IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horror films #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2006 17:57 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ja, maar dit waren echt slakken, buitenaardse die via de mond naar binnen gaan en het lichaam overnemen. In allebei de films.

Ik check nu toevallig de filmnamen van de acteurs uit night of the creeps:

.... Chris Romero
.... J.C. Hooper
.... Cynthia Cronenberg
.... Det. Ray Cameron
.... Det. Landis
.... Sgt. Raimi

Geniaal.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 18:32 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-09-2006 20:17 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 24 september 2006 17:37 schreef Murdering Monk het volgende:
Hmm, ik moest eerder denken aan een andere film, scream(s)? ofzo? Is ook een vrij oude horror film over wormen die alleen snachts te voorschijn komen en een stadje uitmoorden.


Squirm toevallig??


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-09-2006 21:45 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 24 september 2006 17:57 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, maar dit waren echt slakken, buitenaardse die via de mond naar binnen gaan en het lichaam overnemen. In allebei de films.






"The sons of bitches are tearing me apart!"


No meat is sweater


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-09-2006 22:47 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 september 2006 20:17 schreef Verval het volgende:
Squirm toevallig??

Die Heerscht!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-09-2006 10:47 by Mark Profiel van Mark

Weet niet of het al genoemd was, maar ik las vandaag over de film Black Sheep die eraan komt. Van de Weta Workshop (Lord of the Rings), dus een onvervalste Kiwi-horror! Een nieuwe Bad Taste of Braindead?

Het gaat over een zooi schapen die moorddadige neigingen ontwikkelen, dus de basis kan al niet meer stuk. Paar screenshots gezien en die zijn hilarisch ranzig. Ik ben erg benieuwd!

http://www.wetaworkshop.co.nz/projects/filmography/galleries/black_sheep





[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-09-2006 10:56]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-09-2006 10:56 by stigma Profiel van stigma

HA! Er komt een nieuwe Nederlandse zombie-film in de bioscoop.

Horizonica

Jenny, een jong meisje, rent schijnbaar doelloos door de bossen rond Eindhoven. Een passerende automobilist stopt en ontfermt zich over haar. Het meisje is behoorlijk aangeslagen en kan geen woorden uitbrengen.Dan gaat het verhaal terug. Twee groepen studenten worden in het bos gedropt, waaronder Jenny. Met een minimum aan spullen moeten ze de bewoonde wereld weer terugvinden. Wat ze echter niet weten is dat in die bewoonde wereld een vreemde ziekte de kop opsteekt. Helaas niet zomaar een griepje, maar een vreselijk virus dat enorm snel om zich heen grijpt en al het kwade in de mens naar boven roept. Ook de studenten in het bos krijgen het moeilijk; langzaam beginnen ze te beseffen wat er aan de hand is en wat begon als een onschuldig avontuur dreigt uit te lopen in een regelrechte bloederige ramp.

(De film is in 4 jaar geschoten voor 20.000 euries met vele vrijwilligers waaronder ook BNers.)


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2006 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

mix van Blair Withc en The Stand ..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-09-2006 10:58 by Mark Profiel van Mark

Klinkt belabberd, een soort mix van andere films in een low-budget jasje. Maar goed, wie weet!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-09-2006 11:00 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 september 2006 10:58 schreef Jenje het volgende:
mix van Blair Withc en The Stand ..
Horizonica?
Het klinkt mij allemaal érg bekend in de oren (ik heb nog een kut dvd waarin ook een virusprut in het water wordt gegooit en mensen in zombies veranderen...) maar ik vind het wel een geinig project.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-09-2006 11:01 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 september 2006 10:58 schreef Mark het volgende:
Klinkt belabberd, een soort mix van andere films in een low-budget jasje. Maar goed, wie weet!
Natuurlijk is het belabberd! Het is een Nederlandse (horror!!)film!


Subtiel kamerolifantje


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 26-09-2006 18:14 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 26 september 2006 11:01 schreef stigma het volgende:
Natuurlijk is het belabberd! Het is een Nederlandse (horror!!)film!


Onzin !! je bent alleen verpest met al die grote budget foute CGI rommel


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2006 1:51 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Low budget ftw!!11!!

De nieuwe romero zal ook geen groot budget hebben. Fijns.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-09-2006 7:29 by Verval Profiel van Verval

Zie de trailer van Horizonica en overtuig jezelf.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 27-09-2006 10:11 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 27 september 2006 1:51 schreef Oud Vuil het volgende:
Low budget ftw!!11!!

De nieuwe romero zal ook geen groot budget hebben. Fijns.


En dus zal er creatiever worden omgegeaan met de beschikbare middelen
Niet dat dat garant staat voor een goede flick maar toch

trouwens vuile ouwe Devil's rejects al gezien?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-09-2006 14:33 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Nieuwe nominatie voor slechtste horrorfilm allertijden gaat sinds gisteren naar Bram Stoker's Dracula. Wat een compleet waardeloos geacteerd kutprul. Het verhaal zit vol met gaten en springt van de hak op de tak, hetgeen men schijnt te willen verbloemen met vreemde special effects en overgangen die niets toevoegen. Ondanks wat grote namen onder de acteurs (Anthony Hopkins, Keanu Reeves, Gary Oldman) is het een schandelijke vertoning van nep-accenten, overacting en semi-intellectueel geneuzel.

Wat een kutfilm!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-09-2006 15:43 by madeline usher Profiel van madeline usher

Laatst gezien: Hostel ( begin is een kruising tussen een roadmovie en een domme-geile-puberfilm, eindigt in een slachtpartij)

Silent Hill is veel beter, surrealistische horror!!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 27-09-2006 16:18 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

silent hill wil ik ook nog graag zien!
hostel valt vies tegen. als je je al door het begin (lees driekwart) van de film heen heb geworstelt, valt die slachtpartij ook nog eens vies tegen! het enige creepy is dat het gebaseerd is op waargebeurde zooi (schijnt).

vond slither wel een geinige film tussen de matige andere horrorfilms van de laatste tijd. lekkah bruut af en toe.

[Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 27-09-2006 16:19]


You can either agree with me, or be wrong.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-09-2006 16:22 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 september 2006 18:14 schreef Arghoslent het volgende:
Onzin !! je bent alleen verpest met al die grote budget foute CGI rommel

Ik bedoelde ermee dat Nederland nou niet écht op de kaart staat als film-land. En aangezien dit een van de weinige nederhorrors is die in de bioscopen gaat draaien...

Hoe kom je er nou bij dat ik verwend ben met grote budget films? Ik heb nog nooi een film gezien. Tsss, mafkeutel.


Subtiel kamerolifantje


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 27-09-2006 17:28 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 27 september 2006 16:22 schreef stigma het volgende:
Ik bedoelde ermee dat Nederland nou niet écht op de kaart staat als film-land. En aangezien dit een van de weinige nederhorrors is die in de bioscopen gaat draaien...



Och dat heeft er geen reet mee temaken, een goeie "horror" film maak je niet alleen met een groot budget. Script casting alles moet gewoon kloppen en dat wil nog wel is niet lukken. Verder zie ik niet in waarom we hier geen degelijke horror film zouden kunnen voortbrengen. Afgezien van het feit dat er hier geen afzetmarkt voor zal zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 27-09-2006 17:31]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-09-2006 18:17 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 27 september 2006 14:33 schreef Phriar het volgende:
Nieuwe nominatie voor slechtste horrorfilm allertijden gaat sinds gisteren naar Bram Stoker's Dracula. Wat een compleet waardeloos geacteerd kutprul. Het verhaal zit vol met gaten en springt van de hak op de tak, hetgeen men schijnt te willen verbloemen met vreemde special effects en overgangen die niets toevoegen. Ondanks wat grote namen onder de acteurs (Anthony Hopkins, Keanu Reeves, Gary Oldman) is het een schandelijke vertoning van nep-accenten, overacting en semi-intellectueel geneuzel.

Wat een kutfilm!


Ik vind het één van de mooiste horror films die er zijn. Zo zie je maar smaken kunnen heel erg verschillen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-09-2006 18:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 september 2006 14:33 schreef Phriar het volgende:
Nieuwe nominatie voor slechtste horrorfilm allertijden gaat sinds gisteren naar Bram Stoker's Dracula. Wat een compleet waardeloos geacteerd kutprul. Het verhaal zit vol met gaten en springt van de hak op de tak, hetgeen men schijnt te willen verbloemen met vreemde special effects en overgangen die niets toevoegen. Ondanks wat grote namen onder de acteurs (Anthony Hopkins, Keanu Reeves, Gary Oldman) is het een schandelijke vertoning van nep-accenten, overacting en semi-intellectueel geneuzel.

Wat een kutfilm!


Het is dan ook geen typische horrorfilm; ik zie het meer als een duister liefdesverhaal. mooie film, elke scene weer; kortom: briljant!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2006 19:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2006 18:32 schreef Mutilator het volgende:
Het is dan ook geen typische horrorfilm; ik zie het meer als een duister liefdesverhaal. mooie film, elke scene weer; kortom: briljant!

Idd zo zie ik het ook. Helemaal mee eens. Daarom heb ik hem denk ik ook al iets van... uhm VAAK gezien


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-09-2006 19:31 by Verval Profiel van Verval



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-09-2006 22:04 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

misschien ben ik wat kritisch geworden omdat ik zoveel goede films heb gezien de laatste tijd, en geniale series die wel goed in elkaar zitten qua verhaal en acteerwerk.

Maar ik vond zelfs het liefdes-aspect van de film echt ondermaats. Natuurlijk is het wel een mooie gedachte, liefde voorbij de dood (nee, geen necrofilie), maar ik vond er echt niet een soort van vonk overspringen...





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen