|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi ik zoek iemand die een goed logo kan maken voor m'n website, die gaat vooral over mij , metal en ook interview met bands. (nu nog niet zoveel online) tuurlijk krijg je al de credits op m'n website voor je logo http://occultuxsathanas.cjb.net Stijl : emperor/darkthrone/limbonic art achtig naam : OCCULTUX SATHANAS alvast dank ! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
DMTR kan dat erg goed |
|
quote: ik zal even naar hem mailen. Maar hij ontwerpt dus van alle handen logo's. Niet perse voor bands ofzo. In zijn profiel staat wel een link naar zijn site maar dat is zijn strip site. |
|
oh haha... kan ie mij als een stripfiguurtje tekenen. ga ik dani filth achterna occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Alles kan...hehe...wat jij wil...maar het gaat dus om een logo voor je naam? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Is er een strip van DAni ? |
|
Ja inderdaad, omdat dat ook de naam van m'n website is occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:HUH, PIET???? die meot je's asap de groeten doen van Jachim, hij schrikt zich allicht een bult... hoe ken jij die? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dani doet toch mee in een manga tekenfilm ? staat in het ZM news occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: LOL zat bij mij op school occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
maareh, schuift dat nog wat? Of is het puur liefdewerk? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
liefdeswerk ? gratis bedoel je ? ja ik geef je wel 666 virtuele kussen? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:Nou, daar doet ie het vast wel voor... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
hey alleen ik mag virtueel kussen met DMTR |
|
Ik klooi wel even wat aan..okee? Als ik morgen ontslagen word heb ik toch tijd over... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Huh? Ontslagen? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Dat was hopelijk een grapje van me...je weet wel...die dingen die ik altijd maak en die niemand leuk vindt...ik heb morgen out of the blue een gesprek met de baas...omdat ie 'even met me wil praten' You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ontslagen ??? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
zie post boven, haha...ach het zal wel een beetje meevallen hoor You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Weet je wat je gaat krijgen ? een vette opslag !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:Ah ok, nou zal toch niet over ontslag gaan? Misschien krijg je wel een salarisverhoging of een promotie? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: fine by me occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Ja, dat zal...na net allemaal verontrustende gesprekken in de vergaderzaal dat het zo slecht gaat in de reclame en dat we allemaal 200% moeten geven enzo... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Hmmm, ach het valt vast wel mee. He, maar heb je nou alweer een eigen woning? Of woon je nog steeds bij een vriend? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Het gaat overal slecht... zit zelf zonder werk maar beter weer on topic gaan ehe... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |