|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
control human delete + obtuse 31 oktober in "de kroeg" te oldenzaal aanvang 22:00 entree: gratis info: www.dekroeg.net en www.feal-ines.nl [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 05-10-2003 23:34] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
met dikke typ fout inderdaad the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
kick the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Beter die fout dan mn naam in t boekie van de ehbo cd |
|
Oldenzaal?! |
|
grimnir? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Oldenzaal, dikke heersch ... dan kan ik mooi bij mijn ouders blijven maffen ! this user is dead |
|
quote: kom fire! gewoon terug lopen naar enschede! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Sterker nog, ik kan die dag helemaal niet Veel succes met het optreden. |
|
quote: Op de fiets?!?! this user is dead |
|
quote: urgh... wat een logo verneuken weer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hehehe, nee zo van waar ligt dat ookalweer... |
|
quote: Boven Enschede, 45 min fietsen. Er schijnt een treinstation te zijn zelfs, maar daar wordt nog naar gezocht door de plaatselijke bevolking. this user is dead |
|
misschien kom ik ook wel.... Zeg JFrost, kan ik bij je blijven pitten? Dit slaat nergens op. |
|
eeeeeeeeeeeeeeeeven aan mijn moooeeehoeeeeder vragen! this user is dead |
|
quote: ja hee JFrost, kan ik ook blijven pitten? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
eveeeeeeen aan ome Humanatooooooooor vragen! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ome mörke wil graag weten of Harmus Enormus toevallig al weet wat zijn moeder vindt van een ome mörke en een ome RYN op de vloer? Dit slaat nergens op. |
|
Gezien we met zo'n 4 a 5 man er heen gaan, + jouw en ryn, wordt het een beetje te druk om mijn ouwe lui mee te belasten. Ik ga dus gewoon op de fiets terug naar mijn WONING in Enschede. Helaasch, maar dat wordt wel gezellig op de fiets natuurlijk ... picknickmandje mee! this user is dead |
|
WOW, dat is echt een eind! Hoe lang is da fietsen? Misschien ga ik dan ook wel mee. Dit slaat nergens op. |
|
Reactie op ICQ (ik was eten) : Mijn pa en ma wonen dus in Lonneker, en ik in Enschede! Maar jij woont toch ook gewoon in Enschede? this user is dead |
|
Ik ga bij JFrost achterop! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik schnap er niets meer van. Jij had het er toch over dat je dan fijn bij je pa en ma in oldenzaal kon pitten? Nou ja. het zal wel, ik ga waarschijlijk ook gewoon meefietsen, moeten we ff wat afspreken. Dit slaat nergens op. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
Een TERING-eind rewchtdoorfietsen, dat wel. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |