|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bin dabei! Je moeder. |
|
quote: Ben er ook wel. Kijk even in je mail trouwens!! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
heh, Boombaard mwa, misschien dat ik mn kop laat zien. |
|
quote: hmm.. geen maitlje ontvangen, tenzij je me een penisverlinging wilde aansmeren... edit: heb je we;l naar strijdlust666{nospam}hotmail.cum gemailt? [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 14-10-2003 18:28] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: aha, je hebt mijn mail wel ontvangen. |
|
quote: Vergeet die penisverlenging, ik mail nog wel een keer. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
JZ Jonasch? Gaef, dus de omzet van de laatste keer vonden ze daar opwegen tegen het glasgeweld buiten? |
|
Hee, ik wil ook zo'n cape , en ik zou er ook heel erg graag bij zijn, zie al die bands wel de dag ervoor maar kom. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Grmbl, dat glasgeweld was wel rete irritant en kan ervoor zorgen dat dit soort metalavonden daar nooit meer kunnen plaatsvinden. Ik ben aanwezig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
aaargh! ik had je mail wel gehad...... maar wist neit dat dei van jou afkomstig was.. log eens in onder je eigen naam... hahaha ik dacht al... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Glas kapotgooien is zatte pubergedrag. Vooral BUITEN. |
|
zullen we over eht glasincident neit nog 66666 pagina's vuil maken, anders ga je maar fijn naar dat topic toe.. *shit.... ik moet moderator worden!* dus.. eens tevig potje pagan metal op de brabantse highlands... allemaal vette bands. dus komt allen.. en breng uw pul! wimps & posers: LEAVE THE HALLL!!!!!! I WANNA ROCK!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ben er waarschijnlijk ook wel weer. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: misshcien kan zwartketterij nog een numemrtje voor je spelen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik zou het een grote eer vinden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Oh GOD! DE BLEKMETALMAFIAAAAAAAHH!! AARTHGH! Dit slaat nergens op. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Blijf dan thuis. Je kan me de bout hachelen! |
|
voor legatius wordt er een lekker bordje rijstepap geserveerd.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:ik zie het verband niet maar goed, iok ben er wel |
|
Zeker weten 15:00 |
|
ondanks drie prachtige jaren vrees ik het dit jaar te moeten missen, merde Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jootie.. wat zijn dat nou weer voor een domme woorden.. jij meot erbij zijn godverdoeme.. ik bedoel. ik sleep neit voro niks mijn Dommelsch Dominator lichtbak mee om achter het drumstel op te hangen... zow eet ik tenminste dat je de aandacht hebt bij grimm in plaats van naar de dames te lonken.. hahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:ok ik zwicht ineens onder de enorme druk Dan speel ik wel een stukje tamtam met de drums achterstevoren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja.. puik plan. je gaat zeker wel komen jootie.. ik bedoel.. UVA in de jonosh zonder jootie is zoiets als bassie en adriaan zonder de baron: DOMMELSCH DOMMELSCH DOMMELSCH! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |