IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wie welke mac? Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-04-2009 22:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 22:12 schreef Hypnos het volgende:
kun je windows hebben op Mac zonder problemen met runtime?

Vista draait het meest stabiel op een Mac. ik bedoel maar.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-04-2009 22:56 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 22:12 schreef Hypnos het volgende:
kun je windows hebben op Mac zonder problemen met runtime?


waarom zou je, beter probeer je t andersom en probeer je osx te draaien op een kutcomputer




De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-04-2009 22:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik snap alleen dat kutcomputer niet. Ok, vroegah, ja. Maar ik heb hier een pent 4 en een quadcore staan en die zijn nog nooit vastgelopen, draaien allebei als een zonnetje.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-04-2009 22:59]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-04-2009 23:26 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Core2Duo hier, no problemo.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-05-2009 12:45 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik heb deze week een Apple TV gekocht, zodat ik mijn omvangrijke itunes collectie overal kan afspelen, films op de tv kijken enz. Erg handig dingetje, vooralsnog..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2009 12:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 22:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik snap alleen dat kutcomputer niet. Ok, vroegah, ja. Maar ik heb hier een pent 4 en een quadcore staan en die zijn nog nooit vastgelopen, draaien allebei als een zonnetje.


Ze lopen minder snel vast idd, maar ze hebben elke dag wel weer een of ander eigennarigheidje die voor mij nieuw is, ze starten telkens trager op, je moet oppassen wat je download en de UI is niet uitgewerkt wat een macgebruiker tot waanzin kan drijven!





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 20-05-2009 13:13 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

Ik heb een 15' macbook pro unibody

Top ding! Ik kan niet meer zonder. Ik heb m voor gebruik op school gekocht maar ik gebruik m thuis nu ook alleen maar. Mijn desktop pc (was al een oudje hoor) staat alleen nog maar stof te verzamelen.

Ik gebruik verschillende programma's uit het Adobe pakket:
Photoshop, Dreamweaver, Flash

En zo hier en daar Logic en Final Cut.

Voor school heb ik ook Director en Audition moeten gebruiken. Voor audition moest ik onder windows werken dus even met bootcamp een XP versie op mn mac gezet. Werkte prima maar ik moest wel weer enorm wennen

kortom Mac =


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-05-2009 14:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

In Cuijck heb je een gave Mac. Daar zijn we toen bijna uitgezet, maar degene die dat moest doen bezorgde ons de slappe lach. De chef daar indertijd had namelijk het postuur van een hamburger! Toen de rest van de klanten ook nog in de lach schoot was het natuurlijk helemaal over met zijn gezag..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-05-2009 15:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 mei 2009 12:53 schreef spectre het volgende:
de UI is niet uitgewerkt wat een macgebruiker tot waanzin kan drijven!






Gewoon geen mac gebruiken, dan valt de waanzin reuze mee. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snark
Usericon van Snark
Posted 20-05-2009 16:30 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

deze week een emac erbij gehaald (mac nummer 7 geloof ik)

op de vergadertafel om dingetjes uit te leggen aan klanten




spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2009 16:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 15:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gewoon geen mac gebruiken, dan valt de waanzin reuze mee. ;-)


Ja, zo kun je ook redeneren, als je geen Iphone kent is de N73 ook de beste smartphone ter wereld..

Dag wim


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-05-2009 16:36 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Eigen bedrijf??
@Snark dus

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 20-05-2009 16:36]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-05-2009 16:40 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Iphone beste smartphone?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-05-2009 16:58 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik heb er zelf nog geen, maar ze lijken me ontzettend handig. Vooral de snelheid van internet op de 3G is indrukwekkend (geen idee wat voor telefoon-rekening daar bijhoort echter)..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2009 17:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 16:40 schreef Nimbus het volgende:
Iphone beste smartphone?


Jep


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-05-2009 17:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 17:01 schreef spectre het volgende:
Jep


Dat weet ik zo net nog niet? Er zijn een hoop andere goede, er zwerft hier geloof ik ook wel een lijst met meer dan 20 minpunten, en natuurlijk: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone


;P


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-05-2009 17:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 16:58 schreef El Chulo het volgende:
Ik heb er zelf nog geen, maar ze lijken me ontzettend handig. Vooral de snelheid van internet op de 3G is indrukwekkend (geen idee wat voor telefoon-rekening daar bijhoort echter)..


Zat andere smartphones met 3G, geloof zelfs dat de iphone wat issues met 3G had.

Qua kosten is het wel handig om een email en internet bundel te nemen, vaak onbeperkt internet voor een euro of tien per maand, wel fair use natuurlijk.


Snark
Usericon van Snark
Posted 20-05-2009 17:19 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

mensen die thuis met een pc werken en daarmee willen kunnen synchroniseren raad ik ook echt wel een lg ofzo aan...

mensen die thuis alles met computers doen raad ik een iphone aan


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-05-2009 17:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 mei 2009 16:36 schreef spectre het volgende:
Ja, zo kun je ook redeneren, als je geen Iphone kent is de N73 ook de beste smartphone ter wereld..

Dag wim


Hé! Ik heb een mac. Op zolder tussen ouwe pc's staan. Ik gebruik 'em alleen niet, is puur voor de heb. Maar ik ken het dus wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2009 17:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 17:09 schreef Nimbus het volgende:
Zat andere smartphones met 3G, geloof zelfs dat de iphone wat issues met 3G had.

Qua kosten is het wel handig om een email en internet bundel te nemen, vaak onbeperkt internet voor een euro of tien per maand, wel fair use natuurlijk.


Ik doel hoofdzakelijk mijn ergenis #1 bij alle smartphones, namelijk de GUI. Daarin is de Iphone gewoon superieur in, logisch want de GUI van OSX is ook beter dan die van andere OS'en.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2009 17:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 17:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hé! Ik heb een mac. Op zolder tussen ouwe pc's staan. Ik gebruik 'em alleen niet, is puur voor de heb. Maar ik ken het dus wel.
Ja, jij kent het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-05-2009 17:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je vergeet je punt.

Of heeft een mac die niet?

Tuurlijk ben ik niet "echt" thuis in de macwereld, maar ik heb er wel eens wat mee gedaan. Ik heb verder ook niets tegen dat spul, hoor. Iedereen z'n ding.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-05-2009 17:35]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-05-2009 18:02 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik had " meer" verwacht van de Iphone, maar ben er toch zeer content mee.

En m`n Imac werkt ook superieur.

Alleen de laptop is nog een windhoosbak, maar daar komt na z`n levensduur ook een macbook voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 20-05-2009 18:02]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-05-2009 18:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 16:40 schreef Nimbus het volgende:
Iphone beste smartphone?





Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-05-2009 18:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 17:25 schreef spectre het volgende:
Ik doel hoofdzakelijk mijn ergenis #1 bij alle smartphones, namelijk de GUI. Daarin is de Iphone gewoon superieur in, logisch want de GUI van OSX is ook beter dan die van andere OS'en.


Het grote voordeel van niet apple is dat je die gui er gewoon zelf op kan mikkeren.
Windows mobile heeft daar plenty opties voor en er zijn zat gratis shells te vinden die een iphone ver achter zich laten op zowel gemak als snelheid.

En anders moet je beter zoeken


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen