|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
SLOTJE ..."Hate can only create more hate"... |
|
en de dag waarop m'n beste vriendin jarig is! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ook leuk After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Mijn poezen krijgen vandaag precies hetzelfde te beleven als op iedere andere dag. Waarom? Omdat ik geen speciale dag nodig heb om ze te verwennen en aandacht en liefde te geven; dat doe ik altijd wel. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ohja! Nog gefeliciteerd Helmet! this user is dead |
|
quote: voilà, zo hoort het ook. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Is de post al langs geweest Gunman? |
|
zit ik vandaag de kat wat meer te vertroetelen blijk het nog dierendag te zijn ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik vind het ook dat je ze elke dag moet verwennen. En niet alleen vandaag omdat ze toevallig deze dag een naam hebben gegeven... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat doe ik ook, maar vandaag krijgen ze nog meer aandacht. Komt ook doordat ik vandaag iets meer tijd heb. |
|
quote: Waarom heb je dan er een topic over geopend als het toch 'normaal' en dagelijks is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mijn oma is vandaag jarig wuust robuust |
|
IK HAAT DIEREN |
|
quote: omdat het dierendag is. |
|
Kom maar op met die kattenbrokjes |
|
Godver, vandaar dat de honden van de buurvrouw de hele dag aan het blaffen zijn. Ik word er dol van |
|
Ik wil mijn kat!!! Die ex van me heeft hem...en hij hoort bij mij!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: yes!!!! ik krijg extra knuffels.......mmmmmmmm |
|
Langs deze weg wil ik mijn kat de groeten doen. Maak er een fijne dag van Poes ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Poesje! Poesje, poesje, pooooooeeeessje! |
|
voor mijn ratten is het iedere dag dierendag, maar zo leuk als vandaag is et bijna nooit "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Poesjes moet je altijd genoeg aandacht geven! En niet alleen op dierendag. Net als kinderen die emotioneel verwaarloosd worden door hun ouders en alleen op hun verjaardag overdondert worden met cadeautjes... Als je dieren hebt moet je er goed voor zorgen ook en ze af en toe(dus niet alleen op die achterlijke dierendag) wat extra's geven! *uch* LAI LAI HEI |
|
quote: Zo is t....... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 04-10-2003 19:04] |
|
Ik wil ook een huisdier, een hele lieve kater of poes. Mijn ouders hadden vroeger hun trouwdag op dierendag. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |