|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
VRIJDAG 30.01.2004 @ WILLEMEEN in ARNHEM CALLENISH CIRCLE + DETONATION + MORTAL FORM Zaal open : 20.30 Aanvang : 21.00 Entree : 7 euraux More info soon! www.callenish-circle.com www.willemeen.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 23-12-2003 9:22] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ben van de partij |
|
Zo, dat duurt nog een tijdje |
|
hangt maar net van mijn rooster af of ik dat kan halen... Bruce Banner |
|
Jah ik hoorde het gister al van Martijn. Ofcourse ben ik er bij natuurlijk |
|
Als 3e band speelt MORTAL FORM. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
tadaaaaaaaaa. toch wel een speciaal topic voor dit optreden |
|
Yup, je hebt gelijk. Mijn nederige excuses |
|
lol, mafkees. gewoon naar dit concert gaan en zo veel mogelijk mensen meenemen |
|
Haha, ja ik ga der zeker heen, met een vriend van me, nou nog kijken of ik meer mensen zo gek krijg misschien Ik moet namelijk wel helemaal uit Delft komen, en dat voor Callenish Circle en Detonation die best is af en toe in de baroeg spelen, vraag ik me af of er meer mensen zo gek zijn [Dit bericht is gewijzigd door Seek & Destroy op 05-01-2004 3:29] |
|
jeetje dat is wel ver zeg, hoe doe je dat met vervoer terug dan? |
|
Tja...ik ben bang...op tijd de laatste trein terug? weet eigenlijk niet wat er anders op zit..Een taxi is ook niet goedkoop voor dat stukie |
|
quote: ik zie beiden ooit wel weer eens in de buurt bij een concert spelen.. ga er niet het halve land voor afreizen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: trein terug naar Delft lijkt me geen optie... check www.ov9292.nl maar |
|
quote: Idd, ik heb Detonation nu 3 keer gezien en tja, als ze hun hele Epic Defiance spelen en een enkel nieuw nummertje, dan heb je het op een gegeven moment wel gezien. Maar wel erg goed gespeeld hoor ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Mortal Form You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ga je mee? |
|
quote: tja, ach je moet toch wat doen op je vrijdag avond he? |
|
quote: Maar wat moet ik anders? we gaan der wel heen, en ik moet de volgende dag wel gewoon werken om 9 uur s'ochtends, dus we moeten toch s'avond terug. om 10 over 12 gaat de laatste trein, dan missen we vast wel een beetje van het laatste concert ofzo...maarja...wat anders? is het trouwens ver van Willemeen naar het station? |
|
Valt wel mee... ik schat een minuut of 10 lopen van het station. Tijdschema: Mortal Form : 21.00 - 21.30 Detonation : 21.45 - 22.30 Callenish Circle : 23.00 - 00.15 !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
hooguit 5 minuten lopen, 10 als je katsbezopen bent |
|
quote: Dan kun je dus alleen de eerste band zien, het loopt namelijk vrijwel altijd uit. |
|
Nou, het zal toch geen 2 uur uitlopen? En anders hebben we pech, zal es kijken of ik nog iemand zo gek kan krijgen om te gaan rijden naar dat stukie Nouja, we zien het wel...maar wil der wel heen en dat voor maar 7 euro...kan ik toch niet missen? |
|
quote: je vader wil vast wel rijden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ah, ik zag laatst de posters al hangen, wellicht ben ik van de partij, het is immers op een vrijdag 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |