IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Lacrimas Profundere Vorige pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-06-2004 21:27 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb sinds kort Fall, I will follow en dat bevalt me goed!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2004 0:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2004 21:27 schreef Aeolus het volgende:
Heb sinds kort Fall, I will follow en dat bevalt me goed!

Die heb ik ook. Ik vind het best een aardig plaatje, maar ik vind het toch jammer dat er geen grunts meer in zitten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2004 12:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

hou toch meer van het oudere werk:
'...La Naissance d'un Reve' en 'Memorandum' vind ik top CD's

maar ga de nieuwe zeker een keer beluisteren!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-06-2004 20:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

hmm. Toch vind ik de nieuwe aanzienlijk slechter dan hun oudere werk, maar hij kan ermee door.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-07-2004 15:26 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

hmm, "Fall I Will Follow" is inderdaad een stuk beter...

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 08-09-2005 13:56]

no text supplied

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-09-2005 16:12 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

LACRIMAS PROFUNDERE are currently writing material for their seventh album, which they hope to begin recording in October for an early 2006 release via Napalm Records. A single will precede the album in January.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-09-2005 16:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vielen mij ietwat tegen op Summer Breeze. Vooral de zanger irriteerde mij lichtelijk.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2005 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ouder werk aardig, later werk te slap

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 02-10-2006 11:05 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 17 september 2005 16:12 schreef Morgil het volgende:
LACRIMAS PROFUNDERE are currently writing material for their seventh album, which they hope to begin recording in October for an early 2006 release via Napalm Records. A single will precede the album in January.

En het is een uitstekend album geworden. Op het eerste gehoor wel erg gladjes, maar de nummers blijven goed hangen en de CD werkt aardig verslavend. Live in Leipzig was het trouwens niet heel erg indrukwekkend, mede door het bar slechte geluid

no text supplied

vintersorgus
Usericon van vintersorgus
Posted 12-10-2006 13:17 by vintersorgus Wijzig reactieProfiel van vintersorgusQuote dit bericht

Leuke band. Memorandom heeft inderdaad erg veel Anathema invloeden. De twee opvolgers zijn ook nog goed te doen, maar Ave end vond ik toch echt een dieptepunt. Heb het nieuwe album nog niet gehoord, maar ik denk niet dat het me nog kan bekoren.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 19:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 29-08-2013 10:22 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Na twee mindere platen is "Antiadore" eindelijk weer een schot in de roos. Als je van catchy goth'n'roll houdt tenminste, want een terugkeer naar de oude stijl zit er (vanzelfsprekend) niet in. Hoogtepunten: "My Release In Pain" en "Remembrance".

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com