IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Xasthur Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 13-01-2006 16:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

De split LP met Leviathan is nu uit op cd. Met bonustracks. Xasthur covert daar Katatonia, wat een rare keus, ik ben benieuwd hoe dat wordt! Heeft iemand hem al toevallig gehoord? En weet iemand welk nummer gecoverd is?



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-01-2006 16:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

3. The Eerie Bliss and Torture (of Solitude)
4. Keeper of Sharpened Blades (and Ominous Fates)
5. Conjuration of Terror
6. Instrumental

zit hij hier tussen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-01-2006 19:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Palace of Frost, van Dance of December Souls.

Heb ik gehoord tenminste.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-01-2006 19:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 16:22 schreef spectre het volgende:
3. The Eerie Bliss and Torture (of Solitude)
4. Keeper of Sharpened Blades (and Ominous Fates)
5. Conjuration of Terror
6. Instrumental

zit hij hier tussen?


Die twee eerst titels heerschen!
Jammer dat de kwaliteit, in ieder geval de kwalitiet van de sfeer van zijn werk nogal fluctueert...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-01-2006 12:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 januari 2006 16:06 schreef valfar het volgende:
De split LP met Leviathan is nu uit op cd. Met bonustracks. Xasthur covert daar Katatonia, wat een rare keus, ik ben benieuwd hoe dat wordt! Heeft iemand hem al toevallig gehoord? En weet iemand welk nummer gecoverd is?


Waarom is dat nou weer een rare keus?

Katatonia heerscht


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 14-01-2006 13:30 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Das gaaf, die LP is hier al grijsgedraaid hehe.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-01-2006 22:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Aaargh, brengen ze dat net uit na een vette bestelling die ik deed, nuja, zo hard vliegt dat niet de deur uit.

Die gasten spuiten wel (re-)releases zeg.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-01-2006 16:24 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heel misschien dat ik Nocturnal Poisoning nog eens beluister, aangezien dat z'n beste CD schijnt te zijn, maar verder doet deze band me niks. Heb er een CD en een split 7" van gehad, beide weggedaan.

EDIT: Hum, huu, 'band'? :')

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 18-02-2007 21:30]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2006 23:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb nu een tijdje de Xasthur split met Leviathan. Ik moet zeggen, die split is de enige plaat waarop Xasthur IMO de juiste snaar weet te raken. Ik vind bijna alles van deze band TE brak, maar bij het materiaal op deze split "klopt" het eindelijk.

Ik blijf het maar een rare unit vinden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-03-2006 6:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heh, toevallig heb ik die ook gekocht. Vooral voor het Leviathan gedeelte en de Katatoniacover. Ik moet zeggen dat dit ook voor het eerst is dat ik Xasthur goed vind klinken. Nocturnal Poisoning vond ik echt niet zo relaxt, veeeeeel te brak geluid en als dat dan de beste is..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2006 0:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heeft iemand die Subliminal Genocide?


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 0:09 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ja. Wie niet eigenlijk?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-07-2006 0:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok... na enig gegogel blijkt het een promo te zijn


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2006 18:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb onlangs Nocturnal Poisoning gekocht, maar ik vind er echt geen zak aan. Erg saai is het allemaal wel, door die brakke sound luister ik wel heen, maar het doet me geen ene flikker.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-08-2006 18:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Volgens mij heb ik die ook, en ik vind hem wel vet. Vooral de krijs.

Tijd niet geluisterd, bedankt voor de tip.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2006 18:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2006 18:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik blijf erbij dat Suicide in dark serenity de beste is

die intro is onmenselijk hypnos


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 01-08-2006 19:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 18:10 schreef spectre het volgende:
Ik heb onlangs Nocturnal Poisoning gekocht, maar ik vind er echt geen zak aan. Erg saai is het allemaal wel, door die brakke sound luister ik wel heen, maar het doet me geen ene flikker.


Nocturnal Poisoning vind ik nu net het beste album van Xasthur... De sfeer die daar wordt neergezet is echt subliem! Een meesterwerk imo!! Achja... smaken enzo


Member of the iso-betawuste crew!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-08-2006 19:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Precies, NP vind ik ook zijn sterkste werk. Op de andere platen wordt het spul snel saai, terwijl NP een een erg compleet werk is.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2006 4:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nocturnal Poisoning is briljant.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-08-2006 7:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 19:17 schreef aerodis het volgende:
Precies, NP vind ik ook zijn sterkste werk. Op de andere platen wordt het spul snel saai, terwijl NP een een erg compleet werk is.
Dan laat ik die andere platen maar helemaal links liggen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2006 18:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben nu 'A Gate through Bloodstained Mirrors'aan het beluisteren. En ik moet zeggen dat deze schijf mij eigenlijk een heel stuk beter bevalt dan 'Nocturnal Poisoning'. Een stuk beter geproduceerd, meer samenhang in de nummers. Ja een lekker schijfje.
Alleen ligt de nadruk mij niet iets teveel op de sfeer(elementen) en komen er, naar mijn mening, iets te weinig 'metal' stukken en vocalen voorbij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2007 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hallo mensen

blijkbaar is nog een MCD uitgekomen ook in 2006, met nieuw materiaal , na subliminal genocide


waarom wist ik dat niet????


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-03-2007 9:23 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 23:17 schreef Hypnos het volgende:
hallo mensen

blijkbaar is nog een MCD uitgekomen ook in 2006, met nieuw materiaal , na subliminal genocide


waarom wist ik dat niet????


check je signature


Member of the iso-betawuste crew!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-03-2007 11:17 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat is dat met dat Xasthur? Ik heb dat nocturnal poisoning geluisterd en het is werkelijk onluisterbaar slecht! Composities (die naam verdient het niet) die helemaal nergens heengaan, maar vooral de toets-melodie-en die getuigen van een soort toondoofheid. Bij de gitaren merk je dit niet (=ruis), maar icm het toestwerk verwordt het tot harmonieuze debiliteit... Vocals zijn wel tof trouwens.

afserveren die handel...


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen