IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Xasthur Vorige pagina | Volgende pagina
metalmook
Usericon van metalmook
Posted 27-05-2004 21:17 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Als je Xasthur waardeerd moet je zeker deze bands eens checken: Leviathan (USA), Draugar, Weakling en Azrael allen afkomstig uit amerika...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 21:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

YES! Leviathan heersscht! Heeft ook een topic hier als ik me niet vergis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2004 22:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zal dat spul eens uitproberen dan. Want Xasthur heerscht godverdomme de pannen van het fornuis.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 27-05-2004 22:56 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Zeker doen, en als je dan toch bezig bent, kun je NIBDEM ook meteen ff checken; http://www.nibdem.cjb.net


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2004 23:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dit spul klinkt zeker niet verkeerd! Heerschende shit!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 12:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

@Heiden; Ga maar vast huilen. 'funeral of being' is de slechts geproduceerde plaat die ik ooit gehoord heb


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-05-2004 12:54 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Xasthur is, net zoals Nortt, ideaal bij een alcoholische roes. Plat op de sofa en mijmeren maar. Het is de muzikale vertaling van de term "nostalgie", de vervaging van het verleden. Het veelal verschuiven van de instrumenten in de achtergrondruis is volgens mij dan ook bewust gedaan en geeft het geheel echt een magische effect. Het geeft mij hetzelfde gevoel als het bekijken van oude, korrelige zwart-wit foto's, dat ongrijpbare. Het artwork op the Funeral of Being is precies zo, een vage, gekraste figuur van 1 of andere ruine. Schitterend gewoon

De mosterd is uiteraard voor een groot stuk bij oude Mutiilation gehaald maar daar maal ik niet om, in tegendeel.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 12:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Als het gaat om/over 'nocturnal poisoning' ben ik het met je eens maar 'funeral of being' klinkt eerder alsof het in een alcoholische roes is opgenomen
Jezus wat was dat kut. Instrumenten die verkeerd invallen, niet te volgen vocalen etc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-05-2004 13:02 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 12:56 schreef kwelgeest het volgende:
Als het gaat om/over 'nocturnal poisoning' ben ik het met je eens maar 'funeral of being' klinkt eerder alsof het in een alcoholische roes is opgenomen
Jezus wat was dat kut. Instrumenten die verkeerd invallen, niet te volgen vocalen etc.


Vandaar dat je het net in een alcoholische roes moet aanhoren. Dan valt alles wel goed.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 13:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 13:02 schreef Wolveken het volgende:
Vandaar dat je het net in een alcoholische roes moet aanhoren. Dan valt alles wel goed.
Zo kan ik zelfs Den Heerschers nog goed praten


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-05-2004 13:19 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

ROFLMAO!!!!



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-05-2004 13:20 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2004 9:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind The Funeral of Being toch wel flink heerschen. Ik vind eigenlijk alleen de split met Angra Mainyu wat minder van wat ik tot nu toe van Xasthur in mijn bezit heb.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-09-2004 9:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Heb nu Funeral of Being op. Ik hoef verder niks te zeggen want 't is inmiddels allemaal al in alle geuren en kleuren uitgelegd.
Vette meuk!



meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 15-09-2004 16:24 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Heb The Funeral Of Being en To Violate The Oblivious van deze band. Vet heerschend!

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 15-09-2004 16:24]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-09-2004 16:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En dan heb je de beste plaat nog niet eens, dat is namelijk Nocturnal Poisoning.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2004 17:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmmm heb het topic ff doorgespit. Moet dit ook maar eens aan een luisterbeurt onderwerpen. Een depressief brok blackmetal is nooit verkeerd natuurlijk.

Is dit een beetje te vergelijken met een andere USA band als Weakling ??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-09-2004 21:41 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 15 september 2004 17:00 schreef NecRobert het volgende:
Hmmm heb het topic ff doorgespit. Moet dit ook maar eens aan een luisterbeurt onderwerpen. Een depressief brok blackmetal is nooit verkeerd natuurlijk.

Is dit een beetje te vergelijken met een andere USA band als Weakling ??


Weakling ken ik niet, maar het is wel in hetzelfde straatje als Leviathan en Draugar. Weakling ook denk ik, heb de muziek nooit gehoord, maar hoor er veel positiefs over.



metalmook
Usericon van metalmook
Posted 15-09-2004 22:55 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 17:00 schreef NecRobert het volgende:
Hmmm heb het topic ff doorgespit. Moet dit ook maar eens aan een luisterbeurt onderwerpen. Een depressief brok blackmetal is nooit verkeerd natuurlijk.

Is dit een beetje te vergelijken met een andere USA band als Weakling ??


Xasthur is idd opzich wel te vergelijken met weakling... al hebben beide bands een heel eigen karakter. Zie Xasthur als een mix tussen Draugar en Weakling...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2004 23:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 17:00 schreef NecRobert het volgende:
Hmmm heb het topic ff doorgespit. Moet dit ook maar eens aan een luisterbeurt onderwerpen. Een depressief brok blackmetal is nooit verkeerd natuurlijk.

Is dit een beetje te vergelijken met een andere USA band als Weakling ??

Hmmh, ik hou nogal behoorlijk veel van black metal maar Xasthur raakt bij mij geen enkele snaar. Ik heb 'Nocturnal Poisoning' en de split met Acid Enema en ik vind het echt een typische compleet vastgeroeste cookie-cutter genreband.

Bovendien vind ik het echt té slecht ingespeeld allemaal... dan heb ik zoiets van "doe in ieder geval alsof het je iets kan schelen". Die Acid Enema meuk vond ik ook al niets.

Bah, wat een negatieve post toch weer! Ik ga maar snel Funeral Mist luisteren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-09-2004 0:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 22:55 schreef metalmook het volgende:
Xasthur is idd opzich wel te vergelijken met weakling... al hebben beide bands een heel eigen karakter. Zie Xasthur als een mix tussen Draugar en Weakling...

Muh, ik vind Weakling toch nog van een héél ander kaliber.
Maar ik heb dan wel enkel "The funeral of being" van Xasthur om te vergelijken. Niet verkeerd om eens op te zetten maar zeker niet meer.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-09-2004 5:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 12:43 schreef kwelgeest het volgende:
@Heiden; Ga maar vast huilen. 'funeral of being' is de slechts geproduceerde plaat die ik ooit gehoord heb

Ik weet dat deze post in mei was maar heb je inmiddels toevallig Akitsa gehoord?
DAT is pas slecht geproduceerd.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-09-2004 18:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 5:39 schreef Mikeee het volgende:
Ik weet dat deze post in mei was maar heb je inmiddels toevallig Akitsa gehoord?
DAT is pas slecht geproduceerd.

Nopuh; 'The Funewral of Being'spant nog steeds de kroon. Zelfs Gnostic weet het niet te overtreffen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-12-2004 1:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

"A Gate Through Bloodstained Mirrors" is ook meer dan de moeite waard. Heb 'm pas een paar luisterbeurten gegeven, maar het klinkt net als "Nocturnal Poisoning" erg intens. Liefhebbers van die plaat kunnen "A Gate.." dan ook blind aanschaffen.



Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 28-01-2005 14:54 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

wraaah! juist telepathic with the diseased gekocht

waaaaah! om zot van te komen, wall of darkness zeg


:p


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen