IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jomanda Vorige pagina | Volgende pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 12-10-2001 20:38 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 23:44 schreef Errorx het volgende:
ik geloof trouwens wel in paranormale dingen. ga zelf zelfs naar een paramagnetiseur. lekker zweverig maar ja en....
Ik geloof daar ook in, maar ben bang dat Jomanda toch een beetje overdreven reageert...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-10-2001 20:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Jomanda zuigt, maar mij gelukkig niet.


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 12-10-2001 23:00 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Jomanda is gewoon een vuile oplichtende kutprofiteur en moet gewoon worden


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-10-2001 23:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

hoeft van mij niet, martelen blijft toch leuker!


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 13-10-2001 21:17 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Maakt niet uit, als ze er uiteindelijk maar aan overlijdt


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-10-2001 21:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

En ik zou ook nog wel over haar heen willen kotsen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-10-2001 22:13 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben goed want ik doorbreek de slowchat


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Ares
Usericon van Ares
Posted 14-10-2001 22:52 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

mag ik haar martelen?



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-03-2004 13:16 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Jomanda verbreekt stilzwijgen

Uitgegeven: 29 maart 2004 11:02

VALKENBURG - Het medium Jomanda verbreekt maandagavond het stilzwijgen dat zij een halfjaar heeft volgehouden "als boetedoening voor Nederland".

Tijdens een persconferentie in haar thuisbasis, het voormalige klooster Maria Vrede in Valkenburg, zal ze een boodschap wereldkundig maken die haar tijdens haar stilteperiode is geopenbaard, aldus haar woordvoerder.


http://www.nu.nl/news.jsp?n=299563&c=119

Als ze maar niet gaat zeggen dat het einde nabij is... Tenzij het haar einde is natuurlijk...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-03-2004 13:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

OMFG. dan gaat ze dus nu nog meer onzin uitkramen om dat half jaar stilte te compenseren... duck and cover..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2004 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh wat zou ze zeggen .. oh wat voor onheilspellende boodschap zal ze verkondigen?

Ik pak ene biertje en wacht vol spanning ...


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 29-03-2004 13:27 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Zei ze eindelijk es niks...



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2004 13:55 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 maart 2004 13:16 schreef RrroooaaarrR het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=299563&c=119

Als ze maar niet gaat zeggen dat het einde nabij is... Tenzij het haar einde is natuurlijk...


mischien heeft ze een boodschap van juliana.


Een kleine snol zit zo vol.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-03-2004 13:57 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 13:55 schreef SkinPeeleR het volgende:
mischien heeft ze een boodschap van juliana.

Het zou me eerlijk gezegd niet verwonderen als ze met dat soort larie komt...


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 13:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

de kans dat sommige mensen "gaven" hebben lijkt mij wel reel. Ik heb alleen nog zo niemand ontmoet, en 99% van de mensen die beweren gaven te hebben, hebben volgens mij alleen hersenschade of een talent voor idioten oplichten.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2004 14:08 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 maart 2004 13:58 schreef campske666 het volgende:
de kans dat sommige mensen "gaven" hebben lijkt mij wel reel. Ik heb alleen nog zo niemand ontmoet, en 99% van de mensen die beweren gaven te hebben, hebben volgens mij alleen hersenschade of een talent voor idioten oplichten.


de besten hebben het vaak niet eens bewust door.. Als jomanda ook maar iets aan paranormale gaven heeft dan is dat wel het naar zich toe trekken van alle ruggegraat,hersenen & moede-lozen.. Wat moet je met een mongool bij die trol? hopen dat zij dat stukkie DNA teveel wegstraalt?
En als je van binnenuit wegrot lijkt het me verstandiger om eerst de dokter en daarna maar over jomanda's hoofd heen met het "hoofdkantoor" kontakt op te nemen aangezien Silvia heeft bewezen dat Jomanda's straling minder effect sorteerd dan die van een AMC of AZG, sterker nog, Jomanda kan nog geen bapao verwarmen met haar straling..


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 29-03-2004 14:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Mag jou trouwens geheel off-topic feliciteren met je geniale signature (dad dooschop-ding dus ?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2004 14:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 13:58 schreef campske666 het volgende:
de kans dat sommige mensen "gaven" hebben lijkt mij wel reel.
Als je bedenkt dat we maar 10% van onze hersen capaciteit gebruiken zeker weten ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2004 14:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 13:58 schreef campske666 het volgende:
de kans dat sommige mensen "gaven" hebben lijkt mij wel reel. Ik heb alleen nog zo niemand ontmoet, en 99% van de mensen die beweren gaven te hebben, hebben volgens mij alleen hersenschade of een talent voor idioten oplichten.


idd. er zijn gerafineerde technieken om mensen te misleiden. Ik redeneer ook wel van: "er is meer tussen hemel en aarde.." maar krachtige ondubbelzinninge paranormale genezers zijn wel erg dun gezaaid dan.


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 30-03-2004 8:37 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

volgens mij heeft die jodinges last van haar ego.
ze bereikt met haar sessies volgens mij het placebo effect.
niet dat ik het voor haar opneem ofzo van mij mogen jullie haar eerst martelen en dan , maar film het wel, dan wil ik een kopietje van het hele tafereel.


voer geen oorlog, voer de eendjes


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-03-2004 8:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat heeft die kwakzalver nou eigenlijk gezegt gister?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 30-03-2004 8:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 8:41 schreef Orion het volgende:
wat heeft die kwakzalver nou eigenlijk gezegt gister?

Dat jij vanmiddag een minuut stil moet zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 30-03-2004 8:44]


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-03-2004 8:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

FUCK DAT WIJF WEET ALLES!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 30-03-2004 8:50 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 8:47 schreef Orion het volgende:
FUCK DAT WIJF WEET ALLES!

Dus vanmiddag om 15.00 uur een minuut totale stilte...
Ik hoorde zoiets op de radio... maar waarom precies weet ik (nog) niet...


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-03-2004 8:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou Jomanda is Fake want dat ingestraalde glas water wat in mijn slaapkamer staat heeft me voor geen meter helpen wakker worden

maaruh op serieus vlak;

om te kotsen natuurlijk dat soort praktijken. Menselijk leed c/q mensen die zo aan de grond zitten en zo wanhopig zijn misbruiken en verlagen en bedonderen voor personal gain is echt te ziek en te laag voor woorden.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen