IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Xasthur Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-02-2004 17:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 16:46 schreef Chelman het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit gehoord. Waarmee kan ik het vergelijken? Manes? (synths en zo)


Ik kan het nergens mee vergelijken, het is voornamelijk traag spul, met heerlijk dreinende dissonante gitaren en die vocalen zijn gewoon super.......
En die overgangen tussen riffs enzo, nog nooit zoiets gehoord, dan stopt het gewoon even een beetje wazig en dan begint een nieuw stuk, zo fokkend heerschend.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2004 18:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb net The Nocturnal Poisoning besteld, ben erg benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-02-2004 20:07]


puist
Usericon van puist
Posted 17-02-2004 20:52 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Ik heb vanmiddag de split ep met Nachtmystium besteld


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-02-2004 5:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2004 18:31 schreef aerodis het volgende:
ik heb net The Nocturnal Poisoning besteld, ben erg benieuwd.


Die CD is gewoon überbruut.....Argh, wat een kippevelmuziek!!!!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 19-02-2004 18:26 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Kippevel muziek?

Luister eens naar Draugar-From which hatred
grows.
Klinkt als Xasthur, alleen 'n stuk grimmiger.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-02-2004 6:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Kan het nog grimmiger? Zal dat eens gaan beluisteren dan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-02-2004 11:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb the Nocturnal Poisoning gisteren binnen gekregen, en een luisterbeurt gegeven, en aarrrggh! Heiden heeft niks teveel gezegd!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-02-2004 11:48 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Vind "The Funeral of Being" zelfs nog iets straffer, ietwat betere composities. Ook qua artwork.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-02-2004 20:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 11:48 schreef Wolveken het volgende:
Vind "The Funeral of Being" zelfs nog iets straffer, ietwat betere composities. Ook qua artwork.


Artwork mijn reet. Maar ik ga dat album zeker nog aanschaffen. Deze band heerscht zo onheilig hard.....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-02-2004 23:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sorry hoor, maar bv. op die split met Acid Enema, dat die keyboards een seconde te laat invallen en dat compleet crappy drumwerk, trekken jullie dat?


(ik word oud...)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2004 1:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 23:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Sorry hoor, maar bv. op die split met Acid Enema, dat die keyboards een seconde te laat invallen en dat compleet crappy drumwerk, trekken jullie dat?


(ik word oud...)


Hehehehe, ik geloof het ook kerel.
Ik trek dat zekers te weten, godverdekanker dit heerscht gewoon, black fucking metal! Wie heeft jou ooit verteld dat er iets op tijd moet invallen?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-02-2004 7:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mmmja OK, met de sfeer zit het wel goed maar ik vind het net wat te crappy in elkaar zitten allemaal (de split met Acid Enema weer eens opgezet). Ik denk dat ik 'Nocturnal Poisoning' de betere van de twee vind. ('Funeral of Being' nog niet gehoord).


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2004 8:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind Nocturnal Poisoning ook beter als de split met Acid Enema, maar ook die split heerscht gewoon de pannen van het fornuis.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 28-02-2004 4:11 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

heb twee nummers geluisterd van Xasthur

, diabolicum liefhebbers, Cadaveria en Humanator , zullen dit ook goed vinden , denk ik



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-02-2004 16:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 4:11 schreef Vinay het volgende:
heb twee nummers geluisterd van Xasthur

, diabolicum liefhebbers, Cadaveria en Humanator , zullen dit ook goed vinden , denk ik


Diabolicum??? ben je gek geworden?


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 29-02-2004 0:26 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 februari 2004 16:41 schreef aerodis het volgende:
Diabolicum??? ben je gek geworden?



vanuit mijn perspectief als iemand die weinig naar blackmetal luistert vond ik het lijken op Diabolicum ,album : grandeur of hell , , misschien als je veel blackmetalbands kent gaat de vergelijking niet op



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-03-2004 0:34 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb alle nummers van nocturnal poisoning geluisterd , zeer goed album ,

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-03-2004 0:56]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2004 11:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nocturnal poison is idd een gave plaat die een grimmige sfeer oproept. Wat zacht opgenomen waardoor ie goed als achtergrond muziek functioneerd maar 'funeral of being' vind ik toch niets. Erg slecht opgenomen waardoor sommige nummers niet goed uit de verf komen en je hem wel hard moet draaien omdat je anders de rifjes en melodie lijnen niet altijd goed hoort. Jammer want dit soort muziek gebruik ik graag om in slaap te vallen of om aan te zetten als ik een rustig muziekje wil tijdens het werrken achter de pc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-04-2004 12:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aanrader voor iedereen die Xasthur weet te waarderen:

Nae'Blis- Dark Tunes of Depression

fukk de titel van deze CD-R, het materiaal liegt er namelijk niet om! Ik heb het bij THR vandaan, en er zijn er maar 30 van gemaakt/gebrand , dus geïntereseerden doen er goed aan om snel te handelen!

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-04-2004 12:41]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2004 20:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik luister Nocturnal Poisoning zo ongeveer dagelijks al een klein half jaartje lang, dat gebeurt me niet met veel CD's. Ik heb me onlangs ook The Funeral of Being besteld. Ik hoop dat het wat is dan. Maar ik kan me niet voorstellen dat het een ruk-CD is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-05-2004 20:34 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

nergens een mp3tje te vinden?


Uit liefde voor ZM.


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-05-2004 20:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb tot nu toe alleen "a gate through bloodstained mirrors" gehoord en dat is een geweldige heersende plaat met veel sfeer!
Helaas heb ik hem niet orgineel, hij is uitverkocht dus, maar ik zal binnekort eens Nocturnal Poisoning en Funeral of Being checken!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2004 20:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat ik er tot nu toe van heb, Nocturnal Poisoning en die split met Acid Enema, heerscht gewoon ongelofelijk hard.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 27-05-2004 21:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, nu weten we het.


Jullie zijn allemaal negers!


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-05-2004 21:10 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Displeased heeft nu ook een shirtje, maar ik vind het niet echt een mooi shirt...



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen