|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jomanda zuigt, maar mij gelukkig niet. |
|
Jomanda is gewoon een vuile oplichtende kutprofiteur en moet gewoon worden Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
hoeft van mij niet, martelen blijft toch leuker! |
|
Maakt niet uit, als ze er uiteindelijk maar aan overlijdt Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
En ik zou ook nog wel over haar heen willen kotsen. |
|
Ik ben goed want ik doorbreek de slowchat Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mag ik haar martelen? |
|
quote: http://www.nu.nl/news.jsp?n=299563&c=119 Als ze maar niet gaat zeggen dat het einde nabij is... Tenzij het haar einde is natuurlijk... |
|
OMFG. dan gaat ze dus nu nog meer onzin uitkramen om dat half jaar stilte te compenseren... duck and cover.. |
|
Oh wat zou ze zeggen .. oh wat voor onheilspellende boodschap zal ze verkondigen? Ik pak ene biertje en wacht vol spanning ... |
|
Zei ze eindelijk es niks... |
|
quote: mischien heeft ze een boodschap van juliana. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het zou me eerlijk gezegd niet verwonderen als ze met dat soort larie komt... |
|
de kans dat sommige mensen "gaven" hebben lijkt mij wel reel. Ik heb alleen nog zo niemand ontmoet, en 99% van de mensen die beweren gaven te hebben, hebben volgens mij alleen hersenschade of een talent voor idioten oplichten. |
|
quote: de besten hebben het vaak niet eens bewust door.. Als jomanda ook maar iets aan paranormale gaven heeft dan is dat wel het naar zich toe trekken van alle ruggegraat,hersenen & moede-lozen.. Wat moet je met een mongool bij die trol? hopen dat zij dat stukkie DNA teveel wegstraalt? En als je van binnenuit wegrot lijkt het me verstandiger om eerst de dokter en daarna maar over jomanda's hoofd heen met het "hoofdkantoor" kontakt op te nemen aangezien Silvia heeft bewezen dat Jomanda's straling minder effect sorteerd dan die van een AMC of AZG, sterker nog, Jomanda kan nog geen bapao verwarmen met haar straling.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Mag jou trouwens geheel off-topic feliciteren met je geniale signature (dad dooschop-ding dus ? |
|
quote:Als je bedenkt dat we maar 10% van onze hersen capaciteit gebruiken zeker weten ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: idd. er zijn gerafineerde technieken om mensen te misleiden. Ik redeneer ook wel van: "er is meer tussen hemel en aarde.." maar krachtige ondubbelzinninge paranormale genezers zijn wel erg dun gezaaid dan. |
|
volgens mij heeft die jodinges last van haar ego. ze bereikt met haar sessies volgens mij het placebo effect. niet dat ik het voor haar opneem ofzo van mij mogen jullie haar eerst martelen en dan , maar film het wel, dan wil ik een kopietje van het hele tafereel. voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
wat heeft die kwakzalver nou eigenlijk gezegt gister? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat jij vanmiddag een minuut stil moet zijn... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 30-03-2004 8:44] |
|
FUCK DAT WIJF WEET ALLES! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dus vanmiddag om 15.00 uur een minuut totale stilte... Ik hoorde zoiets op de radio... maar waarom precies weet ik (nog) niet... |
|
nou Jomanda is Fake want dat ingestraalde glas water wat in mijn slaapkamer staat heeft me voor geen meter helpen wakker worden maaruh op serieus vlak; om te kotsen natuurlijk dat soort praktijken. Menselijk leed c/q mensen die zo aan de grond zitten en zo wanhopig zijn misbruiken en verlagen en bedonderen voor personal gain is echt te ziek en te laag voor woorden. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |