|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Prima band idd, ben bekend met memorandum (vind ik niet zo'n sterke cd, weinig originaliteit), burning: a wish (heerlijke herfst cd, afwisseling tussen rustige en hardere stukken met grunts/screams doet het weer erg goed!) en fall I will follow (die redelijk op de voorganger lijkt alleen zonder grunts, en een vrij toegankelijk geluid, lijkt wel een beetje op de laatste katatonia qua stijl). [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 23-09-2003 18:35] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik heb Fall, I will follow. Ik krijg echt kippevel (positief) van Lastdance, die naar ik dacht op de 1-na laatste CD te vinden is. De sfeer die deze mensen creeren met hun muziek is werkelijk wonderbaarlijk Bruce Banner |
|
Ik heb alleen Burning - A Wish en die vind ik echt zalig... heeft een lange tijd m'n cdspeler niet verlaten. |
|
Ik heb Burning - A wish en Fall - I will follow. Burning - a wish in echt volledig geniaal. Een van de beste albums in dit genre als je het mij vraagt. Fall - I will follow viel me een beetje tegen. Hij mist het gevoel dat in Burning wel zat. Het is zeker geen slechte plaat maar ik mis gewoon wat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Burning: A Wish is inderdaad super! Doet een beetje denken aan Anathema's The Silent Enigma (de acoustische gitaar, de lange 'piepjes'). Fall, I will Follow vind echter ook geniaal Meer rock-achtig, maar nog steeds een zware melancholische sfeer (zelfs de snellere nummers!) Echt prachtig. Vooral Sear me Pale Sun! La Naissance d'un Reve is ook een mooie plaat, niet echt MDB-achtig, maar doet er wel een beetje aan denken (oa door de viool(erg makkelijke vergelijking, inderdaad)). In ieder geval nog heel anders dan Burning en Fall. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Heb ik een keer live gezien best gave band Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ik heb alleen de drie laatste albums (Burning: a wish, Fall I will follow en Memorandum). Best goeje muziek, maar ik weet dus niet hoe ze vroeger geklonken hebben |
|
ik vind die laatste cd eerlijk gezegd toch een beetje een slappe Sentenced ripoff... no text supplied |
|
Heb gister Burning: a Wish van ze gedownload, mis alleen de laatste 3/4 nummers. Vind het best mooi, maar de zang lijkt soms te veel op die van Anathema. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga gewoon nog een keer dit topic omhoog proberen te schoppen Ben nu weer wat actiever LP aan het luisteren en het is echt ZO mooi. Al beginnen de paralellen met Anathema en soms wat Sisters of Mercy telkens meer op te vallen, ik hoor er ook telkens meer in het eigen geluid in en dat bevalt me wel. Vooral Burning: A Wish is heerlijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb er ooit een zwik mp3's van gehad, maar vond het steeds minder worden, en ben ze toen tijdens een crahs verloren en nu weinig behoefte om het nog eens te hebben ... |
|
Waarom vond je het niet leuk dan? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-02-2004 14:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juist vanwege de enorme hoeveelheden anathema en SoM erin, en aangezien die me al niet erg kunnen boeien ... |
|
Ja, dan houdt het snel op Kan ook ouwe-ouwe Anathema je niet bekoren? Pentecost en Serenades vooral dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Laatst weer eens geprobeerd, maar na 3 nummers afgezet .. vond er gewoonweg niks aan ... |
|
Duidelijk Anders probeer je "Solicitude Silence" en "Without" van Burning: A Wish nog eens, die moet zelfs jij wel goed vinden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga dit ff checken, klinkt veel belovend. tnx |
|
Stuur maar op Candaga komen er als goed is vette doomplaatjes in mijn huisje - Khanate (khanate & de nieuwste (viral things ofzoiets)) - Morgion - Solinari - 2x Unholy Dat moet jij eens pronberen Zelthor |
|
quote: "Things Viral" homeau... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:It takes one to know one! |
|
quote: is goed, stuur maar op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Memorandum vind ik redelijk goed; Fall I will follow heeft me nog niet zo erg kunnen bekoren. Misschien is het een groeiplaat ... Iig is de 2de helft van het album beter, meer doom-sfeer. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik heb vandaag de nieuwe CD Ave End binnen gekregen en hij is echt goed! Lekker melancholisch, met prachtig artwork en heel subtiel. Review volgt dit weekend... no text supplied |
|
quote: Die moet ik eens kopen dan. Ik heb al hun werk en blijf het geweldig vinden. |
|
maandag 28 juni is de officiële releasedatum no text supplied |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |