|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
D'r staat er ook 1 in de nieuwe Rock tribune. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: uhm tijdschrift toch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bingo I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
fjuc Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Er is een nieuwe?!?!?! Ooeeehhh!!! HebbuhHebbuhHebbuh!!!! |
|
quote: yep dat probleem heb ik dus ook!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik loop er nogsteeds niet zo heel warm voor. Ik wil eerst zeker weten dat ze niet weer zo'n mediocre album uit gaan brengen als Sketch of Supposed Murderer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik spreek jou wel nadat je hem gehoord hebt jij pieperd, en geef die J.D.Ripper ff credit dat hij zo goed toch als alles zelf doet, misschien krijgen wel wel H.Grandeur II Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Zo denk ik zelf ook. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kwam ik weer te negatief over dan? Ik vond The Horror grandeur juist een gruwelijk gaaf album. Maar Sketch... was een dikke tegenvaller. Daarom ben ik nu nog niet wild enthousiast over een nieuw album. Ik wil eerst horen wat de beste man nu op plaat gaat zetten. Even de kat uit de boom kijken zeg maar. Maar de nieuwe staat wel alvast op mijn verlanglijstje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wie heeft hem al?! ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: eMule nog niet Zenial |
|
quote: nergens nog, zelfs op de site van Season of Mist is de banner weggehaald Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
bwegh heeft iemand dit klereding al? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nee ... nog steeds niet! [offtopic]Had jij trouwens in een ander topic Augury aangeraden?! Dank voor de tip! Ben er weg van! [/offtopic] |
|
quote: yep Augury(Augurky) was mijn tipsel, tof om te horen dat je het gaaf vindt blijven speuren aan de horizon voor meer van dit soort gave spul Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*gwehgweggweh* ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nou, voor de dag d'r mee! Enuh, check je mail. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: kom eens ff online Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben online. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik merk het [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 21-04-2005 20:27] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oei! Ik ben overtuigd! Het intro belooft direkt al veel goeds. Ik hoor direkt het horror sfeertje van The Horror grandeur terug. The mask of sanity stelt me daarna een beetje teleur. Het beukt wel lekker maar de sfeer die ik zo gaaf vind haal ik niet echt uit dit nummer. Daarna gaat het pas echt lekker loos. De sfeer van The Horror grandeur is helemaal terug maar ditmaal klinkt Morgul agressiever. De riffs blijven maar beuken en in het nummer Hategrinder zitten zelfs wat blast passages. Dit wordt aanschaffen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
you just read my mind klasse cd! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wauw Thanks Neggie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |