IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Over de moord op Maja Bradaric Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2003 12:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

lekker lui, die extreme Bosnische Moslims.

De 16-jarige Maja Bradaric uit Nijmegen is vermoord door haar neef Goran M. (18), schrijft de Telegraaf. Het uit Bosnië afkomstige meisje, dat op gruwelijke wijze werd omgebracht en daarna in brand werd gestoken, blijkt slachtoffer van een wraakactie van een familielid.

Goran M. zou de moord met voorbedachten rade gepleegd hebben omdat Maja zich 'veel te westers' zou hebben gedragen, en haar moslimcultuur wat betreft vriendjes ''aan haar laars lapte en daarmee haar familiekring te schande gemaakt heeft'', zo hebben goed ingevoerde bronnen rondom het onderzoeksteam aan de Telegraaf laten weten. Ze weigeren echter specifiek het woord eerwraak in de mond te nemen.

De andere hoofdverdachte is de 18-jarige Ferdi O. die een deel Turkse achtergrond heeft. Hij heeft toegegeven dat hij zijn vriend Goran M. een handje geholpen heeft. Maja's ex-vriendje Goran P. (16), wordt door justitie gezien als medeplichtig omdat hij belangrijke informatie over de moord zou hebben verzwegen. Hij ontkent de moord gepleegd te hebben en zegt zich nu gebruikt te voelen. Strafrechtelijk gezien kan hem, doordat hij info achter gehouden heeft, mogelijk mede plegen van de moord aangerekend worden.

Update 11:35

Het Openbaar Ministerie ontkent dat er een familierelatie bestaat tussen de 18-jarige Goran M. en Maja Bradaric. De Telegraaf, dat zoals eerder vermeld zich zegt te baseren op bronnen rondom het onderzoeksteam, meldt dat Goran M. de neef is van Maja, en net als haar een Bosnische moslim is.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 12:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...die "vriendin" van haar heeft haar schijnbaar naar buiten gelokt... lekker schuldgevoel heb je dan de rest van je leven

wat een gore bastards trouwens...


Bruce Banner


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-12-2003 12:20 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

gvd weg met die Boslims!!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 12:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Maar voor de rest zijn moslims hélemaal niet achterlijk, en zijn het allemaal eigenlijk hele lieve mensen die we allemaal moeten knuffellen enzo.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-12-2003 12:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 december 2003 12:18 schreef attila_de_hun het volgende:
schrijft de Telegraaf


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 12:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 december 2003 12:24 schreef helmet het volgende:



het gaat hier toch godverdomme niet om welke krant het schrijft...


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2003 12:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:24 schreef helmet het volgende:



hoezo ??,Denk jij dat het in de Volkskrant of het NRC opeens anders staat, dat ze dan een ongeluk met het barbecuen heeft gekregen ofzo?



campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:29 schreef attila_de_hun het volgende:
...dat ze dan een ongeluk met het barbecuen heeft gekregen ofzo?






Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 12:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Het is echt totaal niet gepast om hier grapjes over te maken, stel je eens voor dat dat met familie of vrienden gebeurt, dan lach je niet meer, en JA ik trek me dit aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 01-12-2003 12:54]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik vind het wel weer eens een originele moord, beetje actie moet er zijn he



Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:34 schreef Elfensteen het volgende:
Het is echt totaal niet gepast om hier grapjes over te maken, stel je eens voor dat dat met familie of vrienden gebeurt, dan lach je niet meer, en JA ik trek me dit aan!


Mijn familie en vriendenkring bestaat per toeval niet uit achterlijke bloed-dorstige moslmims. Dus die kans dat dat gebeurt is redelijk klein.
Die dingen gebeuren nu eenmaal als je in een multiculturele samenleving woont, en er de nadelen van weigert in te zien.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 13:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

@ karnivoor: lul!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-12-2003 13:14]


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
lul!


Oh nee, is de werkelijkheid weer niet politiek correct genoeg ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:13 schreef campske666 het volgende:
Mijn familie en vriendenkring bestaat per toeval niet uit achterlijke bloed-dorstige moslmims. Dus die kans dat dat gebeurt is redelijk klein.
Die dingen gebeuren nu eenmaal als je in een multiculturele samenleving woont, en er de nadelen van weigert in te zien.
Man, doe normaal, niet iedereen die Moslim of allochtoon is is achterlijk en bloed-dorstig, zo laat je alleen maar zien hoe achterlijk je zelf bent! Maar ik weet het goed gemaakt, als jij in Nederland komt steken we jou in de fik, je bent dan namelijk toch "maar" een allochtoon
quote:
Op 1 december 2003 13:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
lul!
Volledig mee eens.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 13:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 december 2003 13:14 schreef campske666 het volgende:
Oh nee, is de werkelijkheid weer niet politiek correct genoeg ?


was voor karnivoor...maar jij postte te snel.


Bruce Banner


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-12-2003 13:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 december 2003 13:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
@ karnivoor: lul!


Wat een kutleven moet je je hebben als je als een volleerd hippie je drukt maakt om alles dat fout gaat in de wereld.
Newsflash, er gaan dagelijks mensen dood. Ik zit met dat soort dingen in de vriendenkring/familiekring maar de dood van onbekenden laat mij (inmiddels) koud.
Bovendien moet een grapje kunnen, juist over een beladen onderwerp.


Life doesn't get much better than this!


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:17 schreef Elfensteen het volgende:
Man, doe normaal, niet iedereen die Moslim of allochtoon is is achterlijk en bloed-dorstig, zo laat je alleen maar zien hoe achterlijk je zelf bent! Maar ik weet het goed gemaakt, als jij in Nederland komt steken we jou in de fik, je bent dan namelijk toch "maar" een allochtoon
Volledig mee eens.


Wil je wel ff lezen wie wie in de fik heeft gestoken !
Altijd hetzelfde, die toeffi's laten hun werkelijke aard zijn, en als daar dan op gewezen word, is het mijn schuld omdat ik me niet wil wegdraaien van de werkelijkheid.
Wie is er dan achterlijk ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:19 schreef campske666 het volgende:
Wil je wel ff lezen wie wie in de fik heeft gestoken !
Altijd hetzelfde, die toeffi's laten hun werkelijke aard zijn, en als daar dan op gewezen word, is het mijn schuld omdat ik me niet wil wegdraaien van de werkelijkheid.
Wie is er dan achterlijk ?
Ja, m'n vriendin zou ook zo haar broertje in de fik steken (niet serieus en ze is overigens ook geen Moslim)! Doe normaal man, scheer niet iedereen over 1 kam, dat is namelijk ZWAK.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 13:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 december 2003 13:18 schreef H-K het volgende:
Wat een kutleven moet je je hebben als je als een volleerd hippie je drukt maakt om alles dat fout gaat in de wereld.
Newsflash, er gaan dagelijks mensen dood. Ik zit met dat soort dingen in de vriendenkring/familiekring maar de dood van onbekenden laat mij (inmiddels) koud.
Bovendien moet een grapje kunnen, juist over een beladen onderwerp.


fuck off met je "hippie"!

ik maak me echt niet durk om alles wat er in deze wereld fout gaat, daar heb ik helemaal gen tijd voor en zin in, maar wanneer er iemand vermoord wordt om zo'n achterlijke reden (te westers, fuck dat. als het niet bevalt rot je toch op naar je eigen land?!)

maar wanneer iemand zo'n onzinnige grap maakt over zoiets, dan vind ik dat getuigen van een achterlijke geest.

en, Karnivoor, de moord was helemaal niet origineel. het afbrandgedeelte is hetgeen dat dit nieuws voor velen zo schokkend maakt. over de moord zelf zijn weinig details bekend.


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:21 schreef Elfensteen het volgende:
Ja, m'n vriendin zou ook zo haar broertje in de fik steken (niet serieus en ze is overigens ook geen Moslim)! Doe normaal man, scheer niet iedereen over 1 kam, dat is namelijk ZWAK.


Wat zwak is, is de werkelijkheid weigeren te zien:

Het waren moslims, die een moslim wicht in de fik hebben gestoeken omdat ze niet conformeerde met hun islam gewoontes.
Dat zijn de feiten. Erg dat dat gebeurt is, maar fiet blijft dat dat niet gebeurt was als die moslims in kwestie ff niet achterlijk willen blijven.
Als dat te moeilijk is voor jou om te aanvaarden, dan vind ik het maar zielig.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Je bedoeld dat ze hun tradities moeten verlochenen...oke...


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:39 schreef Elfensteen het volgende:
Je bedoeld dat ze hun tradities moeten verlochenen...oke...



Nee hoor, ze moeten trouw blijven aan hun tradities, en al de vrouwen voor het minste in de fik steken.

Wat ben jij een stom kalf zeg .


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 december 2003 13:39 schreef Elfensteen het volgende:
Je bedoeld dat ze hun tradities moeten verlochenen...oke...

ja ze zijn immers hier en niet thuis


Je moeder.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:40 schreef campske666 het volgende:

Nee hoor, ze moeten trouw blijven aan hun tradities, en al de vrouwen voor het minste in de fik steken.

Wat ben jij een stom kalf zeg .
Jij bent stom dat je niet ziet dat ik DAAR wel mee instem

@Karnivoor: Geheel mee eens, ze moeten gewoon onze regels/wetten respecteren

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 01-12-2003 13:43]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 december 2003 13:21 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

en, Karnivoor, de moord was helemaal niet origineel. het afbrandgedeelte is hetgeen dat dit nieuws voor velen zo schokkend maakt. over de moord zelf zijn weinig details bekend.


ik vond het anders best leuk

mensen kijken toch ook naar horrorfilms?


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:43 schreef Elfensteen het volgende:
Jij bent stom dat je niet ziet dat ik DAAR wel mee instem


Wat zit je me dan al een half topic tegen te werken ? Ik zeg toch niks anders !?


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen