|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal wel meevallen met de uitloop... deze tijdsplanning is redelijk ruim en indien een band te laat aan hun set begint gaat het van de eigen speeltijd af. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ben dr niet, kga naar Macabre een dag eerder Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
erger dan bij Autumnal Reaper, Thanathos en Koos Killz Apelmoes zal het iig niet worden. Scheelt iig wanneer de alle bands optijd komen, en niet één slechts een kwartier voor aanvang |
|
quote: en je mag maar één avond per week laat naar bed? |
|
quote: Hehehe... dat schiet lekker op... Callenish Circle begint in elk geval om uiterlijk 23.00. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog een paar daagjes... |
|
hoewel ik een band als Callenis Circle niks aan vin, ga ik me toch maar laten vollopen.. hopelijk klinkt detonation + support (what the hell die ook mag zijn) een stukje beter om de avond nbog dragelijk te maken.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gut te gut - wat een zelfkwelling toch weer op de dinsdagmiddag. [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 27-01-2004 14:20] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
zelfkwelling wordt het vrijdag pas Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: de support is mortal form. maarre voor cephalic enzo is het nog niet uitverkocht toch he? *ff checken* |
|
quote: Volgens mij ben je stiekem toch fan van ons maar durf je het niet hardop te zeggen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
hakkuh!! |
|
quote: Waar... de dag erna in Utrecht? [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 27-01-2004 16:23] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: hahaha... nee, ik zal mezelf nog eerder verhangen dan fan van jullie worden.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
!!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: LOL Is wel vet de dag erna in Utrecht, wacht liever op SHOCHERS. En 13-03-2004 in Perron 55, Michel de Hey |
|
Dat (Shockers) is meer het hardere werk, niet? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Yeps, hardstyle ala Lady Dana. |
|
Oftewel kicke |
|
Niet zo mijn ding eigenlijk maar ik kan wel begrijpen waarom mensen deze stijl trekt... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
morgen morgen morgen morgen *doet een dansje* |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: morgen is het |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |