|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft defcon one eigenlijk een promo, want ik heb helemaal geen materiaal om te laten horen vanavond jammer dat Hegelsom weer zo'n plaats in het nergens is. |
|
ze hebben een demo opgenomen, en die staat ook op mp3.com |
|
quote: daar heb jij erg veel moeite mee volgens mij... ik zal het verklappen... hegelsom is horst, erg goed te bereiken met het openbaar vervoer... weer erg goed geregeld, dan is ook zomaarpop in dezelfde regio, waar veel mensen heen gaan |
|
quote:In Oirlo spelen dan 3 rock bands, terwijl in Hegelsom 4 metalbands spelen. |
|
ja oke, maar het maakt niet uit wat er oirlo speelt, men gaat toch kijken zowiezo... das t probleem |
|
quote:Er staan 2 nummers op de site: http://defconone.zwaremetalen.com/sounds/Defcon_One_-_Artificial_Respiration.mp3 http://defconone.zwaremetalen.com/sounds/Defcon_One_-_Project_Infinity.mp3 |
|
Wilbert (Defcon One) zal Into The Pit mee brullen bij Engine Of Pain |
|
quote:Was wel te verwachten dat er weer muzikanten onderling uitgeruild gingen worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat vind ik altijd heel erg fijn |
|
quote:Voor een keer wel ja,maar op een gegeven moment worden bij sommige bands zulke gebeurtenissen standaard en dus saai Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ach ja, ik deed dat vroeger ook erg vaak, maar heb besloten om nog maar af en toe met verona beach mee te brullen en that's it. zing al in 2 bands, dus tja. ze zien me wel vaak genoeg denk ik |
|
quote:Vandaar dat er hier in huis zoveel Testament gedraaid wordt de laatste tijd! |
|
quote:Aangezien je ons nog nooit gezien hebt, kan je daar niet over oordelen. |
|
support your local scene, dat is toch altijd leuk om te zien |
|
quote: hihi, dat rijmt ook nog! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
heheh, je hebt gelijk ik hoop dat ik dan geld heb, want ik ben niet rijk |
|
quote:Klopt,maar ik heb het niet alleen over Engine of pain nu,heb wel vaker uitleen acties gezien in het verleden.En het maakt mij ook verder niet uit hoor,iedereen doet maar wat hij/zij het beste vind,ik bedoel verder alleen dat het saai word om elke keer dat overdreven vriendjespolitiek te zien bij zulksoort optredens.Maar nogmaals,dat is slechts mijn mening (en ik weet uit ervaring dat er toch weer een hoop commentaar op mij af zal komen nu maar ja...). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-10-2003 22:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ach, ieder zijn eigen mening, hier bij ons in noord limburg doen we er niet zoveel meer aan... met collision hebben we laats een gast bassist gehad... die jongen zou 2 optredens invallen, maar die zijn gecancelled (erg kut)... dus tja, heeft hij 2 nrs mee gespeeld. |
|
quote:Zoals je weet speelt Ruud in zowel Engine Of Pain en Defcon One, dus is het wel duidelijk dat de twee bands elkaar kennen. Maar ik zou zeggen kom kijken als we spelen, dan kan je je mening bijschaven |
|
crowd speelt ook, limburs nieuwste sensatie!! www.crowd.tmfweb.nl |
|
quote:Wat is jolly metal? |
|
|
|
quote: alle soorten metal door elkaar met een gestoord tintje |
|
klinkt interessant Ben wel benieuwd, komt daar een beetje volk op af? |
|
quote: Speel je niet meer in Triple 7? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |