IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalcore/Hardcore/sXe Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2003 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 mei 2003 21:21 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik durf dat te vragen.ik heb een modum en downloaden duurt veel te lang in het algemeen. maar sorry dat ik jullie heb gestoord met mijn stomme vragen. ga maar snel verder met waar je mee bezig was.
Laat je niet irriteren door zo'n irritant sxe-ertje ...

Als je wat goede metalcore wilt horen moet je maar ff een keer een gil geven


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-05-2003 21:24 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 18 mei 2003 21:21 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik durf dat te vragen.ik heb een modum en downloaden duurt veel te lang in het algemeen. maar sorry dat ik jullie heb gestoord met mijn stomme vragen. ga maar snel verder met waar je mee bezig was.


Dude, dat was eerder grappig bedoelt. Je zou het toch eens moeten proberen te luisteren want het is echt een schitterende band.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2003 21:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2003 21:24 schreef XnegativeX het volgende:
Dude, dat was eerder grappig bedoelt. Je zou het toch eens moeten proberen te luisteren want het is echt een schitterende band.


o. nou dan maar (en jenje )

maar goed, ikzal de band zeker ees uitproberen. en verder, "length of time", wat vind de metalcore kenner hiervan?? ik heb hun voor laatste album op mp3 en die ivnd ik best goed.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-05-2003 21:32 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De tweede cd van Length of time is erg vet! Maar de eerste vind ik niet echt geweldig. En hun zojuist uitgekomen derde cd Antiworld is even wennen. Ik weet nog niet wat ik daar aan heb.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-05-2003 21:33 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Sinds wanneer maakt Green Day trouwens hardcore?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2003 21:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2003 21:32 schreef XnegativeX het volgende:
De tweede cd van Length of time is erg vet! Maar de eerste vind ik niet echt geweldig. En hun zojuist uitgekomen derde cd Antiworld is even wennen. Ik weet nog niet wat ik daar aan heb.


mooi, dan weet ik dat ik de laatste nieuwe voor een eventuele aanschaf effe moet luisteren.

en green day heeft niks met hardcore te maken naar mijn mening.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-05-2003 21:42 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 18 mei 2003 20:17 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe "hard"is het? ik ben wel benieuwd naar deze band. is het "agnostic front" hard of meer "green day"hard???
Dit vroeg je, en het ging over een hardcore band...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2003 22:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2003 21:42 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dit vroeg je, en het ging over een hardcore band...


ach ja, nee, dat was anders bedoeld. ik wilde aangeven dat de term "harde muziek"nogal losjes wordt gebruikt in het algemeen. de ene vind nile nog te soft, de andere vindt marillion al te agressief. ik wilde dus twee uitersten weergeven.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-05-2003 23:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 18 mei 2003 22:50 schreef attila_de_hun het volgende:
ach ja, nee, dat was anders bedoeld. ik wilde aangeven dat de term "harde muziek"nogal losjes wordt gebruikt in het algemeen. de ene vind nile nog te soft, de andere vindt marillion al te agressief. ik wilde dus twee uitersten weergeven.


Terror blaast de kloten van je onderbuik. Zo goed?

Maar Terror is wel stukken harder dan Agnostic front en toch is het geen metalcore. Het is gewoon old-school hardcore.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-05-2003 23:42 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

LOOOOOOOWEST-OF-THE-LOOOOOOOOOOW

Ohnee, geen bier smilies voor die jongens.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-05-2003 23:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 mei 2003 23:10 schreef XnegativeX het volgende:
Terror blaast de kloten van je onderbuik. Zo goed?

Maar Terror is wel stukken harder dan Agnostic front en toch is het geen metalcore. Het is gewoon old-school hardcore.


kijk, dat belooft zeer veel. kent iemand overigens B.G.K.?? Dat is pas vette oldskool uit nederland


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 9:19 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 18 mei 2003 23:42 schreef Voice Of Doom het volgende:
LOOOOOOOWEST-OF-THE-LOOOOOOOOOOW

Ohnee, geen bier smilies voor die jongens.


I'LL NEVER FUCKING LIVE LIKE YOOOOOUUUUU!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 9:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm, diepe teksten .. *gaaaap*


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 9:23 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 mei 2003 9:20 schreef Jenje het volgende:
Hmm, diepe teksten .. *gaaaap*


Ach ja, niet alles kan klinken als C.I.A. Maar Terror bestaat in ieder geval nog.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 9:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2003 9:23 schreef XnegativeX het volgende:
Ach ja, niet alles kan klinken als C.I.A. Maar Terror bestaat in ieder geval nog.
*gaap* hoe prutserig om Terror dan met CiA te gaan vergelijken.


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 19-05-2003 12:03 by juggalo Profiel van juggalo

Tanx dude ,dacht wat te downlooden van terror want je heb me nieuwschierig gemaakt en zit nu naar allerlei terror-mixen te luisteren met 2000 beats ofzo......en ik vind dit nog goed ook,lekker sick.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 12:09 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 mei 2003 12:03 schreef juggalo het volgende:
Tanx dude ,dacht wat te downlooden van terror want je heb me nieuwschierig gemaakt en zit nu naar allerlei terror-mixen te luisteren met 2000 beats ofzo......en ik vind dit nog goed ook,lekker sick.


Waddup Jugallo, much clown love.

Maaruh, dat is dus niet de hardcore en niet de Terror die wij bedoelen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 12:14 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nog 1 feitje over Terror, Human furnace van Ringworm zingt nog een stukje mee op het nummer Lowest of the low.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 19-05-2003 12:34 by juggalo Profiel van juggalo

keep swingin' ya hatchet ninja

Bestaat ryker's eigenlijk nog,al een tijd nix van gehoord.(ben er een tijdje uit geweest)


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 12:35 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, voor zover ik weet zijn die al een tijdje uit elkaar. Brightside bestaat trouwens nog wel.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Damn, hou een sop met die nepnegerpraat joh, gaat over Hardcore hier.

Human Furnace heerscht.
Ringworm heerscht

Attila ken jij Ringworm al?


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-05-2003 12:59 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

blegh moest gistern de belichting doen bij een hardcore fest, er moest gewoon een security voor het lichtpaneel staan...
werd niet goed van die enge kale mannetjes


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

McDoom was er ja?

Tja als je het licht verneukt dine je gestraft te worden


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2003 13:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 mei 2003 12:57 schreef Jenje het volgende:
Damn, hou een sop met die nepnegerpraat joh, gaat over Hardcore hier.

Human Furnace heerscht.
Ringworm heerscht

Attila ken jij Ringworm al?


neen. info is dus meer dan welkom.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2003 13:06 schreef attila_de_hun het volgende:
neen. info is dus meer dan welkom.

Rignworm heerscht, Ringworm is tof ende heerscht alle so called harde hardcore bands tien keer de pan uit.

Heb 2 albums ..
Wil ze best een keer als mp3 op cd bakken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen