IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : SP op 19 zetels in de peilingen !!! Volgende pagina
Legion
Usericon van Legion
Posted 01-11-2002 15:55 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Dit is toch echt ongelooflijk!!!

Daar gaat onze economie. Waarom emigreert die Marijnissen niet gewoon naar Rusland ofzo


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-11-2002 15:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Haha, kan nooit veel kwaad voor ons milieu, ik zal er niet mee zitten


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2002 15:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Maakt me sowieso geen reet uit wie er aan de macht komt.
Zolang er maar genoeg bier, wiet en pleepapier voor handen is!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Who gives a fuck?
Alle partijen doen het zelfde .. zakkenvullen .. ook de SP vervalt tot een stelletje zakkenvullers als ze éénmaal in de regering zitten.
Is de SP overigens niet het zelfde opgebouwd als de LPF ?
Ze hebben één figuur die wat kan (Marijnissen) en van de rest heb je nog nooit wat gehoord/gemerkt.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-11-2002 16:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Heersch! Jan for president!

quote:
Op 1 november 2002 16:00 schreef Jenje het volgende:
ook de SP vervalt tot een stelletje zakkenvullers als ze éénmaal in de regering zitten.
En die extrapolatie is waarop gebaseerd?
quote:
Is de SP overigens niet het zelfde opgebouwd als de LPF ? Ze hebben één figuur die wat kan (Marijnissen) en van de rest heb je nog nooit wat gehoord/gemerkt.
Ben ik het niet met je eens. Inderdaad, Marijnissen is het gezicht van de SP, en een hoop van deze nieuwe zetels komen ongetwijfeld vanwege zijn acties en uitstraling, maar naast Marijnissen heeft de SP een hoop meer leden die wel achter de denkbeelden staan, anders hadden die nooit de afgelopen jaren zich met de SP bezig gehouden. Bovendien hebben de kopstukken, naast Marijnissen, ondanks niet al te grote hoeveelheden zetels, wel politieke ervaring.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Time will tell


joeri
Usericon van joeri
Posted 01-11-2002 16:10 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

nounou, in de peilingen, ik weet niet hoe lang voor de verkiezingen (half jaar?), dat zal dan wel ook gebeuren. ik ga me pas druk om zulke dingen maken als er daadwerkelijk gestemd is en er staat vast dat de sp 19 zetels heeft. nu zeggen nog veel mensen SP, want das anti LPF


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-11-2002 16:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm zou me zeer verbazen mocht dit echt gebeuren, maar dat zou ik alleen maar mooi vinden... (helaas berusten deze beelden vast niet op de werkelijkheid)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


drakatr
Usericon van drakatr
Posted 01-11-2002 16:19 by drakatr Wijzig reactieProfiel van drakatrQuote dit berichthttp://www.clanwalnoot.tk

quote:
Alle partijen doen het zelfde .. zakkenvullen .. ook de SP vervalt tot een stelletje zakkenvullers als ze éénmaal in de regering zitten.


De mensen die nu voor de SP in de tweede kamer zitten moeten zelfs een deel van hun salaris wat ze ontvangen afstaan aan de partij, die daarmee acties onderneemt...

quote:
nu zeggen nog veel mensen SP, want das anti LPF


de reden dat veel mensen SP stemmen is niet omdat die zo "anti-LPF" zijn, maar omdat Marijnissen net zoals Fortuyn het volk aanspreekt, veel mensen die dan ook bij de vorige verkiezingen op de LPF hebben gestemd zijn nu overgestapt op de SP.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-11-2002 16:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 16:19 schreef drakatr het volgende:
de reden dat veel mensen SP stemmen is niet omdat die zo "anti-LPF" zijn, maar omdat Marijnissen net zoals Fortuyn het volk aanspreekt, veel mensen die dan ook bij de vorige verkiezingen op de LPF hebben gestemd zijn nu overgestapt op de SP.


dat zou wel weer super weird zijn


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus alle domme schapen stemmen nu SP ..
SP begint dus nog meer op LPF te lijken ..



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 16:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

als er maar natuur in zit.
puur natuur


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-11-2002 16:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 16:23 schreef Jenje het volgende:
Dus alle domme schapen stemmen nu SP ..
SP begint dus nog meer op LPF te lijken ..



nou er van uitgaan de dat het bovenstaande op de waarheid gebaseerd is, dat weet je namelijk natuurlijk niet


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen die op de LPF hebben gestemd zijn nou niet toonbeelden van een gezond verstand ..


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 16:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

das waar.
Maar ik heb de standpunten van sp gelezen en die waren niet slecht.
In idd geval beter dan die van de VVD.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-11-2002 16:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach kgun het die marijnissen wel, lijkt me een goeie kerel.

maar of ik het wil, is nog de vraag... we zien wel, ik ga me niet meer zo verdiepen tot de verkiezingen, kstem waar ik op stem en ga me verder niet druk maken over speculaties.


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2002 16:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

waardeloze partij, alles moet wijken voor het milieu. Zelfs ten koste van onze economie!


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 16:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Overdrijf niet zo


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2002 16:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol. lees dat programma dan man
Minder auto's minder vliegtuigen etc. etc.


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-11-2002 16:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

sommige punten ben ik het best wel mee eens maar niet genoeg


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 16:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

minder auto's minder vliegtuigen?
Goed toch!
back to the roots


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 16:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht


Mooi zo. Nou maar hopen dat ze het vasthouden. Ik wil wel weer eens een ECHTE linkse regering na al die jaren CDA, VVD en Paarse terreur.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 01-11-2002 16:45 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 16:37 schreef 0Tolerence het volgende:
lol. lees dat programma dan man
Minder auto's minder vliegtuigen etc. etc.



Minder auto's maar minder vliegtuigen

De kleine luchtvaart heeft het al zo moeilijk.
Ze willen ons ook al weghebben op rotterdam airport maar voorlopig kunnen we daarvandaan blijven springen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2002 16:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 16:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Mooi zo. Nou maar hopen dat ze het vasthouden. Ik wil wel weer eens een ECHTE linkse regering na al die jaren CDA, VVD en Paarse terreur.


ik weet niet wat jou probleem is, maar onder paars is de economie van nederland nog nooit zo goed geweest! Ik snap al die negativiteit niet, en ja er is altijd ruimte voor verbetering. Maar verbetering bereik je niet door domweg te spenderen bij de vleet, want daar hebben de linkse partijen nogal een handje van. Populaire maatregelen e.d. om maar zieltjes te winnen.


[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 01-11-2002 16:46]


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 16:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 16:46 schreef 0Tolerence het volgende:
ik weet niet wat jou probleem is, maar onder paars is de economie van nederland nog nooit zo goed geweest! Ik snap al die negativiteit niet, en ja er is altijd ruimte voor verbetering. Maar verbetering bereik je niet door domweg te spenderen bij de vleet, want daar hebben de linkse partijen nogal een handje van. Populaire maatregelen e.d. om maar zieltjes te winnen.



Ik heb geen probleem, dank je. Ik vind milieu en natuurbehoud nogal belangrijk. En volg de perikelen rond de NS maar eens. En kijk maar eens hoe zo iemand als Jorritsma zich er vanaf deed tijdens het verhoor met de bouwfraude. Die had gelijk in de ketens gegooid moeten worden, corrupt wijf dat ze is, net als al die hoge pieten. En denk jij dat rechtse partijen geen geld uitgeven?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-11-2002 16:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

het verschil is waaraan ze het uitgeven. aan de ene kant heb ik graag een goede economie en strengere wetgeving, vooral tegen allochtone criminelen, maar aan de andere kant is ben weer voor een sociaal vangnet en de economische voordelen voor mensen die dat niet zelf kunnen. maar dat eerste vind ik zwaarder wegen, puur eigenbelang maar ik stem ook voor mezelf niet voor iemand anders


Je moeder.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen