|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik ook. Ik vind het best een aardig plaatje, maar ik vind het toch jammer dat er geen grunts meer in zitten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hou toch meer van het oudere werk: '...La Naissance d'un Reve' en 'Memorandum' vind ik top CD's maar ga de nieuwe zeker een keer beluisteren! |
|
hmm. Toch vind ik de nieuwe aanzienlijk slechter dan hun oudere werk, maar hij kan ermee door. |
|
hmm, "Fall I Will Follow" is inderdaad een stuk beter... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 08-09-2005 13:56] no text supplied |
|
LACRIMAS PROFUNDERE are currently writing material for their seventh album, which they hope to begin recording in October for an early 2006 release via Napalm Records. A single will precede the album in January. |
|
Vielen mij ietwat tegen op Summer Breeze. Vooral de zanger irriteerde mij lichtelijk. |
|
Ouder werk aardig, later werk te slap |
|
quote: En het is een uitstekend album geworden. Op het eerste gehoor wel erg gladjes, maar de nummers blijven goed hangen en de CD werkt aardig verslavend. Live in Leipzig was het trouwens niet heel erg indrukwekkend, mede door het bar slechte geluid no text supplied |
|
Leuke band. Memorandom heeft inderdaad erg veel Anathema invloeden. De twee opvolgers zijn ook nog goed te doen, maar Ave end vond ik toch echt een dieptepunt. Heb het nieuwe album nog niet gehoord, maar ik denk niet dat het me nog kan bekoren. |
|
signature |
|
Na twee mindere platen is "Antiadore" eindelijk weer een schot in de roos. Als je van catchy goth'n'roll houdt tenminste, want een terugkeer naar de oude stijl zit er (vanzelfsprekend) niet in. Hoogtepunten: "My Release In Pain" en "Remembrance". |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |