IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Rhymes Of Destruction Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-04-2003 9:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Hej!

Ik heb toch al zo'n jaartje of 5 deze band in huis (ja Rhymes of Destruction!) Deze vlaamse band maakt experimetele vage black achtige doom met Vlaams nederlandse teksten.

Ze hebben 2 volledige albums uit getiteld: "requiem / In remembrance of your gods" en "A Sun Revolution"

Ik vind het erg aardig, aangezien deze gasten zeer muzikaal zijn! Over de produktie van de cd's kun je lang lullen maar in het cult sfeertje past het zeker!


Iemand meer die deze band kent?

Zo niet checkt het uit op http://www.dma.be/p/lugburz/rhymes/mainf.html



I Find That I Am Not There...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-04-2003 10:33 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Ik ken ze inderdaad en ze zijn behoorlijk goed.
Heb zelfs nog gezongen voor "Gyllnor", wat een project was van enkele leden van Rhymes. Maar ondertussen zijn zowel "Gyllnor" als "Rhymes of Destruction" gesplit.
Er was wel sprake van dat ze ooit nog zouden verder doen, maar ik denk niet dat ze daar al aan zijn begonnen.


Tum podem extulit horridulum...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-04-2003 10:39 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Die mannen hebben het lelijkste logo ooit!


Je kan me de bout hachelen!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-04-2003 10:39 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Jup.


Tum podem extulit horridulum...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-04-2003 11:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja over het logo valt te twisten maar de muziek is erg goed! Vooral de akoestische intermezzo's!! Super!

toch leuk om in je collectie te hebben!

Ta det Lungt!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-04-2003 11:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kweet het niet maar ik vind hun eerste toch beter dan hun 2e album! ook al zeggen ze dat ze hun 2e zelf beter vinden, ik vind de stem daarop wat verweg gemixt....



I Find That I Am Not There...


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-04-2003 11:27 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Rhymes is nog niet helemaal dood hoor...
Ik vind er nix aan, met hun contrabasgejengel


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-04-2003 11:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Contrabasgejengel??

waar haal je die vandaan?


I Find That I Am Not There...


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-04-2003 11:44 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ze hebben geen bassist tgw, maar een contrabassist


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-04-2003 15:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb enkel "requiem / In remembrance of your gods" op tape, die stond onlangs nog op, echt speciale sfeer , compleet maf, maar het vraagt te veel om er echt vaak naar te luisteren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-04-2003 16:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Vaag is het wel ja! Maar als je in een moeilijke bui bent is ie geweldig! Je hoort steeds weer nieuwe dingen in de muziek, een kerkklokje hier, xylofoontje daar, een nog niet eerder gehoord fanatstisch keyboard lijntje! Cool!



I Find That I Am Not There...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-04-2003 17:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb beide cd's en die zijn zeker erg goed en vrij origineel ook.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


emillio
Usericon van emillio
Posted 07-04-2003 19:17 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

ROD is geniaal. Pix van deze bands kun je vinden op www.musketeerofdeath.nl (inclusief oude, huidige Pantheist bassist en contra-bassist) evenals reviews van hun live optredens.

De band is niet officieel gestopt, maar of nu nog daadwerkelijk bestaan????




kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-04-2003 19:35 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ik moet zeggen, de titel van de band klinkt als een hardcorehiphopnegergangsterrap groep ofzo: "gonna bust a few rhymes of destruction with my Homies: ....



And my marlboro light


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-04-2003 7:52 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heb ook beide cd's van deze band. Erg leuk ding wat ze doen.


Op je knie en pijp voor genade!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-04-2003 11:04 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja tis weer eens wat anders tussen alle andere metal! Zeer technisch en experimenteel!

Zijn ze nu wel uit elkaar of niet?



I Find That I Am Not There...


Ignored
Usericon van Ignored
Posted 08-04-2003 16:53 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Het klinkt zeker goed en gevarieerd. Muziek die zeker niet snel zal gaan vervelen.


Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more.


istari
Usericon van istari
Posted 09-04-2003 11:48 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 10:39 schreef Legatius het volgende:
Die mannen hebben het lelijkste logo ooit!


natuurlijk, want ik heb het getekend


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 11:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



die dus

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-04-2003 11:54]


Je moeder.


istari
Usericon van istari
Posted 09-04-2003 11:53 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

hey,

ik heb gedurende 7 jaar bij Rhymes Of Destruction gespeeld, en het is leuk om deze topic hier te lezen. Ik heb de groep een jar voor hun split verlaten (ik was de bassist). Na mijn vetrek hebben ze een tijdje met een contrabassist gespeeld, maar na 2 optredens zijn ze gesplit, mede door het vetrek van een andere gitarist ook. Ik heb een aantal geruchten gehoord dat de zanger bart en de gitarist martijn weer samen spelen, maar dat blijft een gerucht denk ik, gezien ROD niet echt de meest gemotiveerde band was de laatste jaren van hun bestaan. Anyway, I play in a new band now, and I love it.. Pantheïst, kom ons zien op Gerledoom fest in Arnhem of belgian Doom Night in Zottegem, or wherever in France, Germany or Czech republic op tour met Skepticism

Doom on


istari
Usericon van istari
Posted 09-04-2003 11:56 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht



istari
Usericon van istari
Posted 09-04-2003 11:59 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

wat wil je, ik was 16 toen ik dat tekende , da's 10 jaar geleden, ik heb ondertussen wel wat vooruitgang geboekt op dat niveau, met andere woorden, ik heb begrepen dat tekenen nix voor mij is


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-04-2003 12:00 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 april 2003 11:59 schreef istari het volgende:
wat wil je, ik was 16 toen ik dat tekende , da's 10 jaar geleden, ik heb ondertussen wel wat vooruitgang geboekt op dat niveau, met andere woorden, ik heb begrepen dat tekenen nix voor mij is


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


istari
Usericon van istari
Posted 09-04-2003 12:04 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

by the way, effe laten weten dat ik hier nog een aantal exemplaren ter beschikking liggen heb van elke cd...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-04-2003 13:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

toch leuk om op mijn topic een ex-rhymer aan te treffen! Thanks for the info dude!!

Ja ik vond jullie beide cd's weer eens in mijn collectie! Super gaaf!



I Find That I Am Not There...


BKOD
Usericon van BKOD
Posted 10-04-2003 16:27 by BKOD Wijzig reactieProfiel van BKODQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 9:59 schreef rvanderholst het volgende:
Iemand meer die deze band kent?



Ik ken ze, maar er zijn wel meer interessante Vlaamse bands... check out:
In quest, Suhrim, Excess of Cruelty, Aborted, Keltgar, Ill Fares The Land,... Je vind hun sites makkelijk via www.lugburz.be of via www.deathmetal.be


Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen