IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Drummers achterstevoren op het podium Vorige pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-10-2003 16:36 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Er was ooit een band Kong, die hadden geloof ik in elke hoek van de zaal iemand staan.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bandleden hadden een hekel aan elkaar ofzo??

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-10-2003 16:38 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 16:37 schreef Jenje het volgende:

zou goed kunnen, misschien zijn ze daarom uit elkaar.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-10-2003 16:44 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Moet dat nou?
10 jaar geleden werd er nog gemosht en gestagedived tijdens kleinere concerten "in de polder"..
Tegenwoordig bestaat 95% van het publiek uit muziekanten en sta je op te treden voor een zaal van 200 man waarvan de bassisten naar de bassisten kijken gitaristen naar gitaristen enz.enz. Is echt zonde
hmmmmm, digitale camera's, dvd ik ruik geld

Een kleine snol zit zo vol.

Ragnhild
Usericon van Ragnhild
Posted 20-10-2003 16:53 by Ragnhild Wijzig reactieProfiel van RagnhildQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 16:44 schreef SkinPeeleR het volgende:
Moet dat nou?
10 jaar geleden werd er nog gemosht en gestagedived tijdens kleinere concerten "in de polder"..
Tegenwoordig bestaat 95% van het publiek uit muziekanten en sta je op te treden voor een zaal van 200 man waarvan de bassisten naar de bassisten kijken gitaristen naar gitaristen enz.enz. Is echt zonde
hmmmmm, digitale camera's, dvd ik ruik geld

Als muzikant kan je nog steeds vet moshen hoor...

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-10-2003 17:51 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 15 oktober 2003 23:15 schreef Freduk het volgende:
Gooi de drummer dan gewoon op een ronddraaien podiumpje. Iedereen zn zin.
Maar ik denk dat het grootste gedeelte van het publiek vooral naar de zanger(es) en de gitaristen kijkt.

Heeft Van Halen al vaker gedaan, dus echt true is da ook weer nie

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-10-2003 20:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 16:37 schreef Jenje het volgende:
Dat had te maken met het feit dat ze graag visueel contact met elkaar wilden kunnen maken; net als in de oefenruimte, dus. Bovendien maakten ze een soort dance-georienteerde "metal", dus het ging hun er niet om dat mensen naar hun als band kwamen kijken, maar dat het publiek in feite temidden van de band konden 'dansen' of 'bommen', oid. Overigens stond de band daarbij niet met de rug naar het publiek en op festivals moesten ze noodzakelijkerwijs wel op één podium staan.

Touché, pussycat!

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 20-10-2003 23:37 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Lijkt me helemaal niks. Kun je slecht non-verbaal contact leggen met de drummer.
Tegenwoordig kun je toch wel een video of dvd kopen van de groten, kun je het allemaal veel beter volgen en nog een keer terugspoelen als je er niks van snapt.

Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 25-10-2003 11:37 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

Een opstelling met de drummer aan de zijkant is eigenlijk ideaal, toen ik nog in Megakronkel drumde deden wij dat ook altijd. Je hebt dan meer contakt met het publiek en met de bandleden. Maar als je een vier- of vijfmans formatie hebt, is er meestal niet genoeg ruimte op het podium.

[Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 25-10-2003 11:38]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com