|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja, zo'n "rare" band, die wat raakvlakken met metal heeft, maar vooral industriële paden opgaat. en al sinds 1980. ik kan zelf een heel stuk hier neer pletteren over wat en wanneer en waarom, maar er staat een heel mooi verslag op lords of metal( is dit reclame? iig niet de bedoeling ofzo ) dus lees dit en geef hier uw mening over deze formatie. http://www.lordsofmetal.nl/showspecial.php?id=30&lang=nl het enige wat ik mis, in dit verslag, is dat laibach ook nog van morbid angel "sworn to the black" en "god of emptiness" onder handen hebben genomen, waarvan ik een mini-lp uit '94 heb. Oud Vuil. |
|
"Macbeth" vind ik erg tof van ze. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Jaja.. onze Evil Dr. Smith kan het mooi vertellen. |
|
jesus christ superchrist is mijn eega's favoriet. industriële muziek is niet bepaald mijn muziek, maar dit kan ik zeker waarderen! Oud Vuil. |
|
quote: Damn, als ik die luister zit ik direct in een depressie (komen ze niet donderdag in 013?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het concert heerste! Met dank aan Lords of Metal die mij kaartjes liet winnen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hun versie van " life is Life" vind ik geniaal! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik ben blij dat te horen. We houden wel van tevreden klanten. |
|
Een jaar of tien terug heb ik ze ,samen met mijn goth-neefje,live gezien in het lokale jeugdhuis. Ze zijn toen van start gegaan met 'the final countdown' van Europe. Geschifte bende, dat wel. Met die jurken die ze allemaal dragen plus een christusfiguur als zanger...en ze hadden dan ook nog eens het lef om veel te laat te beginnen, maar dat optreden was zo slecht nog niet. Enfin,ik zou er toch nooit iets van kopen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik heb wat van die nieuwe plaat "wat" gedowned, zeker gaafh. ongelofelijk, dat die gasten al zolang bezig zijn. 't klinkt nog steeds geweldig. Oud Vuil. |
|
|
|
wow, gaafh. Oud Vuil. |
|
Eins Zwei Drei Vier! no text supplied |
|
*Proest* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jeuj! Maandag naar Laibach in de Effenaar! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga misschien woensdag kijken in het Paard. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik vind hun versie van Sympathy for the Devil erg heersch. Laibach is trouwens de oude naam van Ljubljana, die meid uit Ljubljana waar ik altijd mee chat en ook wel eens naartoe ben geweest ziet ze wel eens vaker. Stikt sowieso van de industrial daar. Terwijl ik het echt een black metal land vind met al die bergen en bossen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ze zijn ook onderdeel van de een of andere kunststroming...Die Neue Slowenische Kunst. Erg wazig spul allemaal. Edit: Duitse Spelling [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 23-04-2004 16:10] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 23-04-2004 16:10] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Yep. Ik hou wel van die foute wazigheid van Laibach. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
28 april spelen ze in Den Haag. Ik ben er sowieso, nog meer van het forum die Het Paard gaan bevuilen? |
|
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik er ook te vinden. Het optreden in de 013 staat nog steeds in m'n geheugen gegrift. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: F*ck hippies |
|
quote: *steekt zijn hand op* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik en Helmet gaan ze maandag in de Effenaar zien! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |