IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : amerikaanse "The Hague Invasion Act" Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Er is in amerika een wet goedgekeurd die het mogelijk maakt dat ze Nederland binnevallen!!! Deze wet heet de ASPA (American servicemembers protection act)

The ASPA has been characterized as "The Hague Invasion Act" because it authorizes the U.S. to use force to liberate any U.S. or allied persons detained on behalf of the proposed International Criminal Court (ICC), which will be based in The Hague, The Netherlands.


stelletje randdebielen!

hier is trouwens een link naar een artikeltje die iets duidelijker is:

http://www.stopworldwar3.com/features/hrw101301.shtml




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-06-2002 20:41]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 20:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat de neuk??
BOYCOT AMERIKA!

Ze erkennen het ICC niet meer inderdaad. Dus als een amerikaan hier wordt berecht op grond van weet ik veel wat voor misdaden tegen de mensheid, dan mogen ze van zichzelf binnenvallen en die gast meenemen.

AAAAAAAAAAARGH


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-06-2002 20:44 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

WTF?? Waar denken ze dat ze mee bezig zijn?

Zal gezellig worden als ze een keertje den haag binnenvallen

Trouwens, wat vindt de NL regering hiervan? Kan me niet voorstellen dat ze dit zomaar laten gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 07-06-2002 20:46]


MuayThaigerrr!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 20:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ja precies. A1s er een Amerikaan voor het gerechtshof in Den Haag moet verschijnen, dan komen ze jullie platbombarderen.
Mooi he. Wat fijn dat Nederland de VS steunt voor hun fokking war against terror.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat de neuk??
BOYCOT AMERIKA!

Ze erkennen het ICC niet meer inderdaad. Dus als een amerikaan hier wordt berecht op grond van weet ik veel wat voor misdaden tegen de mensheid, dan mogen ze van zichzelf binnenvallen en die gast meenemen.

AAAAAAAAAAARGH


weet je, als je zo iets niet erkend, wat toch voor het heil der GEHELE mensheid is opegericht ben je gewoon nog erger als Saddam hoessein. ba, wat een vieze nationalisten zijn dat toch.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:45 schreef attila_de_hun het volgende:
weet je, als je zo iets niet erkend, wat toch voor het heil der GEHELE mensheid is opegericht ben je gewoon nog erger als Saddam hoessein. ba, wat een vieze nationalisten zijn dat toch.
Tja, dat heet opportunisme.

Hey, je bent toch geen terrorist he? Dat moeten we niet hebben hoor...

En dan de kamer maar voor de JSF stemmen oh oh
Oefffff ik ga mij weer eens stevig opwinden de komende tijd, niet goed voor m'n bloeddruk...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-06-2002 20:50 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Dit is echt zielig!


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ja, eigenlijk moet ik geen nieuws ofzo meer volgen. ik zit me toch voor het grootste deel te ergeren.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 20:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, eigenlijk moet ik geen nieuws ofzo meer volgen. ik zit me toch voor het grootste deel te ergeren.
Ja ik ook. Echt één groot 'aaaaaarrrrrgggghhhhh ALLE FUCKING JEZUS KUT NEUKENDE CHRISTUS KUT' moment. Amerika, christelijk conservatief milieuvervuilend kut land.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 20:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Sinds Bush president is, schreeuw ik nog harder tegen mijn TV. Wat ben ik die Amerikanen gaan haten! Ik schrik van mezelf want ik ben helemaal geen hater en het duurt lang voor ik me echt erger, maar dit keer..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:52 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja ik ook. Echt één groot 'aaaaaarrrrrgggghhhhh ALLE FUCKING JEZUS KUT NEUKENDE CHRISTUS KUT' moment. Amerika, christelijk conservatief milieuvervuilend kut land.


wij zullen eens wet aannemen dat er geen anmerikanen ons land binnen mogen komen! opzouten, wegwezen. ga maar plannen maken om ons mooie landje binnen te vallen, alleen maar om effe goedkoop nationalistisch te scoren.

echt, ik ben dus echt kwaad om deze wet!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 21:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:03 schreef attila_de_hun het volgende:
wij zullen eens wet aannemen dat er geen anmerikanen ons land binnen mogen komen! opzouten, wegwezen. ga maar plannen maken om ons mooie landje binnen te vallen, alleen maar om effe goedkoop nationalistisch te scoren.

Maar dat betekent oorlog, of op z'n minst zwaar verslechterde diplomatieke betrekkingen. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe kabinet hierop gaat reageren.

En ik ben er ook wel goed pissig van, ja! Maar wat kan je doen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:55 schreef mislyd het volgende:
Sinds Bush president is, schreeuw ik nog harder tegen mijn TV. Wat ben ik die Amerikanen gaan haten! Ik schrik van mezelf want ik ben helemaal geen hater en het duurt lang voor ik me echt erger, maar dit keer..



en het ergste is, het is een machtig mooi land. ik heb er zelf zeven maanden gezeten voor mijn studie. de natuur is daar echt magnifiek.alleen jammer dat er amerikanen wonen.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-06-2002 21:06 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:*knip* alleen jammer dat er amerikanen wonen.
idd, en dat de wèl normaal zijnde Amerikanen het niet voor het zeggen hebben.


MuayThaigerrr!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar dat betekent oorlog, of op z'n minst zwaar verslechterde diplomatieke betrekkingen. Ik ben benieuwd hoe het nieuwe kabinet hierop gaat reageren.

En ik ben er ook wel goed pissig van, ja! Maar wat kan je doen?


NIET! alle regeringen in europa doen hun uiterste best om in goede aarde te vallen bij Bush en zijn bende. europa moet zich onmiddellijk losmaken en economische een eigen koers gaan varen. dat zal moeilijk zijn maar we (Europa en de rest van de wereld) lopen al te lang aan de leidraad van dat walgelijk land.

en inderdaad, we kunnen er niks aan doen. en nou mijn bloeddruk weer een beetje gedaald is moet ik toch erkennen dat er ook geweldige amerikanen (en produkten zoals muziek) zijn. helaas zijn die personen niet aan de macht.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 21:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



Godverdomme.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zeer grappig (ik boycot vanaf nu de term LOL (te amerikaans))


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2002 21:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik support van nu af de term RBF... (in ieder geval europees georienteerd )

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-06-2002 21:50]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 07-06-2002 21:30 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

[edit ik had verkeerd gelezen .
verder Veramerikansering van de EU vind ik ook geen goede ontwikkeling .
en het buitenland beleid van de huidige regering getuigt van primitief denken ,niet vooruitzien en geen wereldvisie hebben .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-06-2002 21:31]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 21:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
...
En dan de kamer maar voor de JSF stemmen oh oh
Oefffff ik ga mij weer eens stevig opwinden de komende tijd, niet goed voor m'n bloeddruk...


Het had er nóóit in eerste instantie van mogen komen (grootste uitgave ooit maken en tegelijkertijd afvragen waar men nu moet bezuinigen om hun plannen te financieren), maar die JSF participatie moet onmiddelijk teruggetrokken worden! Als Nederland dít over z'n kant laat gaan zijn we haaievoer!

Ga dán, als die cash zo nodig aan defensie móet worden uitgetrokken, met 1 van de Europese vliegtuigbouwers in zee; goedkoper en meteen Amerika geboycot!

Mijn bloedruk gaat ook flink vaak het kookpunt bereiken de komende tijd!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2002 22:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 21:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Straks krijgen jullie allemaal weer verplichte legerdienst..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2002 21:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

RBF


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-06-2002 21:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:53 schreef Mutilator het volgende:
Het had er nóóit in eerste instantie van mogen komen (grootste uitgave ooit maken en tegelijkertijd waar men nu moet bezuinigen om hun plannen te financieren), maar die JSF participatie moet onmiddelijk teruggetrokken worden! Als Nederland dít over z'n kant laat gaan zijn we haaievoer!

Ga dán, als die cash zo nodig aan defensie móet worden uitgetrokken, met 1 van de Europese vliegtuigbouwers in zee; goedkoper en meteen Amerika geboycot!

Mijn bloedruk gaat ook flink vaak het kookpunt bereiken de komende tijd!!!
Rusland maakt ook prima vliegtuigen. Ik zou het niet erg vinden als ze hier de Sukhoi 33 zouden gaan aanschaffen. Zendt ook wel een duidelijk signaal uit naar de VS denk ik? Kunnen die dingen met Nederlandse technologie aan onze eisen worden aangepast.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 21:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:55 schreef mislyd het volgende:
Straks krijgen jullie allemaal weer verplichte legerdienst..


maar misschien ook voor vrouwen, net als in israel


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 22:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 21:55 schreef mislyd het volgende:
Straks krijgen jullie allemaal weer verplichte legerdienst..


Hmmm met onze welvaart bedienen we eerder het kanonnegeschut dmv een aangesloten Playstation 2.

Amerika zal wel in hun broek gaan schijten als wij aan komen zeilen met onze mijnenvegers!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2002 22:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 22:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 21:58 schreef Greycloak het volgende:
Rusland maakt ook prima vliegtuigen. Ik zou het niet erg vinden als ze hier de Sukhoi 33 zouden gaan aanschaffen. Zendt ook wel een duidelijk signaal uit naar de VS denk ik? Kunnen die dingen met Nederlandse technologie aan onze eisen worden aangepast.

ja, we zouden ons gewoon economisch los moeten maken en een blok vormen met rusland en eventueel afrika en azie. als die amerikanen zo graag op zich zelf willen blijven, prima. kijken hoe lang ze het volhouden als ze hun produkten niet meer kwijt kunnen.

daaaag McDonalds!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen