|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn you |
|
lang leve ckv-bonnen |
|
Zijn er nog kaarten voor in de tivoli dat jullie weten? Ticketservice kon me dat niet vertellen en tivoi neemt niet op. |
|
quote: Te mooi om waar te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 28-12-2003 14:41] |
|
tis bijna zo ver *shake* AARRGGHH!!! MOONSPELL!!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heb er zin in, maar ik ga het rustig aan doen vanaaf met de drank enzo...ben totaal gesloopt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
*Zin in morgen * gelijk The Antidote halen |
|
gvd waarom doet de 013 site het niet! Is nu al 3 dagen zo.n |
|
quote: ga je ook |
|
quote: nee dat niet.. maar ik wilde kijken of er nog leuke concerten geplanned zijn. De site doet het nu (eindelijk) weer trouwens |
|
Fotootjes van het optreden in Antwerpen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Heb nog geen kaartje, maar ik heb toch wel zin om te gaan. Hoe zit nu eigenlijk met Extol, spelen die vanavond ook of niet? Staat niks over op de site van 013... Als je iemand met een poepbruin Lacuna Coil-shirt ziet lopen, ben ik dat waarschijnlijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 29-12-2003 14:57] |
|
ik denk dat ik heel gepast ga in shirt van monolith deathcult, ik heb geen zin me om te kleden |
|
quote: dan moet je naakt gaan. |
|
nah das ook zoiets |
|
Ik ga daar zo ff wat fotos schieten met fotopas . Weet iemand of je mag flitsen in de 013 ? |
|
o idee ik ga straks ook maar eens wat fotos schieten (poging tot iig) |
|
quote: waarom zou je willen flitsen? Zonde van het mooie podium licht. Als bezoeker mag je er in ieder geval niet flitsen. |
|
quote:Over het algemeen mag je met fotopas wel flitsen, tenzij de band speciaal verzoekt van niet. Meestal weet het podium dat pas op de dag zelf, dus even vragen als je je meldt bij de BO. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Als bezoeker mag je eigenlijk helemaal geen fotos maken . Ik wil het ook zoveel mogelijk voorkomen maar als je kan flitsen kan je ook andere type fotos maken. |
|
quote: tijdens no mercy zij de bewaakster alleen dat ik niet mocht flitsen. Mocht mijn (compact) camera gewoon meenemen. Ik ben dol op de mooie kleurtjes dus vind dat men zo min mogelijk moet flitsen |
|
Ben er net van terug, bij het 2e nummer van Lacuna Coil weg gegaan. DOet me echt helemaal niks. Poison Black kende ik niet, en verraste me behoorlijk! Gewoon zeer degelijke metal met eenzelfde sfeer als die van Evergrey (maar in uitvoering weer totaal anders). geen idee hoe de nummers heette, maar het 3e nummer wat ze speelde maakte heel veel indruk op me . Daar ga ik zeker nog een cdtje van aanschaffen . Passenger daarentegen was kut. Het is meer een combinatie van de laatste In Flames met Korn en een snufje Link Park. Zoals de zanger al zei: "Get ready for another popsong". Amen. Nee het deed me totaal niks Moonspell heerschte Ik verbaas me keer op keer om het goede geluid van de 013... ook deze keer. Bovendien speelde Moonspell ook super. Uitschieters (voor mij) waren Vampiria, Opium en Full Moon. Kippevel |
|
Mooi TS... nu mag je on line komen. BTW: nu al terug :| ? [Dit bericht is gewijzigd door dante op 29-12-2003 22:58] Försvinn du som lyser |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |