|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh en Aris.......JA een vriendin met een rijbewijs ie HEEL handig HAHAHAHAHA |
|
Hahahaha! Knarf staat er weer geweldig op! |
|
JAJA, Knarf...was lache..erg gezellig Altijd lachen met knarf, zo gek als een deur! |
|
Inderdaad! Erg jammer dat ik niet kan de 20e, ik had Overkill nog wel een keer willen zien! |
|
ja dat hoop ik ook OVER KILL sirts zijn altijd vet! |
|
het fuck you shirt lijkt me wel leuk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja die zijn zeker kikke of het in union we stand shirt! maar ja die oude shirts moten z maar net reissuen..is altijd afwachten...bij Anthrax in Rotterdam haddenm ze ineens weer spreading the disease shirts die heb ik natuurlijk gelijk gekocht! |
|
ja dat lijkt me wel wreed ja. maargoed et is maar effe zien wat het wordt. oja waar slaat die lelijke user icon op "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
daar worden we het blijkbaar toch nooit over eens...ik wil me duidelijk uitten tegen de anti amerikaanse stemming! Maar goed laatdat alle lol niet bederven ik bljif gekant tegen politiek in metal dat drijft mensen uit elkaar! ik ben eigenlijk meer van de en ] Ik vind het trouwens behoorlijk disrespectvol om een vlag van een ander land als lelijk te bestempelen omdat je het niet met de politiek van hun regering eens bent! |
|
ik heb ook weinig respect voor amerika, behalve dan dat er wat wrede bandjes vandaan komen en voor de mensen die daar nog wel hun hersens gebruiken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kortzichtig...maar goed daar worden we het dan maar niet over eens! Inderdaad komen er verschrikkelijk veel goede bands vandaan en wonene er verschrikkelijk veel toffe lui, net als hier wonen er ook klootzakken! nederland is geen haar beter iig... Maar goed Ik ben zeer sterk tegen de terroristen uit het midden Oosten vandaar! Maar goed Over Kill...... |
|
gvd orion gaat niet en ik ga niet alleen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga wel... Iemand slaapplaats? Ik, Wil Schuurman |
|
overkill live is een feest! verplichte kost eigelijk en dan ook nog seven witches http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
INderdaad, OVER KILL RULES... Hey Arrebar waar woon je in de buurt van den haag toch? Misschien kunnen we wat regelen! |
|
als we wat zouden kunnen regelen zou het perfect zijn. ik wil dit echt niet missen namelijk ik woon in voorschoten, klein dorpje tussen leiden en den haag in. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
In principe rijd ik toch langs leiden en Den Haag...kunnen we op een makkelijk punt afspreken misschien...zodat ik niet te erg hoef om te rijden....en te zoeken, misschien kun je ergens naar een carpool plaats ofzo fietsen en dan pik ik je daar op, of zoiets... van mij kun je gewoon meerijden |
|
Je kunt aan de achterkant van Den Haag Centraal (station) afspreken, daar is een kleine oprij-plaats voor taxi's, waar je ook gewoon met je auto mag komen |
|
Arrebar zou de carpoolplaats aan de A44 bij Leiden wat zijn (Transferium) ik rij daar toch langs omdat ik een maat van mij in Katwijk ga ophalen... Zo erg goed uitkomen! cheers Hans |
|
tja transferium komt mij wel uit, maar het zou makkelijker zijn in wassenaar. Als je vanuit den haag rijdt met de auto maare je moet maar effe je telnr naar me mailen dan bellen we dat gaat effe makkelijker "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*schop* ik heb er trouwens vet zin in. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
julian en ik gaan ook btw, toch nog ja zonder slaap plek maar goed http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Tja met dit weer si het park ook geen optie....geloof me ik ken het van voeger HAHAHA! Ik zou helaas ook zo snel niets weten sorry! |
|
Ik wil eigenlijk ook... Neem wel een parapluutje mee als ik ga hehe changed to 'ouwe' |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |