IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horror films #1 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 02-01-2004 16:54 by invictis Profiel van invictis

IK HEET GEEN INKTVIS!!!!!!!!!!



ladiela...tumdiedum


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 02-01-2004 16:56 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

oei Meneer invictus word boos....

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

tsk.. Ventje...


"Sehnsucht"


invictis
Usericon van invictis
Posted 02-01-2004 16:58 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 2 januari 2004 16:56 schreef Rammsteiner het volgende:
oei Meneer invictus word boos....

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

tsk.. Ventje...



tssk hou je muil joh


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Ilsa She-wolf
Usericon van Ilsa She-wolf
Posted 02-01-2004 21:47 by Ilsa She-wolf Profiel van Ilsa She-wolf

Naast 'Battle Royale' komt er nog een veelbelovende Japanse horror, van de regisseur van Ring 1 en 2: ' Dark Water'. Iemand al iets van gezien? Hij schijnt in februari 2004 uit te komen in Nederland (en hopelijk niet in een remake, maar ik dacht het niet).


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 03-01-2004 13:13 by metal blade Profiel van metal blade

Demon Knight
Wat een lachwekkende film.


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 08-01-2004 2:37 by lord Kaas Profiel van lord Kaas

Woensdag Gehaktdag, engelse titel; Worst Case Scenario komt eind 2004 of ergens in 2005 uit.
Een lekkere zombiesplatter


http://www.gorehoundinc.com/


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 08-01-2004 23:39 by schaap Profiel van schaap

quote:
Op 3 januari 2004 13:13 schreef metal blade het volgende:
Demon Knight
Wat een lachwekkende film.

Jahaaa
Tales From The Crypt was ook altijd vet lachen
Of Bad Taste


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2004 20:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vandaag Nightmare on Elm Street 1 op dvd gekocht; ben benieuwd naar het alternatieve einde


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 28-01-2004 20:40 by demonslaughter Profiel van demonslaughterhttp://www.hotmetalradio.com

de originele dawn of the dead is en blijft een van de beste (zombi)horror films, en als ze hem net zo slecht maken als "night of the living dead: 30th anniversery edition" dan moet ik hem niet zien


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-01-2004 23:23 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik denk dat het wel een aardige film zal worden, maar je moet em niet teveel als een remake gaan zien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2004 16:42 by Mark Profiel van Mark

Nou, even zorgen dan maar dat we in dit topic ook daadwerkelijk wat hebben om over te praten :


"Dawn of the Dead"
Romero
Weet iedereen wel

"Secret Window"
David Koepp
Gebaseerd op kort verhaal van King, meeste van jullie kennen het vast. Over die schrijver die gestalkt wordt door een vent die beweerd dat zijn verhaal gejat is. Was een gaaf verhaal, benieuwd naar de film.

"Van Helsing"
Stephen Sommers
Hugh Jackman (X-men Wolverine toch?) gaat even achter de grote 3 aan (weerwolf, vampier, monster van Frankenstein). Tja...

"The Village"
M. Night Shyamalan
Klein dorpje, groot bos met allemaal enge wezens. Ik ben benieuwd! Heeft William Hurt en Sigorney Weaver. Ebn dit is de regisseur van 6th Sense en Unbreakable.

"Alien vs. Predator"
Paul W.S. Anderson
Nou...Aliens hakken Predators (ja, dezelfde) op Aarde.

"Blade: Trinity"
David S. Goyer
Blade 3 dus. Vond 1 en 2 best aardig, dus wie weet.

"The Amityville Horror"
Remake, geen idee door wie. Originaliteit is een moeilijk iets dezer dagen.

"Anacondas"
Dwight Little
Vervolg op Anaconda? Geen flauw idee, maar het belooft weinig goeds.

"Man-Thing"
Brett Leonard
Uh oh Dit wordt ofwel hilarisch lachen ofwel je geld terugeisen bij de videoboer. Gaat blijkbaar over een figuur die de Everglades gedeeltelijk gaat droogleggen en daarbij een monster ( Hoe verzinnen ze het!) wakker maakt. Monster lekt brandbaar zuur (...) dat geactiveerd wordt door angst... Echt, je bedenkt het niet!
Kan iemand even een schuddebuik-smiley maken?

"Ring 2"
Noam Murro
Nou, da's duidelijk. De amerikaanse remake.

"Dark Water"
Walter Salles
Vaaaaaag. Vaag in goede of slechte zin weet ik niet, maar het klinkt wazig? "Iets" geeft moeder en dochter nachtmerries die zijn gebaseerd op water...

"Cursed"
Wes Craven
Jaaaaa, Wes! Kan natuurlijk alleen maar goed zijn! Plot ziet er weer ouderwets stupide en herkauwd uit (teenager weerwolf, hallo?), maar ongetwijfeld weet Wes er een spektakel van te maken. Heersch!

"Exorcist: The Beginning"
Paul Schrader
Voorgeschiedenis van patertje Merrin in Afrika.

"Halloween 9"
Ofwel "The continuous attempt to revive Michael Meyers and sucker naive teenagers out of cash." Meyers moet toch inmiddels niet zo bedreigend meer zijn, iemand met een looprek ren je er toch zo uit?

"Riding the Bullet"
Mick Garris
Ook weer gebaseerd op een novelle van Stephen King. Zijn er nog werken van hem die -niet- verfilmd zijn? Ditmaal over een lifter.

"Saw"
James Wan
Psychopaat stelt mensen bloot aan soort opgefokt survival weekend. Leuk.

"Seed of Chucky"
Don Mancini
Child's Play 5? 6? 231? Ik gok op een open einde.

"Tortured Souls"
Clive Barker
In principe zeg ik "jaaaaaaaa! ". Maar blijkbaar is deze film niet gebaseerd op een Barker boek maar op een speelgoedlijn gecreeerd door Barker en Todd McFarlane...nou ja, McFarlane is toch ook die gozer van Spawn en oude Marvel comics en die Korn-video? Kan goed zijn.

"The Watch"
Victor Salva
Setting: 2e wereld oorlog. Groep soldaten moet brug opblazen, maar ja, uiteraard wordt dit bemoeilijkt door een demonische geest die aan lichaam-hopping doet. Het moet niet veel gekker worden...


Zo, kunnen we weer even een jaartje vooruit


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2004 16:56 by Mark Profiel van Mark

oooh, nog meer! Had ik even gemist (wordt 2005 trouwens):

"King Kong"
Peter Jackson
Nou, iedereen kent het verhaal, maar met Peter Jackson op de regiestoel zal het toch zeker wel tof worden lijkt me.


Verder nog een zwik films waarvan ik niet weet of ze al in 2004 gaan uitkomen of later:

"1408"
Alweer een King verfilming. Dus waar ik eerder vroeg 'Zijn er nog verhalen die niet verfilmd zijn van hem?', daar moet het antwoord dus zijn: 'jawel.'

"Book of Skulls"
William Friedkin
Nou. Studenten vinden oud boek met geheim van eeuwig leven. Insert viool-muziek en afgezaagd lift-deuntje hier.

"Diamond Dead"
George A. Romero
Kijk, toch nog iets nieuws van Romero. Niet echt een horror helaas, maar goed. Rock band komt om het leven bij een ongeluk, behalve de zanger. Zanger sluit deal met de Dood om de band terug te krijgen.

(Had-ie beter gewoon even kunnen posten in het topic 'bandleden gezocht'. Sommige mensen maken het zichzelf zo moeilijk )

"The Grudge"
Takashi Shimizu
Japans. Die lui pompen er de laatste tijd best leuke dingen uit (schijnt te komen omdat is ontdekt dat vooral Japanse schoolmeisjes graag horrorfilms zien, ofwel nieuwe geldstroom om aan te boren voor een verder redelijk computer/tv/amusement-verzadigde industrie).

"I Saw What You Did"
Remake van film uit 1965. Meisjes doen aan prank-calls en zeggen dat dus door de telefoon, totdat ze per ongeluk een gozer bellen die zojuist zijn vrouw vermoord heeft. O jeetje. Brr.

"Sasquatch"
Geen idee, maar zal wel over de Sasquatch gaan. Gokje.

"The Talisman"
Vadim Perelman
Hee, weer een King verfilming! Ik zou zeggen dat ik een trend begin te bespeuren, als die al niet 20 jaar aan de gang geweest zou zijn.
Dit was trouwens best een tof boek (King/Straub), dus hier kijk ik wel naar uit.

Okee, dat was het wel weer, ik loop me hier een bak tijd te verspillen daar wordt je ziek van.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-01-2004 17:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-01-2004 16:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 januari 2004 16:54 schreef invictis het volgende:
IK HEET GEEN INKTVIS!!!!!!!!!!



ladiela...tumdiedum


Wat zei je inktvisje?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2004 17:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2004 16:56 schreef Mark het volgende:
oooh, nog meer! Had ik even gemist (wordt 2005 trouwens):
...

"Book of Skulls"
William Friedkin
Nou. Studenten vinden oud boek met geheim van eeuwig leven. Insert viool-muziek en afgezaagd lift-deuntje hier.


Hmm interessant...dat is de schrijver van Exorcist en de regisseur van Exorcist 3 die ik beiden erg goed vind.

quote:
"Diamond Dead"
George A. Romero
Kijk, toch nog iets nieuws van Romero. Niet echt een horror helaas, maar goed. Rock band komt om het leven bij een ongeluk, behalve de zanger. Zanger sluit deal met de Dood om de band terug te krijgen.

(Had-ie beter gewoon even kunnen posten in het topic 'bandleden gezocht'. Sommige mensen maken het zichzelf zo moeilijk )


Ben benieuwd

quote:
"The Grudge"
Takashi Shimizu
Japans. Die lui pompen er de laatste tijd best leuke dingen uit (schijnt te komen omdat is ontdekt dat vooral Japanse schoolmeisjes graag horrorfilms zien, ofwel nieuwe geldstroom om aan te boren voor een verder redelijk computer/tv/amusement-verzadigde industrie).


Japanse schoolmeisjes die kicken op horror? Hmmm...

quote:
"The Talisman"
Vadim Perelman
Hee, weer een King verfilming! Ik zou zeggen dat ik een trend begin te bespeuren, als die al niet 20 jaar aan de gang geweest zou zijn.
Dit was trouwens best een tof boek (King/Straub), dus hier kijk ik wel naar uit.


Lijkt me ook wel interessant..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 06-02-2004 11:49 by Darkfantasy Profiel van Darkfantasyhttp://www.myspace.com/_natasja

The Texas Chainsaw Massacre Ruige Film !!!


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-02-2004 12:50 by Smoochy Profiel van Smoochy

Bad Taste is gewoon geweldig. Ik vind horror wel leuk om naar te kijken maar het is niet mijn favoriete genre, dat zijn mafiafilms, en series natuurlijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 13:12 by Chelman Profiel van Chelman

Bad Taste is hoogstens 5 minuten amusant. Het gaat nergens over, het is slecht gemaakt en het is gewoon een kutfilm. Ik vond hem 10 jaar geleden slecht en nu vind ik hem niet opeens veel gaver omdat PJ toevallig LOTR gedaan heeft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-02-2004 13:26 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 6 februari 2004 13:12 schreef Chelman het volgende:
Bad Taste is hoogstens 5 minuten amusant. Het gaat nergens over, het is slecht gemaakt en het is gewoon een kutfilm. Ik vond hem 10 jaar geleden slecht en nu vind ik hem niet opeens veel gaver omdat PJ toevallig LOTR gedaan heeft.
De film heet niet voor niets Bad Taste


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 06-02-2004 17:56 by Sauron Profiel van Sauron

Haute Tension!


dood


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-02-2004 18:02 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 februari 2004 13:12 schreef Chelman het volgende:
Bad Taste is hoogstens 5 minuten amusant. Het gaat nergens over, het is slecht gemaakt en het is gewoon een kutfilm. Ik vond hem 10 jaar geleden slecht en nu vind ik hem niet opeens veel gaver omdat PJ toevallig LOTR gedaan heeft.


Ik vind bad taste echt niet geweldig omdat peter jackson de maker is, ik vind die film gewoon amusant om te kijken als je bedenkt dat alles zelfgemaakt ook de wapens.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-02-2004 20:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 februari 2004 13:12 schreef Chelman het volgende:
Bad Taste is hoogstens 5 minuten amusant. Het gaat nergens over, het is slecht gemaakt en het is gewoon een kutfilm. Ik vond hem 10 jaar geleden slecht en nu vind ik hem niet opeens veel gaver omdat PJ toevallig LOTR gedaan heeft.


Dat jij een andere smaak hebt wil nog niet zeggen dat het een kutfilm is.

Ik vind Bad Taste niets minder dan ab!so!luut! GENIAAL! De humor is van Monty Python grappigheidsniveau (hence de restaurant scene in Meaning of life) en de passie die in deze film zit is van een niveau dat zelden in films te zien is; wat ook een uniek aspect is, is dat het een uniek genre binnen horror is; humorhorror die ik buiten Peter Jackson alleen nog van Sam Raimi heb gezien.
Daarnaast -en dat is helemaal uniek in films- maakt deze film z'n pretenties -de vlag 'Bad taste' dekt de lading- voor de volle 100% waar; tot en met de aftiteling zit het erin; het budget, de improvisatie mbt de modellen, het 'acteren', het 'verhaal', de 'muziek' de vormgeving van de maskers, de lichamenshoudingen van de aliens, de vele details, het feit dat de crew en de acteurs dezelfde zijn, Peter Jackson die zelf ook nog 2 rollen speelt: het is zó -dat is expres de bedoeling en geen toeval anders zou de montage meuk zijn maar alles is prima getimed!- fout dat het juist geweldig gaaf wordt; kortom een ware cultklassieker!

Conclusie: het talent zat er vroeger al overduidelijk in!!! Het is mooi dat horrortalent nu ook op grote schaal z'n talent mag showen (zie ook Sam Raimi) maar de filmliefhebber wist het al jaren!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-02-2004 20:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2004 20:41 schreef Mutilator het volgende:
Het is mooi dat horrortalent nu ook op grote schaal z'n talent mag showen (zie ook Sam Raimi) maar de filmliefhebber wist het al jaren!!!


Ik heb toch weing hoop wat betreft King kong.
Een duffe reuze aap die verliefd wordt op een blondine. Van zo en verhaallijn kan zelf het grootste genie niks bakken vrees ik.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 21:38 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 6 februari 2004 21:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Een duffe reuze aap die verliefd wordt op een blondine. Van zo en verhaallijn kan zelf het grootste genie niks bakken vrees ik.

Mwah, klinkt als een verhaal uit het leven gegrepen .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 februari 2004 21:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Mwah, klinkt als een verhaal uit het leven gegrepen .


Hier spreekt een blondine?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 21:41 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Blondine en potenrammer ja, dus die aap kwam (wha ha ha... WOORDSPELING!!! wha ha ha) niet ver .


Mijn god, wat slecht.... ik ga nu weg uit dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-02-2004 21:42]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen