IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kataklysm Vorige pagina | Volgende pagina
the rising end
Usericon van the rising end
Posted 29-04-2006 11:47 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

yup awesome nummer
krijg er gwn niej genoeg van


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-04-2006 18:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 29 april 2006 11:47 schreef the rising end het volgende:
yup awesome nummer
krijg er gwn niej genoeg van


wazeggiejjj


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 30-04-2006 19:18 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2006 18:42 schreef 6sic6 het volgende:
wazeggiejjj


is iedereen hier Nederland dan...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2006 10:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Sinds waneer is CU2 taal Vlaams?


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 10:22 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

Niet, ik zei je tog al (of was op andere topic) dat ik er nu tog op ging letten.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2006 11:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 10:22 schreef the rising end het volgende:
Niet, ik zei je tog al (of was op andere topic) dat ik er nu tog op ging letten.




heersch!


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 16:12 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 11:24 schreef Tormented soul het volgende:
heersch!


Pffff, ben ik zo dom of is tog echt geen woord? Is het toch?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 16:12 schreef the rising end het volgende:
Pffff, ben ik zo dom of is tog echt geen woord? Is het toch?
1. Je bent retedom.
2. T_S is zelf net uit de luiers, dus moet niet zo zeuren. Daar zijn .. anderen .. voor .........


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 16:23 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 16:15 schreef Jenje het volgende:
1. Je bent retedom.
2. T_S is zelf net uit de luiers, dus moet niet zo zeuren. Daar zijn .. anderen .. voor .........


Volgens mij zijn jullie de geen die hier zitte te zeuren. Omdat ik nu niet zo goed ben in 'deftig' Nederlands, moet je me dat TOCH niet direct me zo kwalijk nemen.
Ik pas me dan aan, probeer mooi Nederlands te type, dan is het TOCH niet zo een groot probleem als ik een paar woordjes fout typ.
Iedereen moet nog leren, ik ben nu eenmaal zeer slecht in mooi Nederlands, ik moet veel moeite doen om inderdaad niet te zakke voor Nederlands. Ik doe alleen maar mijn best. En jullie doen alsof het zo een 'groot' probleem is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Huil je nou?


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 16:27 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

Nee , maar vind gewoon nogal stom


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo zo.


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 16:30 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

Dus ik zal 'mooi' Nederlands typen, en jullie zagen er niet meer over?

[Dit bericht is gewijzigd door the rising end op 01-05-2006 16:32]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2006 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nederlands en typen ..


the rising end
Usericon van the rising end
Posted 01-05-2006 16:33 by the rising end Wijzig reactieProfiel van the rising endQuote dit bericht

Zo beter?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2006 18:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 16:15 schreef Jenje het volgende:
2. T_S is zelf net uit de luiers, dus moet niet zo zeuren. Daar zijn .. anderen .. voor .........


ja papa...

Ik maak spelvauten bij het leven maar expres kleutertaal typen (tog, gwn, niej blablabla...) is kansloos. Ik probeer het nog tenminste .

En Correct typen is NIET deftig, het is NIET mooi maar WEL normaal.

Zo goed papa Jenje?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-05-2006 18:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Excuses voor mijn gedrag, de beklaagde is nét drie maanden veertien.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-05-2006 18:35 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dat is geen excuus. Als je die ellende niet op een vroeg tijdstip een halt toeroept raakt het nog eens ingeburgerd.
Verder blijft Kataklysm natuurlijk een geniale band


Life doesn't get much better than this!


Ulvhednar
Usericon van Ulvhednar
Posted 01-05-2006 20:58 by Ulvhednar Wijzig reactieProfiel van UlvhednarQuote dit bericht

Kataklysm is op schijf prachtig, ik heb ze ook laatst gezien bij No Mercy in Tilburg, maar daar vond ik ze wel goed, maar niet overweldigend.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-05-2006 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2006 20:58 schreef Ulvhednar het volgende:
Kataklysm is op schijf prachtig, ik heb ze ook laatst gezien bij No Mercy in Tilburg, maar daar vond ik ze wel goed, maar niet overweldigend.


heb ze ook gezien in antwerpen en was het absolute hoogtepunt van No Mercy, constant publiek mee op podium enzo


Faustian Spirit of the Earth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-03-2007 20:14 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat vind men hier van Live In Deutschland trouwens(CD/DVD)?
Heb hem al een maand en een beetje in huis liggen, en hij schopt nog steeds kont
Het concert op de DVD (en CD natuurlijk ) is erg gaaf; toffe sfeer, prima nummerkeuze en de band speelt strak en staat er lekker energiek bij. Wat willen wij nog meer


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2007 21:25 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mede doordat dit topic bovenaan stond In The Arms Of Devestation maar weer aangeslingerd. En jezus wat rost die schijf.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-03-2007 21:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur


To Reign Again


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-03-2007 22:05 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 20:14 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat vind men hier van Live In Deutschland trouwens(CD/DVD)?
Heb hem al een maand en een beetje in huis liggen, en hij schopt nog steeds kont
Het concert op de DVD (en CD natuurlijk ) is erg gaaf; toffe sfeer, prima nummerkeuze en de band speelt strak en staat er lekker energiek bij. Wat willen wij nog meer


Supervet concert was dat op PSOA!!!! Ik heb die dan ook zo snel mogelijk in huis gehaald... en zeker niet teleurgesteld!!! Voor mij persoonlijk een sublieme setlist, en los daarvan ook superstrak gespeeld!! Ook de sfeer van de avond blijft behouden zodat ik nu nog steeds kippevel krijg bij bepaalde nrs


Member of the iso-betawuste crew!!


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 16-02-2008 14:05 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Vocalist Maurizio Iacono of the Canadian death metallers KATAKLYSM has issued the following update:

"KATAKLYSM just recently finished mixing their new album ('Prevail') at AudioHammer Studios in Orlando, Florida with producer Jason Suecof. The album is going through a mastering process as we speak and should be wrapped up by the end of the week. In other words, fully complete and ready to kill! The anticipated album will also feature guest solo appearances by Pat O'Brien (CANNIBAL CORPSE), Dave Linsk (OVERKILL) and producer and guitar shredder Jason Suecof himself! The band promises a monstrous album that will pummel you from start to finish. The album artwork and track list will be unleashed next Monday on the bands MySpace page and website. Stay tuned!"

"Prevail" is scheduled for release via Nuclear Blast Records on May 23 (Europe) and May 27 (North America).

KATAKLYSM recently decided to "immortalize" the character that was featured on the cover of their most recent album, "In the Arms of Devastation", and have him re-appear as the main character — dubbed "The Heartbeast" — on "Prevail"


Verlekkerd op dood metaal


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen