|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Thronar is echt cool!!! Vooral life! maar op de cd klinkt het ook goed! ...And Stay Metal!!! ...And Stay Metal!!! |
|
MAar wat vinden jullie ervan???????? ...And Stay Metal!!! |
|
Thronar is gaaf, zowel live als op cd |
|
quote: |
|
Tja... Als je ze eenmaal live gezien hebt in hun middeleeuwse uniformen en geschimkte war-faces! ...And Stay Metal!!! |
|
klopt, jammer dat het publiek in hengelo allemaal niet zo erg mee kwam.. wuust robuust |
|
Hey morbideath! Was jij er ook in Hengelo??? Ik was wel aan t bengen daarvoor hoor! ...And Stay Metal!!! |
|
quote:Ik beng, jij bengt, wij bengen, ik ben gebengd.... [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 24-09-2003 20:18] changed to 'ouwe' |
|
ik bedoelde eigenlijk geBANGT! maja... we zijn niet allemaal goed in NL ...And Stay Metal!!! |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
tuurlijk heerst thronar, wat een vraag! |
|
Ik weet niet hoor... Ik vond Cerberus een coolere naam Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat wel ja |
|
vond de oude stijl ook iets leuker. Ik houd wel van dat ruige neemt niet weg dat thronar toffe lui zijn natuurlijk en een leuk optreden kunnen neerzetten. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Thronar.... op zich wel aardige gasten, maar persoonlijk vindt ik hun muziek echt helemaal niks... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: klinkt goed... mp3's... |
|
ik vind... jij vindt... Maar over smaak valt niet te twisten. Ik vind ze trouwens leuk. |
|
Heeey Thronar is echt zoo mooi.. Vooral hun sjow ik was er ook in hengelo En ik stond ook telkes te bangen tja wat wil je op die muziek.. Maar ik zag dat morbidaeth ook daar was geweest in metropool!!! wie bist du???? Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
hey wouter!!! Its me ReapeR Joentje ...And Stay Metal!!! |
|
Iemand nog een Soulfly t-shirt kopen??? k moet echt geld hebbe en ik moet echt van dat pieping tiesjirt af!! ...And Stay Metal!!! |
|
Hai jeroen, jeroehn dat moet op een ander board Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
weet ik maar ik moet het echt kwijt en daar wil niemand het hebben (wat ik me kan voorstellen) maar maybe hier wel ...And Stay Metal!!! |
|
Invasie Linkin Park jongeren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: ja k was er ook ja .. why? wuust robuust |
|
quote: wuust robuust |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |