IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wie welke mac? Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-03-2004 11:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Eej OTolerance, Flo gebruikt ook een Mac hoor!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2004 11:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:53 schreef 0Tolerence het volgende:
Gelukkig gebruik ik ook geen mac,

gelukkig niet nee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-03-2004 12:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 11:54 schreef Snaack het volgende:
Eej OTolerance, Flo gebruikt ook een Mac hoor!!


muhahahaha


"This one is older than shit, heavier than time!"


Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 03-04-2009 0:34 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

Even een hele oude topic omhoog halen..

Voor de mensen die een mac hebben is dit een vette aanbieding van diverse coole apps voor 39 dollar/29 euri.. (normaal 622 dollar). Ik heb nu een paar van deze apps draaien, goed te doen.

http://www.macheist.com/bundle/u/314260/




Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2009 0:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Binnenkort hoop ik een 24" iMac aan te schaffen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 7:55 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 0:55 schreef Dentz het volgende:
Binnenkort hoop ik een 24" iMac aan te schaffen.


goeie keus, ik heb er 3 en ze bevallen prima

de 20 inch heeft een ander schermpaneel (tn ipv ips) en geeft echt fletse kutkleuren en heeft een kijkhoek van niks

verder staan hier twee g4'en, een g5powermac en binnenkort een kleptoppie erbij...



Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 03-04-2009 8:16 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

Drie ! toe maar

Sinds vorig jaar overgestapt van een windows laptop naar een macbook pro. Ik wil niet meer terug.. ook al moet ik nog steeds wennen aan een aantal zaken waar ik toch veel gebruik van maakte (delete toets, rechtermuisknop/toets) en (alt)toetsen combinaties. Het grote voordeel is dat ie pas 1 x is vastgelopen en de programma's gewoon veel prettiger werken of uitgebreider zijn.



Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 8:19 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 8:16 schreef Smithereens het volgende:
Drie ! toe maar

Sinds vorig jaar overgestapt van een windows laptop naar een macbook pro. Ik wil niet meer terug.. ook al moet ik nog steeds wennen aan een aantal zaken waar ik toch veel gebruik van maakte (delete toets, rechtermuisknop/toets) en (alt)toetsen combinaties. Het grote voordeel is dat ie pas 1 x is vastgelopen en de programma's gewoon veel prettiger werken of uitgebreider zijn.


ja, drie maar t worden er 4 omdat ik er thuis ook eentje wil...


al die toetsen kan je toch gewoon instellen?

systeemvoorkeuren> etc...




spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 10:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

24'Imac (Studio werkstation)
G4 ppc (Studio werkstation)
Macbook (Mobiele studio)
Minimac (Mediacenter)
Iphone

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-04-2009 10:17]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-04-2009 11:27 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik heb een witte macbook, een beetje een wijven-laptop, maar verder een prima ding om mee te werken. Gebruik hem hoofdzakelijk voor Logic.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-04-2009 12:10 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Macbook white.

Eerste Mac.
Uitgekozen vanwege de langere werking van de accu en de combinatie van het gewicht en de grootte van de Macbook.

Was wel even wennen aan het besturingssysteem en hoe de Mac met bestanden omgaat (opslaat), maar gaat nu allemaal prima.

Vooral gekocht om buiten de deur (o.a. vakanties) geschoten foto's te kunnen bekijken. Dient tevens als backup van dezelfde foto's tijdens die vakanties. Past makkelijk in rugzak.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 12:38 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

oja spectre,, de iphone.. die was ik nog vergeten,

ik ga trouwens een soort magazijnstelling hier naast mn voordeur neerzetten en macs sparen: de hele kleurtjes serie imacs, de cube, de scheerspiegel, de classic etc...

geef me een half jaar en ik post foto's





spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2009 12:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-04-2009 14:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb thuis een MacBook, de serie van +/- 2 jaar geleden, wit plastic. Vind hem zelf erg fraai. En ben blij dat het een 13"je is, lekker compact. Heb hem nog niet zo heel veel gebruikt, staat nu vooral thuis dienst te doen als veredelde MP3-speler naast mijn stereo, met Frontrow en een zapper en 40 Gig aan goed georganiseerde mp3's is dat wel erggggg relaxed. Kom hem vorig jaar goedkoop overnemen van een collega. Accu is wel overleden helaas, maar na speuren op e-bay een prima nieuwe accu gevonden voor de helft van wat ze bij de applestore kosten

Op mijn werk een Dual Core Intel bak staan (mac Pro heten die geloof ik formeel). Dat is helemaal relaxed. Loopt als een trein, crasht zelden tot nooit, ideaal. Ook leuk voor het oog, erg strak vormgegeven, maar dat boeit me niet zoveel aangezien 'ie op de grond stof staat te vangen.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 18:48 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 12:41 schreef spectre het volgende:



aangezien de kerel waarvan ik mn kantoor huur ook een macidioot is gaat hij het helemaal goed vinden als ik buiten m'n kantoor aan de muur een rek plaats met een macmuseum!

van de week jammer genoeg nog een aniversary-mac gemist op marktplaats


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-04-2009 18:51 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Hier een Imac en Iphone..
Zodra de laptop het begeeft koop ik een macbook..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-04-2009 18:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 18:48 schreef Snark het volgende:
aangezien de kerel waarvan ik mn kantoor huur ook een macidioot is gaat hij het helemaal goed vinden als ik buiten m'n kantoor aan de muur een rek plaats met een macmuseum!

van de week jammer genoeg nog een aniversary-mac gemist op marktplaats


Hou ook www.tweedehandsmac.nl in de gaten, daar staan vaak ook gratis dingen op (in de catagorie 'gratis' , duh ) .. Vaak rotzooi, maar soms ook nog de gekleurde I-macs, en dat soort dingen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2009 18:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 7:55 schreef Snark het volgende:
goeie keus, ik heb er 3 en ze bevallen prima

de 20 inch heeft een ander schermpaneel (tn ipv ips) en geeft echt fletse kutkleuren en heeft een kijkhoek van niks





Is kutbeeld standaard voor alle 20"? Aangezien de nieuwe Mac een betere videokaart heeft.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 19:03 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 18:57 schreef Dentz het volgende:
Is kutbeeld standaard voor alle 20"? Aangezien de nieuwe Mac een betere videokaart heeft.


ja heb er drie teruggebracht, de maand erna stond in de macfan een test waaruit bleek dat de 20 inch een goedkoper paneel heeft

gek genoeg heeft de witte 20 inch imac dat niet

ik heb m daarna maar omgeruild voor een 24" en zit nu met 3 van die grote krengen in mn kantoor

hier een van de vele artiklen

http://eyeonapple.wordpress.com/2008/04/01/apple-gets-sued-for-20-inch-imac-screen-quality/



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2009 19:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Bedankt.
Was eerst van plan een 20" te kopen, deze paste beter in mijn budget. Maar nu Apple nieuwe modellen heeft wordt het toch maar een 24".

Dit artikel kwam ik ook nog tegen.
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4067
Wat zijn de ervaringen hier?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 19:28 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

apple heeft sinds een aantal jaren een consumenten en een professionele lijn.. die goedkopere modellen zijn met kwalitatief net mindere onderdelen... ik heb zelf op dat scherm na nooit kutzooi gehad.

als je een 24" wil, tjek feedback ( ja de muziekwinkel) volgens mij hebben ze ze daat vanaf 1350 ofzo. ik betaalde vorige maand nog 1650 (incl draadloze muis en toetsenbord) dus das wel effe oke om te tjekken


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2009 21:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik neem de 24" van 1399.-, denk dat ik hem gewoon bij de Apple Store haal. Daar komt nog een 20.- bij voor de remote en ik twijfel nog over de extra AppleCare. Ervaring mee?

Ik twijfel nog of het de moeite waard is om te wachten tot de iMac met een quadcore komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 03-04-2009 21:03]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 22:04 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 21:03 schreef Dentz het volgende:
Ik neem de 24" van 1399.-, denk dat ik hem gewoon bij de Apple Store haal. Daar komt nog een 20.- bij voor de remote en ik twijfel nog over de extra AppleCare. Ervaring mee?

Ik twijfel nog of het de moeite waard is om te wachten tot de iMac met een quadcore komt.


nooit applecare gehad en nooit nodig gehad, ik heb alleen de g5 met waterkoeling zien stranden maar blijf erbij dat dat door de gebruiker kwam

zelf nooit kapotte macs gehad


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-04-2009 22:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Welke Mac?

Die het dichts bij is als ik behoefte aan junkfood heb...


Oh, het gaat over dat door mij zwaar genegeerde computerspul...
Of eigenlijk alles van dat merk.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2009 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kun je windows hebben op Mac zonder problemen met runtime?


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen