![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Thronar is echt cool!!! ![]() Vooral life! maar op de cd klinkt het ook goed! ...And Stay Metal!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
MAar wat vinden jullie ervan???????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
Thronar is gaaf, zowel live als op cd ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Tja... Als je ze eenmaal live gezien hebt in hun middeleeuwse uniformen en geschimkte war-faces! ![]() ![]() ![]() ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
klopt, jammer dat het publiek in hengelo allemaal niet zo erg mee kwam.. wuust robuust ![]() |
|
Hey morbideath! Was jij er ook in Hengelo??? Ik was wel aan t bengen daarvoor hoor! ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
quote:Ik beng, jij bengt, wij bengen, ik ben gebengd.... [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 24-09-2003 20:18] changed to 'ouwe' ![]() |
|
ik bedoelde eigenlijk geBANGT! maja... we zijn niet allemaal goed in NL ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
quote: Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
tuurlijk heerst thronar, wat een vraag! ![]() ![]() |
|
Ik weet niet hoor... Ik vond Cerberus een coolere naam ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Dat wel ja ![]() ![]() |
|
vond de oude stijl ook iets leuker. Ik houd wel van dat ruige ![]() ![]() neemt niet weg dat thronar toffe lui zijn natuurlijk en een leuk optreden kunnen neerzetten. ![]() ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Thronar.... op zich wel aardige gasten, maar persoonlijk vindt ik hun muziek echt helemaal niks... ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: klinkt goed... mp3's... ![]() |
|
ik vind... jij vindt... Maar over smaak valt niet te twisten. Ik vind ze trouwens leuk. ![]() |
|
Heeey Thronar is echt zoo mooi.. Vooral hun sjow ![]() ![]() ![]() ![]() Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik ![]() |
|
hey wouter!!! Its me ReapeR Joentje ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
Iemand nog een Soulfly ![]() k moet echt geld hebbe en ik moet echt van dat pieping tiesjirt af!! ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
Hai jeroen, jeroehn dat moet op een ander board ![]() Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik ![]() |
|
weet ik maar ik moet het echt kwijt en daar wil niemand het hebben (wat ik me kan voorstellen) maar maybe hier wel ![]() ...And Stay Metal!!! ![]() |
|
![]() ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote: ja k was er ook ja .. why? wuust robuust ![]() |
|
quote: ![]() wuust robuust ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |