weer cd's maken in de stijl van THG maar ik betwijfel het. Volgens mij is de band al uit elkaar. Hun zanger heeft de vocalen voor de cd van Meridian nog voor zijn rekening genomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Morgul heerscht inderdaad de pan uit! Persoonlijk vind ook ik "The Horror Grandeur" het beste. Die heeft gewoon de perfecte balans van creepy sfeer en brutaliteit! "Sketch ..." vind ik ook ietje minder, maar nog steeds een goede cd. De eerdere platen vind ik ook niet bijster interessant (als je THG al gewend was ...). Btw: Er IS een site die al anderhalf jaar ofzo "under construction" is. Weet iemand of er ergens anders een zooi info online staat?!! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-09-2003 20:50] |
|
SMASHES TO ASHES! CRUSHED TO DUST!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: http://www.zenial.nl/html/morgul.htm Zenial |
|
Ik vond 'Lost in Shadows Grey' wel goed . |
|
quote: Valt me mee dat je niet alleen de demo goed vond Zenial |
|
quote: Ja duh, wacht maar tot ik die gehoord heb, dan vind ik hem ongetwijfeld het beste . Maarreh, 'Parody of the Mass' had ook zeker z'n momenten, 'Sketch...' vond ik vrij irritant. Weg duistere sfeer. 'The Horror Grandeur' kan ik me niet meer herinneren. edit: bestaat dit project eigenlijk nog? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-09-2003 10:30] |
|
Toen de albums uitkwamen vond ik ze allemaal goed te pruimen maar heb ze toevallig vorig weekend nog eens geluisterd en geen enkel album kan mij nu nog meer dan 5 minuten boeien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is alweer allejezus stil rondom dit "devil doll-wannabee" gebeuren, weet iemand iets meer? [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-03-2005 11:20] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik weet dus iets meer Dec 15th, 2004MORGUL's signs to Season of Mist It has been a long time. It has been in hiding. It has been in seclusion. Plotting against all of humanity. But now, from the depths of a mind insane, IT returns... MORGUL's 5th album "All Dead Here" brings back the familiar sound of twisted dementia and horror. 'Old' listeners will immediately recognize the heavy onslaught and eerie atmosphere that is the music of MORGUL. 'New' listeners will be stunned by the band's willingness to explore different genres and moods within their music. With tracks such as "Sanctus Perversum, "The Need to Kill" and "Hategrinder" the listener is left with little to be desired. Other tracks include "All Dead Here", "Willingly Shakcled", "Empty" and "The Mask of Sanity". All of which are tributes to the abhorrent and anthems of disgust. Out on Season of Mist April 2005. dus oh en voor de liefhebbers, jack D heeft ook alle vocals verzorgd op Meridian's "seventh sun", wat je absoluut ook echt gehoord moet hebben, zeker met zijn stemgeluid a la morgul (dus ook dubbel ingezongen en dergelijke) lijkt het gewoon een kruising tussen emperor en morgul, very very nice Jack D. Ripper heerst de pan uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb alleen The Horror Grandeur, is wel ok. Bruce Banner |
|
quote: die is meer dan ok!!!! gast ga Meridian scoren die vindt je ook helemaal te waus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Woensdagavond dan maar? Als ie goed is koop ik hem dan wel Bruce Banner |
|
quote: I have such sounds to let you hear *Pinhead mode* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heb alleen Lost in Shadows Grey.. Wat een ongelofelijke heersch-cd!!! Heb de andere albums wel gehoord, vond ik persoonlijk wat minder.. Hopen dat het nieuwe album vet gaat worden! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik hoop dat het nieuwe album waardeloos gaat worden. Serieus, ik hoop dat ze van die industrial black metal afstappen en gewoon atmosferische horror black metal gaan maken zoals The Horror Grandeur. Misschien niet origineel maar daar waren ze wel het beste in. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vond horror uitermate origineel, het enige waar Morgul raakvlakken mee heeft is Devil Doll Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heeft iemand All dead here... al gehoord? Ik lees alleen maar goede reviews. Het schept wel verwachtingen. Maar ik lees ook veel verwijzingen naar Sketch of supposed murderer en dat vond ik een behoorlijk zwak album. Dus ik ben er nog niet helemaal over uit. En MP3's kan ik ook al niet vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: god hou op ik zit er onwijs naar toe te azen en te geilen, de 18e zou die er moeten zijn heb je urls van die reviews ik ben erg benieuwd!wordt voor mij de belangrijkste release van dit jaar in ieder geval! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
yep hele coole review!; Almost five years have passed since Morgul’s last album, and following the lapse of any contractual obligations with Century Media, the Norwegian unit led by Jack D. Ripper has signed a gilt-edged contract with Season Of Mist. My previous statement, however, doesn’t suggest that the contract itself leads to an increased income for Jack D. Ripper, but rather that the French label is the near perfect vehicle for Morgul, due to the opportunity of sharing a mutual bond with Arcturus, Sturmgeist and Order Of The Ebon-Hand. First breath of life on All Dead Here..., “The Mask of Sanity”, is introduced by an atmospheric instrumental on the keyboards and electronics, and the track itself immediately unveils a direction fusing elements of the two first albums [first two released on Napalm] and the next two [out on Century Media], but likewise reveals an affinity for much upfront guitar riffs and occasional distorted vocals – the most grinding, death-ridden vocals in the history of Morgul. With “The Need to Kill”, it becomes quite clear that the industrial underpinning from the two previous albums has been substituted with velocity in the guitar riffs, concurrently with an increased focus on the synthetic keyboard swamps that dominated The Horror Grandeur and Sketch of Supposed Murderer. ”All Dead Here” displays much more unity with the symphonic horror paraphrase from earlier on, and it is the least interesting cut on All Dead Here.... The intro/outro on ”Sanctus Perversum” is divine, and the track is likewise a superior contribution to this sub-genre of black metal. While I’m at it, let me shoot down any suggestion presuming that Morgul is comparably to the overly successful symphonic-inclined black metal. The closest relative would be Tartaros, and at times very early Old Man’s Child. Then again; only few black metal acts use violin, and Morgul resort to this instrument on several tracks, e.g. “Hategrinder”, which wakes up recollections of the typical Morgul expression. “Shackled” also moves along in the aforementioned vein, thus stressing the previous statement that Morgul uses the guitar to do what the keyboard did earlier on; and I like any direction in Morgul’s career. The eight track, “Outro”, is performed on the violin, exclusively, and then the music is paused almost nine minutes before “Empty” finishes the fifth Morgul masterpiece in a row. fuck ik wil dat ding blazen over mijn boxen!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
heeft iemand hem al???!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |