|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Elke dag om 3 uur een minuut je bek houden en het gaat weer fantastisch met ons kleine Nederlandje. Aldus Jomanda. bla...bla...bla... |
|
quote: Als zij nou voor de helft van nederland zich stil wil houden elke dag, hebben we meteen weer een probleem minder. |
|
Fake trol... Het enige goede idee dat ze de afgelopen tijd heeft gehad, is om een jaar der mond dicht te houden. Mag ze wel vaker doen van mij . Do or do not. There is no try. |
|
quote: *muggensift-modus aan* het was een half jaar *muggensift-modus uit* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zoek haar eens op. Misschien krijg je het voor elkaar dat ze nooit meer gaat praten... |
|
Afgezien van de seconden die ik nodig heb om dit bericht te typen, besteed ik geen aandacht aan een dorpsgek als Jomanda. |
|
quote: Ze kon het gewoon niet volhouden, de media-whore! Do or do not. There is no try. |
|
quote: *muggensift-modus aan* het is medium-hoer *muggensift-modus uit* [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 31-03-2004 19:18] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Do or do not. There is no try. |
|
quote: quote: Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: dank u Een kleine snol zit zo vol. |
|
Stilte is wel uns goed af en toe, daar geef ik haar gelijk in Maar zes maanden gaat ook weer een beetje ver "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Bij haar zou zes eeuwen beter staan.. Was ze maar poolheks, dan had niemand last van haar... Een kleine snol zit zo vol. |
|
Gaat ze doodgeknuppelde zeehondjes weer tot leven wekken? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Gewoon negeren, ze gaat vanzelf wel dood. |
|
quote: als je der ziet lopen als je achter het stuur zit, zou je der altijd een handje kunnen helpen. net als die vrouw die van aartsen ofzoiets een deurtje verder wou helpen voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
ik zou het achterlijke wijf zo graag der nek opdraaien he, viese snol (sorry hoor) maar ik kan er echt niet tegen dat mensen doen alsof ze paranormaal begaafd zijn en het dan openbaar maken en ook nog geld ermee opstrijken idd om van te kotsen, aangezien ik zelf wel geloof in paranormale wetenschappen erger ik me dus dood aan die debiel if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Zo, dat is duidelijk Ik denk ook dat dat mens meerdere steekjes los heeft zitten, maar soms klopt het toch wel akelig hoor. Zal dan wel een dosis toeval zijn, laten we het daar op houden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik zou maar oppassen als ik jou was want toevallig weet ik dat Jomanda dit forum leest. De Sint ook, trouwens. En die wordt hier heeeeeel verdrietig van.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
LOL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
toevallig weet ik dat mijn moeder sint speelt xD lol!maarjah al zou ze het lezen kan mij het schelen intereseert me toch niej, dat frigiele lijf van der heb je zo door de midden gebroken *hier een stukje, daar een stukje* if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
|
Lol, Jomanda is de peettante van een nichtje van mij! Die was ook eeen keer op haar verjaardag dus! Toen heb ik er nog naastgzeten op de bank! Buurmeissie van mn nichtje, had er oko naast gezeten en had voor dr moeilijke toets de volgende dag een 10! Hélémaal overtuigd! Maar nee.. ik geloof dr geen donder van! Maar er zijn mensen die er wel sterker van dénken te worden en dat is alleen maar mooi toch! Go! Go! Go! |
|
tjah opzich misschien wel, als je niet ernstig ziek bent en alleen wat geestelijke steun zoekt kan het voor zo iemand wel werken jah maar jah if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |