IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black Sabbath met Dio ( Heaven and hell ) Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 09-01-2004 20:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Na "heaven and Hell" (naar mijn weten het eerste Black Sabbath album met Ronny James Dio) aangeschaft te hebben, vroeg ik me af of meer lieden hier deze naar mijn mening geweldige incarnatie van Black Sabbath kunnen waarderen.
'The Mob rules' heb ik ook, een geweldig album wat ik misschien nog wel beter vind dan 'Heaven and Hell.'

Qua muziekstijl vind ik black Sabbath met Dio wat meer 'heavy' dan 'stoner' of 'doom.' Meer mensen die het hier mee eens zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-08-2007 23:18]


And my marlboro light


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-01-2004 20:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Beste lul,

Met Dio is Sabbath inderdaad meer heavy, dan met ozzy.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-01-2004 20:25 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Als je een topic opent...
Kan je dan iets leukers te vertellen/Vragen hebben?

Ik ''denk'' dat dit onderwerp maar weinig mensen echt boeit...

Maarja das dan mijn mening he!


"Sehnsucht"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-01-2004 20:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Er zijn eigenlijk maar drie fantastische Black Sabbath platen te weten:
Heaven and Hell
Mob Rules
Live Evil

Dehumanizer met Dio is toch een tandje minder dan de andere drie.
Verder zijn de platen met Tony Martin ook geweldig... waarvan Tyr het hoogtepunt is!!!

[heiligschennis mode aan] Black Sabbath is in mijn optiek beter zonder Ozzy [heiligschennis mode uit]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-01-2004 20:33 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Hehehe Mooie oploissing zo


"Sehnsucht"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-01-2004 20:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Beter dan met OZZY HAHAHHA...en met Ozzy vind ik ze al werelds!




kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 09-01-2004 20:48 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:25 schreef Rammsteiner het volgende:
Als je een topic opent...
Kan je dan iets leukers te vertellen/Vragen hebben?

Ik ''denk'' dat dit onderwerp maar weinig mensen echt boeit...

Maarja das dan mijn mening he!


Beste n00b,
Dus liever een boeiend topic? Zoals een vrijgezellen topic misschien?

Voor een écht interessant topic verwijs ik je naar:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=803553

Mijner inziens is een topic over Black Sabbath wel interessant, en als je een topic over Sabbath met Dio opent kunnen de vergelijkingen niet uitblijven.
Ken uw klassiekers.

@ Staalman, ik vind Black Sabbath met Ozzy qua muziek net iets interessanter, maar qua stem geef ik duizendmaal de voorkeur aan Dio boven Ozzy


And my marlboro light


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-01-2004 20:52 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Dat zeg ik,
Das mijn mening!!!

En vrijgezellen Topic??

Neh!
Nie voor mij weggelegt!
Maar toch bedankt!


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 09-01-2004 21:08 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Kent iemand trouwens het nummer Bleu Seude Shoes??

Is geloof ik orgineel van Elvis ofzo
Maar Black Sabbath (met ozzy) Heeft um dus gecovert!

Klinkt wel grappig maar na 1 keer luister je um nie meer


"Sehnsucht"


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 09-01-2004 21:31 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Ook ik vind Black Sabbath met Dio de betere line-up en vooral de betere platen (Heaven & Hell en Mob Rules), maar ook Tyr met Tony Martin vind ik toch één der Sabbath hoogtepunten !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2004 22:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ga niet zeggen dat ik sabbath met Dio beter vind als sabbath met ozzy (want dan jok ik en dat mag niet) maar toch wel ongeveer net zo goed. Vooral "Mob rules" vind ik een van de beste cd's aller tijden. Een schitterend nummer vind ik "Die young" van "heaven & hell"met zo een lekker thrashy randje eraan. Een "echte" thrashband zou dat nummer eesn moeten coveren in een 2003 versie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-01-2004 22:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

of 2004


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2004 22:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 22:12 schreef webblaster wim het volgende:
of 2004


ook goed. (ik moet nog wennen).


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2004 16:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:25 schreef Rammsteiner het volgende:
Als je een topic opent...
Kan je dan iets leukers te vertellen/Vragen hebben?

Ik ''denk'' dat dit onderwerp maar weinig mensen echt boeit...

Maarja das dan mijn mening he!




Mag ik u eraan herinneren dat ZM ooit een metal-forum was, waar topics over metal nog wel de volledige aandacht van de gebruikers kregen... Black Sabbath niet interessant? Ach, ga alsjeblieft weer naar je Rammstein-cd's luisteren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2004 16:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:00 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Na "heaven and Hell" (naar mijn weten het eerste Black Sabbath album met Ronny James Dio) aangeschaft te hebben, vroeg ik me af of meer lieden hier deze naar mijn mening geweldige incarnatie van Black Sabbath kunnen waarderen.
'The Mob rules' heb ik ook, een geweldig album wat ik misschien nog wel beter vind dan 'Heaven and Hell.'

Qua muziekstijl vind ik black Sabbath met Dio wat meer 'heavy' dan 'stoner' of 'doom.' Meer mensen die het hier mee eens zijn?


Alle tot nu toe genoemde platen ken ik eigenlijk niet. Ik ken momenteel eigenlijk alleen maar de Black Sabbath met Ozzy. Met andere woorden, ik heb de komende tijd weer wat uit te checken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 10-01-2004 23:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:00 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Na "heaven and Hell" (naar mijn weten het eerste Black Sabbath album met Ronny James Dio) aangeschaft te hebben, vroeg ik me af of meer lieden hier deze naar mijn mening geweldige incarnatie van Black Sabbath kunnen waarderen.
'The Mob rules' heb ik ook, een geweldig album wat ik misschien nog wel beter vind dan 'Heaven and Hell.'

Qua muziekstijl vind ik black Sabbath met Dio wat meer 'heavy' dan 'stoner' of 'doom.' Meer mensen die het hier mee eens zijn?



Mob Rules is een van de beste albums die ik ken, Dehumanizer was wel goed maar niet zó geweldig.
Sabbath mét Dio is veel heavier en meer metal, maar niet beter (da's toch met Ozzy)



Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2004 23:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 20:52 schreef Rammsteiner het volgende:
Dat zeg ik,
Das mijn mening!!!

Is jou om je mening gevraagd?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 12-01-2004 10:50 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Was eigenlijk een tijdje bang om nummer van Sabbath anders dan van Ozzy te luisteren, weet ook niet precies waarom maar leek me gewoon neit Sabbath.Maar zag laast op Rockzone 2 nummers met Dio...The Shining en Headless cross, die klonken en ieder geval neit verkeerd maar inderdaad weer meer heavy getint dan de Ozzy nummers.


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-01-2004 11:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 10:50 schreef Leto Atreides het volgende:
Maar zag laast op Rockzone 2 nummers met Dio...The Shining en Headless cross


Da's knap want deze nummers zijn beide niet door Dio gezongen maar door Tony Martin...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 31-07-2011 16:50]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-01-2004 11:23 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik vind zowel de BS met ozzy als de BS met dio (HEAVEN AND HELL!! ) geweldig!!


zzz


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-01-2004 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dio heerscht, en Heaven and Hell ook


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2004 12:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 12:12 schreef ghoulliette het volgende:
Dio heerscht, en Heaven and Hell ook


en "The mob rules" ook


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-01-2004 13:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind persoonlijk the mob rules nog een tikkie sterker dan Heaven and hell...falling of the edge of the world, country Girl ARGHH wat een nummers!




Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 13-01-2004 9:09 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:01 schreef Staalman het volgende:
Op 12 januari 2004 10:50 schreef Leto Atreides het volgende:
Maar zag laast op Rockzone 2 nummers met Dio...The Shining en Headless cross quote]

Da's knap want deze nummers zijn beide niet door Dio gezongen maar door Tony Martin...


Hum, dacht dat dat aan het onderschrift te lezen, vond Dio al zo erg veranderd dan, heb namelijk zijn laatste album Killing the Dragon......dacht ik dat de naam was.Maar dan is het onderschrift verkeerd geweest.DOM


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 11:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 9:09 schreef Leto Atreides het volgende:
Hum, dacht dat dat aan het onderschrift te lezen, vond Dio al zo erg veranderd dan, heb namelijk zijn laatste album Killing the Dragon......dacht ik dat de naam was.Maar dan is het onderschrift verkeerd geweest.DOM

Dio lijkt me makkelijk te herkennen.
Ik heb twee tour stickers (magica tour, paarse stoffe stickers)uit 2000.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-01-2004 16:30 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:08 schreef enforcer het volgende:
Ik vind persoonlijk the mob rules nog een tikkie sterker dan Heaven and hell...falling of the edge of the world, country Girl ARGHH wat een nummers!




En sign of the southern cross niet te vergeten


And my marlboro light


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen