|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haja, just er waren ook nog andere bands, die waren niet echt iets bijzonders. |
|
quote: Dollars was het keyword.. En de ondeugende oogjes.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ohjaah, en de hoed, niet te vergeten Tis alweer gedaan met mijn MSN btw |
|
Ik merk het.. ik zal de foto's proberen mailen als dat ni te zwaar is.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
|
|
Alle foto's van vrijdag in Antwerpen van Moonspell staan nu online. De andere groepen volgen morgen.. Als ik op tijd wakker ben Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jaapie, je was wel erg brak hoor die avond, haha Maar ach dat mag ook wel eens. Ik vond het zeker een top avondje. Passenger vond ik helemaal niks en vond ik ook niet bij de twee hoofd acts passen. Moonspell was heerlijk en ze speelde erg goed. Jammer dat ze dat bekende nummer van The Box niet speelde en ik had ook graag Butterfly Effect gehoord. Lacuna Coil vond ik erg goed en ik had niet door dat de zangeres echt zo ziek was. Al vond ik allebei de stemmen aan het begin van het optreden erg slecht. Maar aan het einde klonk het super. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Een vriend van me ( Basement ) had een aantal vette foto's gemaakt van dit optreden. Op deze site kan je ze even checken, maar wees er snel bij want hij heeft niet veel ruimte op zijn site. http://home.conceptsfa.nl/~wvdkamp/mslc/gourmet03.html Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Moonspell is een blijft een goede live band. Vond ze weer eens erg goed spelen. Misschien een beetje veel nieuwe nummers maar t klonk zeker niet slecht. En eindelijk Vampiria weer eens De prebands waren verschikkelijk slecht / gay en Lacuna Coil was ook dodelijk saai. Wel genie was er op het idee gekomen om de mannen jurken te laten dragen en t zangeresje in een mannenpak??? Heb je eens een mooi zangeresje in een band, kleden ze d'r zo dat er nog weinig aan is. En wat was die mannelijke zanger van lacuna coil vreselijk irritant zeg. Een bek als een baviaan en dan stond ie ook nog zo gay rond te springen. Maarja, konden we weer wat eerder naar huis hehehe... Volgens mij had ik Sharteel nog zien lopen. En een gast met ZM shirt en fotopas sticker dinges op. Paul? Zenial |
|
Ja dat was ik idd. Ik heb nog een foto van die zanger van lacuna coil daar is hij net een aap (helaas niet helemaal scherp). |
|
Ah dus een live review kunnen we weldra op ZM verwachten! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-12-2003 15:50] |
|
quote: dan was JIJ dus... er ging opeens een vent met een ZM shirt voor me staan +gele sticker. |
|
pak het aub niet op als spam , dat is mijn bedoeling niet maareh black-angel's review van de Tivoli is hier te lezen. http://www.metallive.nl/metallive/metallive.nsf/0/C6F6FBB3F0C47806C1256E0D00439C3E?OpenDocument |
|
Hier ook nog maar es neerzetten: Moonspell en kerstmis: quote: |
|
Was Extol niet van de partij?? Nou, dan heb ik niks gemist dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als iemand nog leuke foto's van deze concerten wil zien: www.vanderende.net Gegroet, Black Cat Wake up the dying don't wake up the dead |
|
staat niks tussen? |
|
WAS GAAF!!!!! Begon met Poissonblack, wat ik verassend goed vond! Meteen na 2 nummers een shirt gekocht. Ik denk dat dat een band is waar je nog veel van zal horen. Daarna Passenger, een slechte imitatie van Korn (wat al een erg slechte band is). had niet gehoeven. Daarnaa Moonspell! Moonspell was geweldig!!! schitterend optreden met nog betere muziek. Alleen maar goede nummers gespeeld! veel van de nieuwe cd maar das ook een enorm goede cd. En toen Lacuna Coil, wat ik eigenlijk vond tegenvallen. Op waldrock waren ze veeel beter. Het geluid stond te hard waardoor de stemmen vervomden, en ik begon me af te vragen of het allemaal wel zo live was. Opzich vond ik het best goed tot er een nummer kwam met een drumsolo en er was geen drummer en bassist te bekennen, tja, dan begin je je toch dingen af te vragen bij volgende nummers. De sangeres was ziek, hopelijk is ze de volgende keer weer beter en speelt lacuna dan ook beter. Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
quote: Klopt het dat ik uit je verhaal kan opmaken dat je het over het concert in Tivoli hebt? |
|
ja. was in de 013 dan erg anders? Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
quote: In de 013 vond ik de stemmen van Lacuna Coil niet vervormd. Toch zoog het Zenial |
|
Dat softe nummer van het album memories daar was christina toch een partij vals. De rest was wel ok. |
|
quote: Ik heb aan haar stem niet kunnen merken dat ze ziek was, maareh de zanger van Moonspell was wel aan het klagen dat hij ziek was, kweenie wat die daar allemaal uitspoken? maja het viel mij gewoon op [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 04-01-2004 21:34] |
|
Hmm, zondag is de zangeres van lacuna ziek, maandag de zanger van moonspell... the lucky basterd... Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |