|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Even een topic aanmaken voor deze geweldige band uit Estland. (En ik maar steeds denken dat ze uit Letland of Litouwen kwamen) WEBSITE: http://www.loits.org De muziek laat zich m.i. een beetje moeilijk omschrijven. Beetje epische black met pagan invloeden en viking-achtige meezing-refreinen wat een zgn. "marching into battle smiling" gevoel voortbrengt. Zeer mooi op sommige momenten en zeer aanstekelijk over het algemeen. Hele aparte muziek, gevarieerde vocalen en ze hebben in ieder geval een zeer hoog "grab-you-by-the-nuts" factor getuige wat ik aanschouwde in de Baroeg afgelopen vrijdag. MP3's zijn aanwezig. |
|
heersende band inderdaad!! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ja, ik vond ze de beste band van de avond. En als je dan bedenkt dat ze eigenlijk "slechts" de invallers voor Dissimulation waren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heerschende band. Mooie strijdlustige lyriek en nummers. Ik ken ze via het skyforger forum. |
|
\Ja.. Loits was de gaaftse vband van de avond afgelopen vrijdag in de Baroeg... Leuke muziek, alleen snap ik neit wat dat keyboardmokkeltje er bij deed...a f en toe een toetsje indrukken en die hoorde je nooit.. prima dus!!! leuke muziek, leuke show... leuke PIT BULL sticker op de bass.. vette band.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haha ik zag dat wijf tussen de keyboard stukken gewoon door de zaal lopen.. 11.45: restate my assumptions |
|
Beter, heb je haar ook in 'r aars geneukt? sebinsagoil |
|
Loits is echt een Heerschende band! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: meerdere malen zelfs 11.45: restate my assumptions |
|
hhmmmmm ik heb ze gezien afgelopen vrijdag... Wat een ongelovelijke saaie kutband! De muziek is eentonig of in ieder geval niet boejend en de show was te belabberd voor woorden. Stelletje van ellende kwijlende zombies waren het. En dat wijf was lelijk hehehe, dus daar heb je ook niets aan... Loits |
|
geweldige band en dan de naam van de bassit M. engele |
|
Had er nooit eerder van gehoord maar ze waren afgelopen vrijdag verassend goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik vond het live vrij saai. No meat is sweater |
|
quote: In ieder geval beter dan Frans Bauer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Is het een foute band? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: heb je F. Bauer ooit live gezien? No meat is sweater |
|
quote: Ik heb wel eens twee seconde op tv gezien. Ik zit nog bij het riagg. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Wat ik hier zo lees is ie wel goed |
|
Begon heel vet maar naar het einde toe werd het wat minder (maar nog steeds vrij goed) En of het een "foute" band is...die bassist had zichzelf iig wel een onmiskenbaar nazi kapsel aangemeten, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook meteen allemaal het hakenkruis omhelzen. Winter is coming |
|
Hmm, klinkt vergelijkbaar met Obtest, is het dat ook? Komt ook uit die hoek geloof ik... 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: gezien bepaalde symbolen en dingen op hun site.. den khet toch wel |
|
quote: MONGOOL!!!!!!!!!!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
kheb ze in belgie gezien afgelopen zaterdag, klonk erg goed... aardige zanger trouwens Hoera een Miskraam ! |
|
je hebt gelijk kakker, iedereen met een afwijkende mening tegenover de simpele, burgelijke napraterij zoals dit forum gewent is, is een ongelovelijke mongool... Natuurlijk vond ik loits ook een gave band, maarja ik ga nou eenmaal graag tegen het gros in he zoals dat een waardige mongool betaamd. Zo nou weer goed? Kun je nu weer goed slapen? KNEUS!!!!!!!!!!! |
|
volgens mij heb jij een tik met of je bent dusdanig in jezelf teleurgesteld dat je je hoofd maar in de muur blijft rammen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |