|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kheb er zin in "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ook |
|
JAJAJ seven Witche is ook een leuke band..zeker weten! |
|
erg zin in haha! als het net zo gaaf word als in eindhoven zitten we wel goed!!! wat een maniakale bende toen zeg http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hehe, veel plezier *gooit wat slaapzakken* tis koud opt station |
|
hoe dan ook het gaat heerschen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Het was totale OVER KILL HAHAHA! Seven Witches was leuk de band daarvoor ook wel aardig.. MAAR OVER KILL was natuurlijk de overtreffende trap! alle klassiekers werden gespeeld (op wrecking crew na) in tegenstelling tot in eindhoven waar het overigens ook heerschend was! devil By The Tail Necroshine hammerhead Hello From The Gutter Powersurge damned Infectious The Battle Coma In union we stand bastard nation Horrorscope Rotten to the core evil never dies elimination fuck you met war pigs en ze hebben nog meer nummers gespeeld maar heb het helaasch niet allemaal meer onthouden, dat ik vanochtend weer om 7:30 aanwezig moest zijn bij de abas valt em zwaar HAHAHAH! lag pas om 2:30 op mijn nest! Heel leuk was het dat Arrebar mee was en we ter plaatse Snagger en sargoth ontmoetten Helaas heb ik mezelf vanochtend geen tijd gegund om de foto's teh uploaden maar er zitten hele vette tussen verwacht ze vanmidag laat! |
|
Tering wat was dat een heerschende setlist! Wou dat ik er bij was! Op Graspop hadden ze geloof ik ongeveer dezelfde setlist! |
|
ja het was zeker heerscahend, en ik zeg al ik weet zeker dat ik het een of andere nummer vergeten ben..ze speelden behoorlijk lang! |
|
ik kan niet wachten tot die heerschende foto's online zijn et was een tof avondje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Geef die mensen van de HMM eens een schop trouwens, ik verwacht nog post! Shit, volgende keer moet ik natuurlijk wel naar Overkill...argh.. |
|
HAHAHA, Stefan van de HMM was er ook, ik wist het niet anders had ik hem er wel effe op aangeproken.... maar verder kan ik er ook weinig aan doen eigenlijk...ik zit wel in de redactie van het magazine maar hou me ver van de ledenadministratie HAHAHAHA! maar ik zal hans pendavingh effe mailen! |
|
Dank u! En als hij m'n adres kwijt is kan hij mij wel mailen (mailadres in profiel) |
|
trouwens dat stukje over halford was zeer lollig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja inderdaad. HAHAHA...jack frost: "this man certainly doesn't need any introduction" (gericht op james Rivera)...iemand uit het publiek roept ROB HALFORD! james Rivera: "uuhmmmm....I HAVE hair and i DO like Women" HAHAHAH erg grappig ja! jack Frost: "If Rob was here he'd fuck you in the ass"....... Overigens is Rob halford wel een held! |
|
wij zijn headbangers, jullie zijn headbangers, samen zijn wij headbangers, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
LOL ja geweldig he die Nederlandse praatjes van Blitz.... Dit is een nieuwe Liedje...of willen joellie een oude liedje... HAHAHA Hey Stelletje ouwe loelen! HAHAHA, geweldig wat een entertainer...hij spreek behoorlijk nederlands trouwens! |
|
ja eindelijk eens een buitenlander die nederlands spreekt met wat meer nivo dan neuken in de keuken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HAHAHA niveau of iet is wel lekker! |
|
HAHAHA niveau of niet is wel lekker! |
|
ja maar je moet wel uitkijken dat je aardappels niet aanbranden. iig is het bij de 20tigste duitser die dat tegen je zegt zeer irritant geworden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: klinkt echt GEWELDIG alsk het zo lees! |
|
het was ook zeer grappig om te zien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hier zijn wat gave pics! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |