|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha, wat een nieuws. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Shit zeg, nu heb ik geen reden/excuus meer voor mijn buikje! ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmmmz.... dan weet ik niet waar mijn bierbuik vandaan komt..... |
|
quote: Dat idee had ik ook al, todat ik stopte met bier drinken. Hierop volgde dat ik wel afslankte, dus...?? |
|
IS het niet zo dat er in bier gewoon veel calorieen zitten en je er ook veel meer van drinkt dan wanneer je iets anders drinkt. Dan is het toch logisch dat je als je veel pils drinkt je ook veel calorieen binnenkrijgt. Ze zeggen niet voor niets dat een pilsje gelijk staat aan een boterham met kaas. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: gelijk aan een boterham met kaas?? WOW! dan ga ik vanavond heeel veel boterhammen met kaas drinken! |
|
quote: Ja en dan zeker MIJN auto onderkotsen?????? DACHT HET NIET!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: tsss van boterhammen met kaas hoef ik nie te kotsen hoor! |
|
quote: LOL! Hebben ze in Podium boterhammen met kaas dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
zekor! alleen noemen ze het dan een tosti... zonder ham |
|
Túúrlijk! Nja, wordt vanavond vast wel weer gezellig... ..."Hate can only create more hate"... |
|
thank god dat ik geen bierbuik heb. |
|
Ik heb dergelijke dingen al een flinke tijd terug gehoord bij een rondleiding in de Oranjeboom fabrieken.. Daar vertelde ze ook dat het bierdrinken niet overdreven veel dikker maakt dan frisdrank drinken. Wat zij als verklaring gaven voor het bierbuikje is dat alcohol hongerig maakt en dat mensen die bier drinken daar meestal ook flink wat vettigheden bij wegkauwen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Maar bij een biertje is vet eten wel weer lekker dus word je wel weer dik en je word er ook wat luier van. dus ik blijf die dikke buiken bierbuiken vinde en ik ga ook maar eens gezonder leven ik begin met boterhammen met kaas ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Shit hij is me voor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bullshit.. Ik heb pas geleden op discovery gezien dat een bierbuik veroorzaakt word door de vrouwelijke hormonen die in het bier zitten. Het mannelijk lichaam kan hiermee niet omgaan en daarom hoopt het op in de buik. Vrouwen krijgen geen bierbuik omdat hun lichaam deze hormonen gewoon kan verwerken. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 04-10-2003 16:54] |
|
quote: Volgens mij klopt dat wel. Als ik gedronken heb krijg ik altijd honger. |
|
quote: Discovery weet het natuurlijk beter dan een hele zwik wetenschappers.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: als ik gedronken heb, heb ik helemaal geen honger meer voor de rest van de dag respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
als ik honger heb.... drink ik bier ... want staat gelijk aan een bruine boterham met kaas... hahahahaha "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik wil dronken zijn. maar niet van bier. Maar van rum of port. |
|
ik wist het wel, ik blijf maar 59 kilo, ondanks de jarenlange bier-consumptie. Oud Vuil. |
|
quote: Komt omdat je suikerspiegel daalt door alcohol. |
|
mmm, als ik s'avonds aan het bier zit, eet ik nix, maar dan ook altijd nix. geen chips of wat dan ook. Oud Vuil. |
|
ik krijg volgens mij gewoon honger omdat als ik uiben dan al zo'n 8 uur niets gegeten heb. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |