IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Painkiller the Game!! Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-02-2004 18:45 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

lalalalaaaa



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-02-2004 18:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Waar blijven de eerste screenshots?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


' '
Usericon van ' '
Posted 21-02-2004 19:02 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 februari 2004 17:55 schreef aerodis het volgende:
boter kaas en eieren.


Ik denk dat dit spel een hit gaat worden onder de Nihilistische Black Metal fans.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 19:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2004 19:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm, dat ziet er nou niet zo geweldig uit.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 19:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hmmmmm....de plaatjes zijn mooi...maar ik zie nog steeds niet wat hier zo nieuw en innovatief aan is?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 19:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 19:08 schreef aerodis het volgende:
hmm, dat ziet er nou niet zo geweldig uit.


zit niet te zeiken down gewoon die demo en dan spreek ik je wel weer, misschien is het helemaal niet aan je besteed en moet je maar gewoon MSN-boter, kaas en eieren blijven doen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 19:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 19:09 schreef Chelman het volgende:
hmmmmm....de plaatjes zijn mooi...maar ik zie nog steeds niet wat hier zo nieuw en innovatief aan is?



hmmz je moet het gewoon even gespeeld hebben , dat scheelt erg veel, gameplay is gewoon erg lekker, en de wapens zijn gewoon anders en erg innovatief, just give it a spin


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 19:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 19:09 schreef invictis het volgende:
zit niet te zeiken down gewoon die demo en dan spreek ik je wel weer, misschien is het helemaal niet aan je besteed en moet je maar gewoon MSN-boter, kaas en eieren blijven doen


Ik speel al een tijdje geen shooters maar Rammsteiner zei dat dit een totaal nieuw idee was.....

Doe mij maar 'denk' spellen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 21:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ken je patience?

painkiller ben ik nu aan het binnenhalen, ziet er erg gaaf uit iig. de review pagina van painkiller op gamershell doet het niet, weet iemand de systeemeisen?


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 21:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 21:26 schreef webblaster wim het volgende:
ken je patience?



Jep.

Ik hou zelf echt meer van woord puzzels.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 22:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

puzzels, nee, dank U.

nog 10 minueten en painkiller is binnen.

gave site, trouwens:

http://www.painkillergame.com/


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 1:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godver....ik heb een pentium 2


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 3:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik hoor de dippers onder de zm-ers ooit nog wel hoe kick ende gaaf men dit spel wel vindt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 22-02-2004 3:27 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Goeie engine off course , je kan ook lekker sadistisch zijn net zoals bij Postal ][...
De mp is beter...
De ai is nog niet zover/goed in dit spel... Jammer genoeg...



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 14:42 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Hrmf... wat een boutgame zeg... veel te lineair voor mij... Het enige dat een beetje behoorlijk is is de engine, die is wel behoorlijk okee, maar verder vind ik het echt een soort van Wolfenstein 3D, maar dan met mooiere graphics; vroeger was dat geweldig, nu niet meer.


FREEZE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2004 15:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 3:27 schreef Muilkorfje het volgende:
Goeie engine off course , je kan ook lekker sadistisch zijn net zoals bij Postal ][...
De mp is beter...
De ai is nog niet zover/goed in dit spel... Jammer genoeg...




De AI behoort slecht te zijn, het is ook een Serious Sam achtige shooter.
Ik moet zeggen dat het mij wel bevalt, goeie graphics en gewoon ff no nonsense knallen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 15:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Wat is nu dan wel geweldig?, ik vind namelijk wolf 3d nog steeds supervet


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-02-2004 15:10 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Dit spel gedownload, maar het is suuuuuper traag hier op mijn Laptop (3,06 Gigahertz, 64 MB video, 512 MB )



[Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 22-02-2004 15:11]


changed to 'ouwe'


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 15:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ai ai, ik ga 'em nu branden, om 'em op m'n gamepc te prober.

maar das een pent3 733 met 640mb en een geforce4 128mb.

dat wordt behelpen.


*start nero op*


Oud Vuil.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-02-2004 15:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Zo, gister even de demo gedowned en gespeeld. Ziet er wel mooi uit, speelt ook soepeltjes. Maar een saai leveldesign, de ene herhaling na de andere.
Nee, een leuk idee, maar niet zo goed uitgewerkt als het kon zijn.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 15:52 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 15:06 schreef BARABAS het volgende:
Wat is nu dan wel geweldig?, ik vind namelijk wolf 3d nog steeds supervet
Jaja, natuurlijk Wolfenstein 3D is dan ook cult, maar ik vind dat no nonsence knallen wel leuk op z'n tijd, maar dan wel met de gouwe ouwe shooters als Doom en Wolfenstein


FREEZE


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 15:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

helemaal niks mis met deze shooter, lekker zinloos knallen, niks geen gesluip, niks geen gepieker!

loopt ietwat traag, maar op 800X600 is het goed te doen.

vreemd dat het spel de , (komma) toets niet ziet. die gebruik ik altijd om naar links te gaan. .gebruik ik om rechts te gaan, nu maar wat anders bedacht.


Oud Vuil.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 16:02 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Kun je de , niet in het optie menu veranderen? Hmn, fijne bug dan...


FREEZE


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 16:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Klinkt goed dit. Ligt-ie al in de winkels? Ik heb ook wel zin in een lekkere no-nonsense shooter... even de zinnen verzetten.

Overigens ben ik wel enigszins afgeschrikt door de frontpage van de site... 'Heaven's got a Hitman', jeetje, waarom is het nou nooit een keer andersom.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen