IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Painkiller the Game!! Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 22:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dat groene wat onstaat als je een kill maakt zijn zielen, die moet je collecten en idd als je er een bepaald aantal hebt krijg je een soort godmode dus full throtle splatterfest kill spul


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 22:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dank je, dat wordt een upgrade -- oftewel, dat wordt hem dus niet, ik ga niet upgraden voor een game .

quote:
Op 22 februari 2004 22:02 schreef Elfensteen het volgende:
Levenspunten


LEVENSPUNTEN als je een zombie doodmaakt?? Tsss, dat slaat weer helemaal nergens op. 'Heaven's got a hitman' -- dit was de druppel .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-02-2004 22:10]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 22:10 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Kom ik aan met m'n pentium 2 godver de godver


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 22:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:10 schreef Dwaallicht het volgende:
LEVENSPUNTEN als je een zombie doodmaakt?? Tsss, dat slaat weer helemaal nergens op. 'Heaven's got a hitman' -- dit was de druppel .
het kan allemaal, het kan allemaal!


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:10 schreef BARABAS het volgende:
Kom ik aan met m'n pentium 2 godver de godver





Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 22:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:10 schreef BARABAS het volgende:
Kom ik aan met m'n pentium 2 godver de godver



uhr tja dat wordt heel lastig
speel je uberhaupt wel games dan ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2004 22:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Dank je, dat wordt een upgrade -- oftewel, dat wordt hem dus niet, ik ga niet upgraden voor een game .



LEVENSPUNTEN als je een zombie doodmaakt?? Tsss, dat slaat weer helemaal nergens op. 'Heaven's got a hitman' -- dit was de druppel .


Naja, het is 'Life Essence' zeg maar en dat krijg je al een levenspunt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:13 schreef invictis het volgende:
uhr tja dat wordt heel lastig
speel je uberhaupt wel games dan ?


DOOM3
half life 2


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 22:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nou, kom maar op met die volledige game. is wel een shooter waar ik van hou, enne, draait heel redelijk op een ietwat oudere machine, hoor.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 22:21 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:13 schreef invictis het volgende:
uhr tja dat wordt heel lastig
speel je uberhaupt wel games dan ?
ja hoor Ik ben net begonnen in spacequest 3(maar dat is meer om oude herinneringen op te halen) voor de rest speel ik hiero inderdaad bijna geen games op...oh ja SouthPark Doom en Carmageddon soms ook nog wel es. Ik heb ook net Gta2 weer es uitgespeelt


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat voor systeem heeft u zelf als ik vragen mag?

@WW

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-02-2004 22:21]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 22:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 februari 2004 22:21 schreef Orion het volgende:
wat voor systeem heeft u zelf als ik vragen mag?

@WW


pent 3 733, 640mb, geforce 4 128 mb.

maar das dan ook m'n gamepc. maar niet bepaald geschikt voor doom3 ofzo.


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

heeft u die demo gespeeld van doom3 (ook al weer een half jaar terug)
daar haalde ik ook maar 3 a 4 frames mee.
het bleek alleen dat die demo niet deugde en je het met een 128 mb videokaartje makkelijk kan spelen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 22:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh, een 128 MB videokaartje? Jeetje, dat moet voor mij dan wel te doen zijn, met ruim 2 frames per sec .


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 22:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nee, die doom3 demo heb ik gemist. heb je misschien een url?

dwaal, die kaart kostte geen reet, via rajackar.

maar ik speelde painkiller op 800X600 en das toch minder op een 19" monitor.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-02-2004 22:30]


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:29 schreef webblaster wim het volgende:
nee, die doom3 demo heb ik gemist. heb je misschien een url?

dwaal, die kaart kostte geen reet, via rajackar.


eej versier eens zo'n kaartje voor mij dan

hier is trouwen het topic over doom3
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=421551

zoek ze zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-02-2004 22:34]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 22-02-2004 22:58 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Even voor de duidelijkheid...

Dit spel ruled gewoon en als het traag speelt moet je de settings lager zetten!!

dit spel gaat niet haperen maar langzamer spelen zodat het vloeiend blijft lopen

Het speelt zeker zo snel als unreal tournament namelijk....


"Sehnsucht"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-02-2004 23:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb het dus toch net gechecked......het is echt niks. Echt een standaard shooter zoals ze al 5 jaar geleden maakten. De GFX zijn alleen mooi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 22-02-2004 23:01 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

ow ja ik heb een secret gevonden,

Als je in het eerste level word ingesloten bij al die doodskisten waar die mannetjes zonder handen en voeten uit komen,Dan pleuren er een paar vaten van een balkon af,

Dat balkon valt schuin naar beneden spring dat balkon omhoog,spring dan naar de overkant ga door het raampje naar binnen en voila! een secret area!!!!


"Sehnsucht"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 februari 2004 23:00 schreef Chelman het volgende:
Ik heb het dus toch net gechecked......het is echt niks. Echt een standaard shooter zoals ze al 5 jaar geleden maakten. De GFX zijn alleen mooi.


nou, perfect dus, ik hou niet ban al die nieuwe onzin, sluipen en veel gedoe.

lekker net als vroegah. maar dan met weer betere graphics.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 23:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Precies! ouderwets knallen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2004 23:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 23:32 schreef webblaster wim het volgende:
nou, perfect dus, ik hou niet ban al die nieuwe onzin, sluipen en veel gedoe.

lekker net als vroegah. maar dan met weer betere graphics.


Naja, Splinter Cell en Ravenshield heerst toch echt wel meer dan dit


"This one is older than shit, heavier than time!"


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-02-2004 0:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 23:01 schreef Rammsteiner het volgende:
ow ja ik heb een secret gevonden,

Als je in het eerste level word ingesloten bij al die doodskisten waar die mannetjes zonder handen en voeten uit komen,Dan pleuren er een paar vaten van een balkon af,

Dat balkon valt schuin naar beneden spring dat balkon omhoog,spring dan naar de overkant ga door het raampje naar binnen en voila! een secret area!!!!


damn je was me voor met posten dat was ook de enige secret die ik gevonden heb. Geen idee wat die holy doet, naast alleen die maar rode tekst linksboven in?


Wat wel leuk is in dit spel, is dat je veel van je omgeving kan manipuleren. Wat af en toe best wat oefening vergt, wat dan weer wel uitermate frusterend is. Voordat je goed en wel op een vaas bent gesprongen om dat armording te pakken heb je die vaas eerst drie keer omver gelopen en met moeite weer omhoog gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 23-02-2004 0:05]


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 23-02-2004 1:27 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:58 schreef Rammsteiner het volgende:
Even voor de duidelijkheid...

Dit spel ruled gewoon en als het traag speelt moet je de settings lager zetten!!

dit spel gaat niet haperen maar langzamer spelen zodat het vloeiend blijft lopen

Het speelt zeker zo snel als unreal tournament namelijk....


Verre weg van en hapering?
UT is veel sneller...

Dodge?!


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 23-02-2004 16:22 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Hebben jullie de andere 2 levels ook al geprobeerd? Dat Palace level is een beetje matig, de andere is een Boss, die ziet er goed uit!


Do or do not. There is no try.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen