|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lonneker ligt een stuk dichter bij Oldenzaal dan Enschede, dus dat leek me in eerste instantie wel makkelijk... this user is dead |
|
Maar dan gaan we lekker vet onheilig fietsen dus Dit slaat nergens op. |
|
Jazeker, met z'n aaaaallleeen! this user is dead |
|
fietsen is voor ome humanator niet van toepassing, kan al mijn troep niet op de fiets kwijt... ik heb niet eens een fiets Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
huuu metal... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nu-metal zei je daar? this user is dead |
|
neen, hu-metal... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
huuu en haaa metal1 komen dus the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
He KLAUW! Pimmel, wanneer gaan wwe fietsen!? ik moet nml. nog wel bier halen van te voren, en het zal wel ff duren... Dit slaat nergens op. |
|
eeuj, wat dacht je van 21:00 vertrekken vanaf Huize Doodspoor (Lipperkerkstraat 80). Kom maar langs dan, zo rond 8 uur ofzo ... kom maar gewoon... en als je veel bier mee gaat nemen moet je eerder komen this user is dead |
|
OK DAN! Dit slaat nergens op. |
|
zooo... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Eh harm. Ik ben mijn fiets gister kwijgeraakt. Kan ik meeliften? Dit slaat nergens op. |
|
dude? moet ik je een uur lang achterop mijn fiets meenemen ... pff nou vooruit, omdat ik geen geld heb voor bier in de kroeg dan ... this user is dead |
|
quote: Mooi! Dan fiets ik ook de helft natuurlijk. Dit slaat nergens op. |
|
Dat lijkt mij een goeie deal this user is dead |
|
IK KOM DRAAN!!! Dit slaat nergens op. |
|
Niet 1 keer gevallen !! this user is dead |
|
En ryn, je portemonnee ligt hier nog! this user is dead |
|
Hahahaa!!! Wat een uitermate indrukwekkende metalscene heeft oldenzaal. Vooral die Uber-Gay met zijn make-up en zijn G-star broek.... WHAAAAHAAAAA Dit slaat nergens op. |
|
Haha, maar die make-up had ie later weer af gedaan Maar waar we natuurlijk voor kwamen was CHD en dat klonk goed Obtuse vond ik niet echt veel aan. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Tering he wat t was t heet op dat podium, t was er sowieso erug heet. Obtuse was erg vet zeg. |
|
ik vond vooral mezelf weer erg vet! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Je was wat aangekomen ja volgens mij... this user is dead |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |