IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Painkiller the Game!! Vorige pagina | Volgende pagina
Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 16:17 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 16:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Klinkt goed dit. Ligt-ie al in de winkels? Ik heb ook wel zin in een lekkere no-nonsense shooter... even de zinnen verzetten.

Overigens ben ik wel enigszins afgeschrikt door de frontpage van de site... 'Heaven's got a Hitman', jeetje, waarom is het nou nooit een keer andersom.
Is nog niet uit geloof ik...

En waarom het nooit andersom is? Omdat de massa nu eenmaal het liefst voor "het goede" kiest en niet voor "het kwade"...


FREEZE


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 16:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 16:17 schreef Phantom Lord het volgende:
En waarom het nooit andersom is? Omdat de massa nu eenmaal het liefst voor "het goede" kiest en niet voor "het kwade"...
Dat is inderdaad relatief mijn waarde!

*installeerd demo*


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 16:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat was de demo, leuk!! wel weinig wapens.

gameplay time: 22:15
monsters killed 141/141
en voor de rest suck ik natuurlijk de pan uit, geen holy items, geen objects destroyed en no secrets found. de status is dan ook failed.

en dat op dificulty: daydream.


Oud Vuil.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 17:03 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 16:57 schreef Elfensteen het volgende:
Dat is inderdaad relatief mijn waarde!

*installeerd demo*
Succes

Ik vond het redelijk vermakelijk eigenlijk... vooral het level wat na the town kwam... een rondje rennen, alle creeps achter je aan krijgen en dan maar knallen


FREEZE


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 17:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nog een level???

die zal ik wel nooit te zien krijgen, hehheh.

ik ga me nu storten op return to castle wolfenstein: enemy territory.


Oud Vuil.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-02-2004 17:27 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 17:15 schreef webblaster wim het volgende:
nog een level???

die zal ik wel nooit te zien krijgen, hehheh.

ik ga me nu storten op return to castle wolfenstein: enemy territory.
die is tof! Viel spaß


FREEZE


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-02-2004 21:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het speelt net als Unreal, geweldige graphics, maar de gameplay is traag , ik wil graag kunnen kiezen tussen rennen en lopen en dit is geen van beide. Ook de wapenwissel gaat niet snel en wat is nu eigenlijk de bedoeling, behalve iedereen af maken.....


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 21:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Stoorde mij ook enorm ja ..zelfs het reloaden van een wapen duurt een dikke 20 seconden, dik irritant!


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 21:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja wat denk je dan dat het toen allemaal automatisch en supersnel het is geen m16 die je daar hebt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 21:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

FREE FIRE ZONE WITH MY M-16
FREE FIRE ZONE WITH MY M-16
MERCY CHILLED TO THE FREEZING POINT
TO THE WAR...

?

hehe, dat snapte ik ook wel, maar het irritatie-niveau ligt gewoon hoog, bij een game als Thief had ik daar weinig last van!


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 21:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 21:50 schreef Elfensteen het volgende:
FREE FIRE ZONE WITH MY M-16
FREE FIRE ZONE WITH MY M-16
MERCY CHILLED TO THE FREEZING POINT
TO THE WAR...

?

hehe, dat snapte ik ook wel, maar het irritatie-niveau ligt gewoon hoog, bij een game als Thief had ik daar weinig last van!



zeik niet gewoon hengsten en multiple impalements maken in dat spel, gelijk keihard en rossen met die zooi


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 21:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 21:51 schreef invictis het volgende:
zeik niet gewoon hengsten en multiple impalements maken in dat spel, gelijk keihard en rossen met die zooi
Het heerscht wel ja, veel blood 'n gore


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 21:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 21:52 schreef Elfensteen het volgende:
Het heerscht wel ja, veel blood 'n gore



goed zo en there is more where that came from, onthou dat het een demo is; 12 april the real thing


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 21:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik wacht met grote smart


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 21:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

de sfeer is gewoon super in deze game , idee erachter vind ik persoonlijk wel erg van Blood gejat !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-02-2004 21:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 februari 2004 21:53 schreef invictis het volgende:
goed zo en there is more where that came from, onthou dat het een demo is; 12 april the real thing


hoe zit het dan met die holy dingen enzo, ik vond geen reet? er is toch geen use-button ofzo?


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 21:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nee daar snap ik ook geen reet van


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 21:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 21:54 schreef Orion het volgende:
de sfeer is gewoon super in deze game , idee erachter vind ik persoonlijk wel erg van Blood gejat !
, was ik vroeger ook helemaal gek van! Weet nog dat m'n moeder het een vreselijk spel vond


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 21:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 21:55 schreef webblaster wim het volgende:
hoe zit het dan met die holy dingen enzo, ik vond geen reet? er is toch geen use-button ofzo?



nee wat ik al zei het is een demo dus de nodige bugs zitten er nog in maar dat komt vanzelf goed ook met de cards die je kan gebruiken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat is dat voor groene schimmel als je zo'n zombie dood hakt???


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 22:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heej Invictis, jij weet er blijkbaar meer van, hoe draait die game op wat oudere machines? Ik praat hier over een 800 MHz ding met een GeForce II GTS kaart .


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 22:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Heej Invictis, jij weet er blijkbaar meer van, hoe draait die game op wat oudere machines? Ik praat hier over een 800 MHz ding met een GeForce II GTS kaart .




hmmz hij is vrij heftig zal eens ff nazoeken voor je


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-02-2004 22:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 22:00 schreef Orion het volgende:
wat is dat voor groene schimmel als je zo'n zombie dood hakt???
Levenspunten


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-02-2004 22:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

er was toch ook iets met zielen ofzo 100 zielen dan kreeg je "superkrachten" ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 22:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



system requirements;





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen