|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nou mooi kan ik toch nog doordrinken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik ook niet, als ik 2 bier gehad heb is het hongergevoel weg en ook de zin in snaaien. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Is ook pas 666 keer bewezen .. |
|
quote: ja? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Honger tijdens het drinken en de zin om vooral vet en zout te eten (waarom geen drang naar een appel?) komt omdat men tijdens het plassen zouten/mineralen wegplast. Alcohol is een diureticum net als caffeine overigens; je gaat meer plassen en je lichaam heeft z'n "mineralenbalans" nodig. Gevolg: je brein zegt dat je een hartig hapje nodig hebt zoals een broodje kebap/shoarma, friet, chips, borrelnoten of frikandel; spul wat je tijdens het stappen/feesten alom tegenkomt. BRON: http://www.popsci.com/popsci/ [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-10-2003 14:15] |
|
Lekker toch Kan iemand mij dan ook vertellen waarom ik als ik in beschonken toestand verkeer zin heb in dingen die ik normaal helemaal nie lus? Ik heb gesproken |
|
quote: Omdat je tong verdoofd is ? edit: DT fout [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 06-10-2003 14:22] |
|
Niet helemaal want als ik zat ben heb ik helemaal zin om te zoenen dus dat lijkt me niet Ik heb gesproken |
|
quote: Gaan we straks samen iets drinken ? |
|
Lol Ik heb gesproken |
|
quote: Precies, om 6 uur 's morgens is het niet abnormaal dat je een beetje honger krijgt he. In de gym hoorde ik trouwens ook al dat een liter alcohol véél beter is dan een liter frisdrank. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik zal het vanavond eens opzoeken, maar volgens kan dat wel kloppen. Als het om aangeleverde joules gaat in ieder geval... ... ja, ik heb ergens een boekje met vol met dergelijke tabellen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wat versta jij onder een liter 1 liter puur lijkt me niet echt gezond maar 1 liter bier wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:DOH in een liter fris zit een enorme bak suiker, in een liter alcohol niet. |
|
quote:Ja precies. Staat tegenover dat de energie van alcohol (niet alleen in bier), volgens dat boek wat ik heb in ieder geval, behoorlijk meer aanzet dan andere energievormen (suikers). Maar in hoeverre dat nog klopt in het licht van het nieuws dat de aanleiding gaf tot dit topic weet ik natuurlijk niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja in bier zit geen verzadigd vet als in hamburgers etc. wat in je lichaam wordt opgeslagen. Meer koolhydraten etc. die je meteen verbruikt. Overschot schijt en pis je uit. Menselijk lichaam is er vooral dol op om verzadigd vet en vooral suiker op te slaan. Je kan dus makkelijk 30 bier per week drinken zonder aan te komen, zolang je geen vijfvoudige shoarmaschotels gaat wegkanen. Winter is coming |
|
quote: Uiteraard bedoelde ik geen pure alcohol. Het gezondste is wijn, maar ook bier mag, geloof ik. Ik dacht dat het kwam door de verschillende structuur van de suikers? Frisdrank-suiker wordt moeilijker omgezet naar energie? Enfin, helmet zoekt het op in z'n boeken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dan moet men dus niet met kriek aan komen zetten |
|
Met een Hertog Jan ben ik wel tevreden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat is de oorzaak van een dikke buik? Tsaj, tenzij je zwanger bent ligt het probleem toch bij te weinig beweging. Vet moet je verbranden, daarvoor wordt het ook aangemaakt. Dus zoalang je net zoveeel energie verbruikt als dat erin komt, dan heb je vast geen probleem. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb geen zin om ze allemaal te horen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik weet niet of dit voor mij op gaat ok voor ik bier ging drinken was ik magerder maar ik ben geloof ik al 3/4 jaar zo'n 80 kilo en ik zuip zo de nodige hertog jan weg in m'n weekend... komt waarschijnlijk toch door de shoarma en daar ben ik mee gestopt sinds ik er een paar keer ziek door ben geworden... metalgreetz... |
|
ben wel wat aangekomen sinds ik meer bier drink..maar ik eet ook vaker vet.... signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |