|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL! Nice |
|
quote: Ah! Die dr ook bij ja : 27 maart Sloopzondag in cafe de docter Zwolle 5 mei bevrijdingsfestival |
|
quote: Sloopzondag met de toe ticklin tortilla veterans! Man, man.. ik zie jou ook overal hee, bah zeg |
|
- Vrijdag 25-03 Led Astray in Stairway, Utrecht!! - Zondag 27-03 Serpahique + Massive Assault in Meppel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Serpawie? gheghe @Mayo : tsja, we delen een goeie smaak I guess |
|
quote: Jij stalkt mij gewoon |
|
quote:sssst niet tegen Mayo zeggen |
|
quote: *rent weg* Aaaaaaaaaaah, enge man! Yeahhh, zin in komend weekend! |
|
quote:Yeah me2!! En dat weekend daarop volgend!! Man man al bijna 2 maand onafgebroken concertjes int weekend haha Enneh.. tsja.. kweet dat je liever in de buurt van ruftende metalheads staat dus jouw goed recht |
|
quote: Jij bleef anders ook wel staan |
|
quote:Ja! Dus wel heeeeel apart dat je dan niet wegrent Ok, peuk! Latex |
|
14 mei Extreme Aggression Festival - Leeuwarden Bruce Banner |
|
10 April, High on Fire in Arnhem GOD-VER-DOMME BEUKEN!!!!!! |
|
Weinig in de planning: 10 april - Porcupine Tree, Amsterdam 1 mei - Slapshot, Sneek 4 mei - Isis / Jesu, Groningen 4 juni - Waldrock, Bergum Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
3 april: Torment Engraved & Massacre of Mankind (Sittard) 8 april: Dew-Scented (Geleen) 16 april: Rowwen Hèze (Banholt) 23 april: Corvus Corax (Den Bosch) 24 april: Manegefeesten (Bunde) 27 april: Finntroll (Weert) 6 mei: Testament (Eindhoven) 7 mei: Dynamo Open Air (Hellendoorn) |
|
Rowwen héze |
|
Hmmm dit topic is ver afgezakt... 20-1: Helion (Night Life Rock, Helsinki) 24-1: Apocalyptica (Tavastia, Helsinki) 25-1: Calmsite (Heavy Corner, Helsinki) 28-1: Return of the Pagan Might: Moonsorrow, Skyforger & Noumena (Gloria, Helsinki) 4-2: Night öv Metalmördör: Kaamos & Face Down (Gloria, Helsinki) 11-2: Children of Bodom (Tavastia, Helsinki) 17 + 18-2: Finnish Metal Expo: Amorphis, Swallow the Sun & Naildown (Kaapelitehdas, Helsinki) 21-2: Naglfar & Dark Funeral (Tavastia, Helsinki) 15-3: In Flames & Sepultura (Kulttuuritalo, Helsinki) |
|
Hoe doe je dat met je band wanneer je in Helsinki zit? Bruce Banner |
|
*12-1 Coheed and Cambria + Thrice - Melkweg, Amsterdam *21-1 The Black Dahlia Murder, Aborted, instil, etc - Het Bolwerk, Sneek *22-1 Bolt Thrower + Necrophagist - Vera, Groningen ovb *3-2 Cryptopsy + Grave - Vera, Groningen *10-2 Cave In + Pelican - Vera, Groningen *1-3 Red Sparowes - Vera, Groningen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
22-1 Bolt Thrower + MC + Nightrage + Necrophagist @ Vera 2-3 Cryptopsy + DS + Grave + nog wat @ Vera Occultfest Stonehendge rest zie ik nog wel SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Een gitarist wou eerst de zang overnemen, maar kreeg dat niet geregeld. We waren bezig een weekje wat optredens achter elkaar in Finland te plannen en in die maanden een demo op te nemen, maar nu onze drummer vertrokken is vullen we die maanden met een nieuwe zoeken en die inwerken [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-01-2006 17:29] |
|
Bolt Thrower en support morgen en dan zaterdag Swallow the sun in Hoogeveen ennem de week erna waarschijnlijk Elexoriendinges in popfront. En dan nog ergens keertje Dismember, keertje Deadhead en eh de rest nog geen idee van. |
|
- 13 jan. X-tinXion - 21 jan. Novact Royyyyy - 24 jan. Bolt Thrower - 28 jan. Release party Marcel Coenen - 17 febr. X-tinXion - 18 febr. Metal Studs - 24 april Metal Studs - 20 mei Metal Studs |
|
quote:(en jij ook natuurlijk) 6-1 enraged, toxocara, prosdis 7-1 DST, Sieges Even 14-1 Elexorien 25-1 boutgooier, malevolent, nightrage, NECROPHAGIST 28-1 CD-pres. Marcel |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |