|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Er was ooit een band Kong, die hadden geloof ik in elke hoek van de zaal iemand staan. |
|
Bandleden hadden een hekel aan elkaar ofzo?? |
|
quote: zou goed kunnen, misschien zijn ze daarom uit elkaar. |
|
quote: Als muzikant kan je nog steeds vet moshen hoor... |
|
quote: Heeft Van Halen al vaker gedaan, dus echt true is da ook weer nie "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dat had te maken met het feit dat ze graag visueel contact met elkaar wilden kunnen maken; net als in de oefenruimte, dus. Bovendien maakten ze een soort dance-georienteerde "metal", dus het ging hun er niet om dat mensen naar hun als band kwamen kijken, maar dat het publiek in feite temidden van de band konden 'dansen' of 'bommen', oid. Overigens stond de band daarbij niet met de rug naar het publiek en op festivals moesten ze noodzakelijkerwijs wel op één podium staan. Touché, pussycat! |
|
Lijkt me helemaal niks. Kun je slecht non-verbaal contact leggen met de drummer. Tegenwoordig kun je toch wel een video of dvd kopen van de groten, kun je het allemaal veel beter volgen en nog een keer terugspoelen als je er niks van snapt. |
|
Een opstelling met de drummer aan de zijkant is eigenlijk ideaal, toen ik nog in Megakronkel drumde deden wij dat ook altijd. Je hebt dan meer contakt met het publiek en met de bandleden. Maar als je een vier- of vijfmans formatie hebt, is er meestal niet genoeg ruimte op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 25-10-2003 11:38] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |