|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht al dat mn pc weer kuren had.. 't gaat zo inderdaad sneller, maar 't is wel wennen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
tjsa .. het is ook een noodoplossing ... ik wil het eigenlijk wel weer terug ... maar ik heb vanaf morgen er een week geen tijd voor. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-10-2003 17:17] |
|
ah ok ik dacht al dat ik scheel zag |
|
--edit-- ik dacht dat de index pagina weer goed was ... maar de query klopt toch niet helemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-10-2003 19:15] |
|
Aha was dat het dus. Bazzio Attacks!!! |
|
Het is weer begonnen |
|
Bij mij loopt de indexpagina nu prima alleen staat bij algemeen al twee dagen dezelfde laatste post tijd. En dat klopt niet, want er zijn sindsdien alweer best wat posts daar bijgekomen. Bij spiritualiteit en filosofie staat dit al twaalf dagen vast. Daar staat nog 12 oktober op de index pagina, terwijl bij de laatste post 24 oktober staat. Dit forum staat ook al vast kwa laatste post tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 25-10-2003 11:17] |
|
Het is gewoon erger geworden. |
|
Hmmz, ligt imho aan je pc . Want hier werkt het normaal. Bazzio Attacks!!! |
|
Hier ook nergens last van .. ja van XneggieX maar dat zijn van die dingen .. |
|
quote:het werkt weer |
|
Ok ... het was weer eens raak ... het zal eens niet. Het forum begint ook aardig vol te raken. Alleen al aan database tabellen zo'n 1.3Gb !! Maar goed hopelijk loopt het weer een beetje. Enige wat ik aangepast heb is de active topics. Je kan nu maximaal 10 pagina's (600 topics) terug klikken (in default instellingen). |
|
*pruttel* Grmlbblml... kom maar op met die nieuwe machine I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jup |
|
Bij mij is het forum ook behoorlijk brak, verdikkeme! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Grrr Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hapert ZM vandaag af en toe, of is mijn nieuw browsertje nog lui? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik heb nergens last van. Mozilla Firebird 0.6 |
|
Hmm ik heb Galeon 1.3.10, dus zou ok moeten zijn.. Het kan natuurlijk ook weer aan chello liggen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ze heten niet voor niets cHELLo |
|
WIE ZIT ER MET DE SERVER TE SPELEN? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Ik heb geen problemen. |
|
Ah, dus ik ben mijn pc'tje aan't slaan zonder reden Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Constante timeouts en regelmatig 'kan server niet vinden' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Volgende pagina |