|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb maar 1 groot concert staan: Kreator& Dark Tranquillity! Beide heerschbands |
|
Oei, daar wil ik ook heen, maar moet nog ff kaarten halen. Hatsjikidee! |
|
Kreator volgend jaar Februari en Necrophagist in Maart volgend jaar. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En die gaan ook nog komen, ik dacht dat die gitaristen waren opgestapt of iets dergelijks "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ze spelen nu met de pingelaars van vital remains en ex-cannibal corpse Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ach maakt bij die gasten toch niet uit wie op de snaren ragt, moeilijk is het in elk geval niet! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Mmmmm, Up the irons - waalwijk (ergens in maart geloof ik!!) Dave Weckl - 17 mrt. Zoetermeer (Boerderij) En misschien FW ook in de Boerderij..... |
|
zaterdag final breath,volgende week donderdag fear factory,volgende week zaterdag xmas fest, en dan de dag erna mennen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: + 18 feb Kreator in 013 |
|
net terug van abominabilis/misanthropical 6 jan- Grave/God Dethroned/Caedere 22 jan- Pungent Steel/Thanatos/Pulverizer 24 feb- cradle of filth/moonspell (beetje geldtekort) |
|
Zo 9 jan: God Dethroned ea, Baroeg - R'dam Za 15 jan: Stigma, Elektra - Sliedrecht Zo 16 jan: Carpathian Forest ea, Baroeg - R'dam Za 22 jan: Penumbra, Elektra - Sliedrecht Za 29 jan: Arminius, Elektra - Sliedrecht Vr 9 feb: Epica ea, Bibelot - Dordrecht Vr 18 feb: Kreator ea, 013 - Tilburg Ma 28 mrt: No Mercy, 013 - Tilburg [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-12-2004 22:39] |
|
17 feb. Enslaved Suffocation ergens in juni d8 ik Het zal je moeder maar wezen... |
|
gvd! 19 Jan : E-force & co Schaaf Liwwadden 18 Feb : KREATOR 013 Tilburg 20 Mrt : Morbid Angel Ooostpoort Grunn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Morbid Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja dat word wel vet idd Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: /me ook Kreator en Morbid Angel(melkweg dan) en No Mercy ook waarschijnlijk in de 013 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oja No mercy : Sadus!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die staan er op de 013-site niet meer bij [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-12-2004 23:33] |
|
quote: Dying Fetus en Nile EN aborted ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Aborted ook al niet meer |
|
quote: wtf! Wat dan nog wel! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
GODVERDOMME SADUS NIET!!??? STERF DAN MAAR MET DAT KANKER NO MERCY & METALLYSEE!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:VET! Vorige keer was een groot succes met Zyklon en Cadaver als voorprogramma. Hier wil ik zeker bij zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
14 jan iets met zware metalen in Little Devil 21 jan OT in Little Devil 23 jan Heavy Lord in 013 11 feb Nightwish in HMH 18 feb Kreator in 013 10 mrt The Wounded in Effenaar 27 apr Finntroll + Graveworm in Effenaar [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-12-2004 18:56] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |